• S.O.L.A.R
    Scientific Observation Lab (of) Advanced Remedies.

    SOLAR is named after our solar system, something so big and small in another kind of way. It makes you think: does your existence affect anything on our earth? Aren’t we all unimportant because whatever we do in the world will be wiped out of the solar system someday. The answer to that is yes. You are worth so much more than you think. You are here at S.O.L.A.R industries, where your life could save that of so many more. Faith is what brought you here. Even if someone had to stir your past to give the world the future it deserves.

    Juli 4th, 2020 — de dag waarop het leven van twintig jongeren drastisch komt te veranderen. Ze wijden hun lichaam, hun leven aan de toekomst. Het is niet dat ze iets te verliezen hebben. Allen bevinden ze zich namelijk in de S.O.L.A.R industries een wetenschappelijk observatorium gelegen in een onbekend eiland nabij de Caraïben. Dit lab houdt zich bezig met het zoeken van medicaties die ziektes zouden kunnen helpen, maar hiervoor moeten testen uitgevoerd worden en dat is waar onze jongeren van pas komen.
          Wat de jongeren echter niet weten is waarvoor ze getest worden. Een wondermiddel waardoor mensen nooit meer ziek hoeven te worden, minder hoeven te slapen, die kanker zou kunnen stoppen? Nee SOLAR industries gaan groter dan dat. Zij hebben namelijk het middel gevonden om Metahumans te creëren. Mensen zo intelligent, zo perfect dat ziektes niet eens hoeven te bestaan.
          Echter zijn er meer nadelen dan voordelen aan dit middel waardoor de jongeren lijken te veranderen in mutanten. Ze ontwikkelen nieuwe krachten en zijn inderdaad beter gebouwd dan een normaal mens, maar zijn ze het hier wel mee eens. Is dit toeval of was dit al jaren geleden gepland geweest voor hen om een tragisch iets mee te maken waardoor ze gewillig hun leven zouden geven voor iets dat de toekomst zal veranderen? Welcome to Solar industries.


    When you move on, the universe moves with you





    ROLES

    [justify]




    Lets talk c: Vragen mogen hier gesteld worden, wie hulp nodig heeft ik help graag!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 14:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is er nog iemand vrij?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Skye?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zullen we Taia en Skye laten meeten?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Prima! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wie heeft haar/zijn personage nog vrij om Tallon te meeten?
    Hij is blind en hoogst enthousiast door zijn nieuwe krachten waardoor hij zichzelf kan oriënteren in de wereld.


    •

    Skye is ook enthousiast, maar die gaat al naar Taia, al kunnen ze eventueel met z'n drieën meeten?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Als mijn tegenspeelster het goed vind, mag je Tallon ook bij Theo & Julien laten voegen als je wilt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Dat vind ik goed! ;D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik doe mijn best morgen te schrijven. Sorry voor het wachten.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Rustig aan c: iedereen schrijft op zijn eigen tempo he ^^ write when you feel like writing


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    Rustig aan c: iedereen schrijft op zijn eigen tempo he ^^ write when you feel like writing


    Precies :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Ja maar the thing is; ik ben echt laaiend enthousiast en ik wíl echt schrijven. Het is de laatste week alleen zo druk geweest, met twee zieken, op het werk dat ik gewoon helemaal doodop thuis kom en mijn hersenen zoiets hebben van; nope, not today either.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nahw, ik voel je. Ik hoop dat je gauw wel een gaatje vrij zal vinden dan!

    En voor iedereen lukt het om een eerste post te schrijven? Als jullie het wensen kan ik Misschien een extra personage maken om iedereen wat op gang te krijgen :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Miss kun je dan een onderzoeker maken?


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Miss kun je dan een onderzoeker maken?



    Ja dat was ik ook aan het denken c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH