• S.O.L.A.R
    Scientific Observation Lab (of) Advanced Remedies.

    SOLAR is named after our solar system, something so big and small in another kind of way. It makes you think: does your existence affect anything on our earth? Aren’t we all unimportant because whatever we do in the world will be wiped out of the solar system someday. The answer to that is yes. You are worth so much more than you think. You are here at S.O.L.A.R industries, where your life could save that of so many more. Faith is what brought you here. Even if someone had to stir your past to give the world the future it deserves.

    Juli 4th, 2020 — de dag waarop het leven van twintig jongeren drastisch komt te veranderen. Ze wijden hun lichaam, hun leven aan de toekomst. Het is niet dat ze iets te verliezen hebben. Allen bevinden ze zich namelijk in de S.O.L.A.R industries een wetenschappelijk observatorium gelegen in een onbekend eiland nabij de Caraïben. Dit lab houdt zich bezig met het zoeken van medicaties die ziektes zouden kunnen helpen, maar hiervoor moeten testen uitgevoerd worden en dat is waar onze jongeren van pas komen.
          Wat de jongeren echter niet weten is waarvoor ze getest worden. Een wondermiddel waardoor mensen nooit meer ziek hoeven te worden, minder hoeven te slapen, die kanker zou kunnen stoppen? Nee SOLAR industries gaan groter dan dat. Zij hebben namelijk het middel gevonden om Metahumans te creëren. Mensen zo intelligent, zo perfect dat ziektes niet eens hoeven te bestaan.
          Echter zijn er meer nadelen dan voordelen aan dit middel waardoor de jongeren lijken te veranderen in mutanten. Ze ontwikkelen nieuwe krachten en zijn inderdaad beter gebouwd dan een normaal mens, maar zijn ze het hier wel mee eens. Is dit toeval of was dit al jaren geleden gepland geweest voor hen om een tragisch iets mee te maken waardoor ze gewillig hun leven zouden geven voor iets dat de toekomst zal veranderen? Welcome to Solar industries.


    When you move on, the universe moves with you





    ROLES

    [justify]




    Lets talk c: Vragen mogen hier gesteld worden, wie hulp nodig heeft ik help graag!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 14:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Leuk
    Eventueel wil ik ook wel ook een mensje maken die testen afneemt / assistent vd onderzoeker


    Aan niets denken is ook denken.

    Gaan we door?


    Bowties were never Cooler

    Ik vind het een enorm jammer dat het zo stil is, maar heb ook geen zin om een al doodopgeschreven rpg opnieuw te laten leven als niet iedereen me hiermee wil helpen... Het is nu al een week open, dus mijn moed zit nu ook enorm laag. Ik vraag morgen wss dan ook een slotje aan...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Het spijt me heel erg, Saar!
    Als er iemand is die Tallon wil meeten dan ga ik meteen aan de slag met het schrijven van een post!


    •

    Kom op zeg! Ga dan niet gelijk sluiten. Ik ben sws nog wel in voor posten, pb mensen en wacht totdat ze terug zijn van vakantie. Een nieuwe aanmaken helpt sws niet


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga sowieso nog posten met Taia, maar ik had niet gezien dat Matty al gepost had, dus daarom komt het wat later c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Webster schreef:
    Het spijt me heel erg, Saar!
    Als er iemand is die Tallon wil meeten dan ga ik meteen aan de slag met het schrijven van een post!


    Ik heb Joaquin als je wil


    Bowties were never Cooler

    Micaela schreef:
    Kom op zeg! Ga dan niet gelijk sluiten. Ik ben sws nog wel in voor posten, pb mensen en wacht totdat ze terug zijn van vakantie. Een nieuwe aanmaken helpt sws niet


    Nou beetje liever mag wel lol

    Saar, ik ben erg enthousiast! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ja sorry was niet zo bedoeld maar vind tbh dan wel dat je heel snel opgeeft als topicmaakster.


    Aan niets denken is ook denken.

    Het spijt me! Ik had het er net over met Jennifer dat ik vandaag morgen nog met Sergey ga posten.
    Het is alleen de laatste dagen zo druk geweest, ben amper thuis geweest en de momenten waarop ik wel thuis was was ik druk bezig met het voorbereiden voor ons reis.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2017 - 23:09 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Als jullie het nog een kans willen geven, dan wil ik het ook wel opnieuw proberen (en iedereen die nog niet gereageerd heeft eens berichten) Sorry dat ik het 'zo snel wilde opgeven, maar ik kreeg namelijk niet veel respons


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is helemaal niet erg! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oke, lets move on :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Zo mijn nieuwe rol, Austin staat en is open voor de mensen die niet weten hoe te starten/iemand zoekt om mee te praten etc ^^

    Hij doet zich dus ook voor als één van de jongeren, en heeft de kracht van onzichtbaarheid ( dus he's going to spy on you all) ,maar is dus in feiten een onderzoeker )Hij ziet deze jongeren nu ook voor de eerste keer, dus niemand heeft hem al gezien ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand mag altijd nog naar Joaquin of Daley komen


    Bowties were never Cooler