• S.O.L.A.R
    Scientific Observation Lab (of) Advanced Remedies.

    SOLAR is named after our solar system, something so big and small in another kind of way. It makes you think: does your existence affect anything on our earth? Aren’t we all unimportant because whatever we do in the world will be wiped out of the solar system someday. The answer to that is yes. You are worth so much more than you think. You are here at S.O.L.A.R industries, where your life could save that of so many more. Faith is what brought you here. Even if someone had to stir your past to give the world the future it deserves.

    Juli 4th, 2020 — de dag waarop het leven van twintig jongeren drastisch komt te veranderen. Ze wijden hun lichaam, hun leven aan de toekomst. Het is niet dat ze iets te verliezen hebben. Allen bevinden ze zich namelijk in de S.O.L.A.R industries een wetenschappelijk observatorium gelegen in een onbekend eiland nabij de Caraïben. Dit lab houdt zich bezig met het zoeken van medicaties die ziektes zouden kunnen helpen, maar hiervoor moeten testen uitgevoerd worden en dat is waar onze jongeren van pas komen.
          Wat de jongeren echter niet weten is waarvoor ze getest worden. Een wondermiddel waardoor mensen nooit meer ziek hoeven te worden, minder hoeven te slapen, die kanker zou kunnen stoppen? Nee SOLAR industries gaan groter dan dat. Zij hebben namelijk het middel gevonden om Metahumans te creëren. Mensen zo intelligent, zo perfect dat ziektes niet eens hoeven te bestaan.
          Echter zijn er meer nadelen dan voordelen aan dit middel waardoor de jongeren lijken te veranderen in mutanten. Ze ontwikkelen nieuwe krachten en zijn inderdaad beter gebouwd dan een normaal mens, maar zijn ze het hier wel mee eens. Is dit toeval of was dit al jaren geleden gepland geweest voor hen om een tragisch iets mee te maken waardoor ze gewillig hun leven zouden geven voor iets dat de toekomst zal veranderen? Welcome to Solar industries.


    When you move on, the universe moves with you





    ROLES

    [justify]




    Lets talk c: Vragen mogen hier gesteld worden, wie hulp nodig heeft ik help graag!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 14:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Er gaat btw een wijnglas kapot, niet een schaaltje #minordetail

    En Theo & Julien lopen net daarna na dat gedoe uit de eetkamer (om naar badkamer te gaan)


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Er gaat btw een wijnglas kapot, niet een schaaltje #minordetail

    En Theo & Julien lopen net daarna na dat gedoe uit de eetkamer (om naar badkamer te gaan)


    Ik zal het aanpassen naar het glas! Bedankt voor de opmerkzaamheid.

    Ik had idd gelezen dat ze weggaan, maar Daley beweegt snel, op zijn volle snelheid, dus die is out voor ze zich ook maar hebben kunnen omdraaien (;

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 1:01 ]


    Bowties were never Cooler

    Wooowww deze heb ik verwaarloosd, excuses. Morgen ben ik terug in nederland en ik zal eens kijken of ik dan wat kan schrijven met Skye.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Euh, dus als ik het nu goed lees, ligt Daley nu ineens bewusteloos op de keukenvloer?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Virago schreef:
    Euh, dus als ik het nu goed lees, ligt Daley nu ineens bewusteloos op de keukenvloer?

    Ik dacht dat Daley in de eetkamer was, en dat de eetkamer ergens anders was dan de keuken?

    Confused.


    Aan niets denken is ook denken.

    De eetkamer is inderdaad wat verder van de keuken, wat dus moeilijk zou zijn voor Daley om hen goed te zien. De andere zouden anders al lang het eten geroken en gezien hebben c:

    En het zou moeilijk zijn voor Julien en Theo omdat ik al had geschreven dat ze bij de toiletten zijn. (een gesprek met 5+ waarvan 2 van mezelf zou ook moeilijk gaan)



    Wel vond ik het een leuke post Miriam *! Het idee zat goed, maar ik heb het waarschijnlijk niet duidelijk genoeg uitgelegd 😅

    Je hoeft je post niet te verwijderen van mijn, maar je kan het wel aanpassen dat hij het glas had horen breken en daarna dan ernaartoe rende? Toen zag hij wat bloed liggen en viel in volle vaard op de grond :')

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 10:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Garrett schreef:
    (...)
    Ik dacht dat Daley in de eetkamer was, en dat de eetkamer ergens anders was dan de keuken?


    Ja, dat dacht ik dus ook, daarom volg ik het nu ook even niet zo goed.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vaiana schreef:
    De eetkamer is inderdaad wat verder van de keuken, wat dus moeilijk zou zijn voor Daley om hen goed te zien. De andere zouden anders al lang het eten geroken en gezien hebben c:

    En het zou moeilijk zijn voor Julien en Theo omdat ik al had geschreven dat ze bij de toiletten zijn. (een gesprek met 5+ waarvan 2 van mezelf zou ook moeilijk gaan)



    Wel vond ik het een leuke post Miriam *! Het idee zat goed, maar ik heb het waarschijnlijk niet duidelijk genoeg uitgelegd 😅

    Je hoeft je post niet te verwijderen van mijn, maar je kan het wel aanpassen dat hij het glas had horen breken en daarna dan ernaartoe rende? Toen zag hij wat bloed liggen en viel in volle vaard op de grond :')


    Ik dacht dat eten en drinken in de keuken stond, dus dat ze daar ook waren... 5 is inderdaad erg veel in een gesprek maar ik zal mijn post veranderen


    Bowties were never Cooler

    PERCIVAL ASHLEY HOOK

    Son of a b*tch





    Percival || Arthurian Romance, English || to pierce the valley
    Ashley || English || ash tree clearing



    N

    21 || O1/12|| Biseksual || Neverlandish/British


    INSIDE

         



    Hook is een moeilijke persoonlijkheid zeker als je hem net leert kennen. De jongen is koppig, eigenwijs, bazig en een heuze sarcast. Mensen zijn snel afgeschrikt of begrijpen deze koele jongen niet. Op zich is Percy niet zo stoer als hij zich voordoet. De jongen is sociaal en helpt wel graag al vertoond hij zich liever in de schaduwen. Hij is ambitieus met wat hij doet en heeft bepaalde idealen waar hij zich aan houd. J heeft voornamelijk een objectieve kijk en is relatief verdraagzaam naar andere toe en oordeelt niet snel. - in tegenstelling tot zijn vader- Hook is observatief en heeft een redelijke mensenkennis, vandaar dat hij ook eerder mensen gaat bestuderen dan dat hij zich in grote groepen mengt. Hook houd niet van nuchter zijn en heeft dan ook de kampen met een hevige alcohol verslaving. De jongen kan bijna niet meer zonder, en als hij aan het ontnuchteren is, is de jongen zo bruut en agressief , wat ervoor zorgt dat mensen hem liever drank toestoppen dan het van hem af te nemen. Het maakt de jongen dan ook enorm talkative en een beetje gek, verhalen uit zijn duim zuigen, waarbij je je afvraagt of het echt gebeurd is of dat hij zit te liegen. De jongen is een enorme fan van feestjes en kan dan ook dansen en drinken als de beste, maar na een pak alcohol mogen de dames ook zeker meer dan 2 complimentjes verwachten. De jongen is een enorme gladjakker met zijn woorden en heeft wel een bepaalde charme iets wat hij van zijn vader meegeeft. Toch moet je bij Jones niet achter een serieuze relatie zoeken. De jongen is naast woorden absoluut geen romanticus en als hij zijn pleziertje heeft gehad, zal hij je ook niet meer zien staan, de eikel dat hij is. Dit is grotendeels door zijn bindingsangst, zodra iemand iets te veel voor hem gaat betekenen, dan muist hij er zo vandoor. Liefde is niet echt, gewoon een vloek waar mensen toch gekwetst mee worden. De jongen is dol op wat avontuur en is er te vinden als er wat actie aan te pas is. J is wel een enorme ijdeltuit en heeft meer kleren en schoenen dan dat er überhaupt in zijn kast passen. Hij vind juwelen dan ook erg interessant en is ook best wel een kleptomaan te noemen. Hij is materialistisch en zoekt altijd vernieuwing op.
    Je zoekt beter geen ruzie met deze jongen, hij kan een kort lontje hebben en is vaak tegendraads. Hij voelt zich snel aangesproken en tja, deze pirate is altijd waar klaar voor een fight, niet dat hij deze eerlijk zou kunnen winnen. De jongen is geen spierbundel, maar zijn grootste stroef is dan ook zijn sluwheid. Naast het bestuderen van mensen kan hij het ook niet laten om hen af te luisteren, hij is dol op geheimen en is ook er nieuwsgierig. Als je hem wilt backstabben dan mag je ook gerust weten dat hij al lang een backup plan heeft met informatie die hij tegen je kan gaan gebruiken dus wees gewaarschuwd als je Jones vertrouwd en dit is wederzijds dan houd je hem maar beter te vriend.
    Hij kan manipulerend zijn en houd wel van macht, maar dit maakt hem niet persé slecht. Jones houd wel van grapjes en heeft voornamelijk droge of sarcastische humor en trekt graag gekke bekken. Hij is ook best zorgzaam eens je bij zijn vriendenkring hoort, maar niet echt op de clingy manier. Hij houd niet van zoetsappigheid en vind romantiek maar een vieze boel. Uiteindelijk gaan mannen toch alleen aan de sex denken zo whats the point? Hij is een bitch en weet dit van zichzelf, hij is best zelfzeker en toont absoluut niet graag zijn emoties aan anderen.

    ’ Joho Joho a pirates life for me ‘


    OUTSIDE


    Percival is een speciale jongen en dat verraad zijn uiterlijk toch ook wel een beetje. De lange jongen rijkt ongeveer 1m86 en is rank gebouwd. Hij mist dan ook de nodige spieren en heeft zo goed als een platte buik. Toch heeft hij genoeg andere versieringen op zijn lichaam om andere toch dat tikkeltje langer naar hem te laten kijken. Hooks olijfkleurige huidje zit namelijk vol met verschillende tatoeages/veroveringen. Zijn grootste pronkstruk is te vinden op zijn rechterbovenarm waar het beeld van een indiaanse schone te vinden is, dit is een tatoeage van zijn moeder, of tenminste van hoe hij denk dat ze eruit zou gezien hebben. Andere prentjes die je op zijn lichaam zult vinden zijn een haai, diamant, ‘I was not afraid to die’ , enkele kruisen, een engelbewaarder op zijn hand en nog veel meer. Ieder heeft zo zijn verhaal, iets waar Percival vaak zijn avonturen aan linkt.
    De jongen heeft echter met zijn lichaamstekeningen niet genoeg en is ook erg grote fan van juwelen, aan zijn vingers heeft hij zeker zo’n 8 ringen hangen en ook in zijn oren heeft hij ouden ringetjes zitten, the more the better.
    Jones’ lokken zijn lichtbruin en krullen van nature, de jongen heeft al verscheidene kapsels gehad, maar nu laat hij zijn krullen wat uitgroeien. Toch zou het niemand verbazen moest hij dezelfde dag zijn haren nog kortwieken. Hoewel zijn haren licht van kleur zijn- zijn z'n wenkbrauwen en stoppelbaartje dan toch een iets donkerder bruin wat een groot contrast heeft met zijn heldergroene ogen. Zijn kijkers staan altijd wel ondeugend en zijn omring met lange zwarte wimpers die hem iets charmants schenken.
    Jones heeft hoge jukbeenderen en iets ingezakte kaken, die hem een strakke kaaklijn schenken en een vierkantige kin.
    . Zijn lippen zijn zalmkleurig en vol van vorm, daarbij zorgt zijn stralende glimlach daarmee een prachtig geheel en als kers op de taart verschijnen er ook ondeugende kuiltjes in zijn wangen. Jones is toch wel een fashionpirate en is vaak te zien in speciale losse hemden met een wat versleten broek onder en zijn leren boots. De jongen heeft ook een ouwe leren jacket van zijn vader geërfd, al doet hij deze toch niet zo veel aan als zijn vader zou willen.
    De jongen draagd soms een ooglapje. Niet omdat hij het nodig vind, maar om de ironie ervan.

    ’ Is there a problem M’lady? ‘



    HISTORY

    If I am a villain, it’s because Peter made me one, because Peter needs to be the shining sun that all the world turns around. Peter needed to be a hero, so somebody needed to be a villain.


    Vader : James Bartholomew Hook
    Moeder : Tiger Lily


    Ondanks de verhalen die vertellen dat Hook a good O'l Crook was, was de man helemaal niet zo oud als hij beschreven werd. De piraat was de trotse eigenaar van The Jolly Roger en een erg ijdele man, die de grootste schatten wou vinden. Echter na een incident in Neverland met de fameuze Peter Pan, verloor Hook het noorden wat en wilde wraak om wat Peter hem had aangedaan. Niet enkel zijn hand had het te verduren gehad, maar Hook verloor veel crewleden, rijkdommen en ook zijn reputatie bij andere piraten werd onder het slijk gehaald. Hok had gelukkig nog zijn trouwe scheepsman Mr.Smee die hem nuchterder hield. Toch viel Hook algauw in een neerwaartse spiraal van waanzin omdat hij Peter maar niet te pakken kreeg.
    Er zijn geruchten dat er nog meer redenen waren waarom Hook, Peter dood wilde, maar die redenen zijn Percival nooit verteld geweest.
    Over de jongeman gesproken, Zo'n eenentwintig jaar geleden kwam de kleine Percival ter wereld, echter is dit niet zijn eerste geboortenaam. Zijn naam is Yuma, zoon van de Chief, de zoon van Tiger Lily. Tiger Lily was een mooie jonge vrouw en opperhoofd van haar stam. Ze vond een vreselijk gewonde piraat die een krokodillenaanval amper overleefde en heelde hem weer. Per dag dat de jonge vrouw voor hem zorgde viel ze stukje per stukje meer voor de piraat, tot ze zich aan hem overgaf. Echter na enkele maanden was James verdwenen, zonder weet de hebben dat Tiger Lilly zijn zoon droeg.
    Yume heeft dan ook een groot deel van zijn jeugd in Neverland gespendeerd. De jongen was een echte speelvogel kon altijd goed met iedereen overweg, maar het liefst ging hij toch gaan rondgangen bij de zeemeerminnen aan het water. Hij moet dan ook wel toegeven dat hij vroeger altijd verliefd was op de knappe dames. Echter rond zijn zevende lente heeft de jongen nooit echt weet afgehad van zijn vader, tot de man terug voet aan land zette bij zijn tribe. Tiger Lily heeft Hook na zijn vertrek gehaat, omdat hij de man van haar leven was geweest en zijn aanwezigheid was dan ook zeer ongewenst. Echter Yume was nog zo jong dat hij niet echt wist wat er gaande was en naar de man toeging die toch wel een beetje op hem leek. De rest is vrij wazig voor de jongen en je kan op z'n minste zeggen dat hij tegen zijn moeders wil in aan boord van het schip gezet werd en zijn nieuwe naam kreeg. Percival Ashley Hook. Percival heeft sindsdien ook veel meegemaakt en heeft bijna alle zeëen afgereisd en gezien. Leerde hoe hij een piraat moest zijn en werd een heuse rebelse puber. De band tussen vader en zoon is dan ook zeer ingewikkeld, en eerlijk Percival weet niet wat hij met zijn vader aanmoet. Soms haat hij de man en soms heeft hij ook wel medelijden met hem. Echter is hij nooit echt grootgebracht met hem en heeft veel van Mr.Smee geleerd. HEt werd hem met de paplepel meegegeven dat Peter Pan de vreselijkste mens ooit is en hij daarvoor moet boeten. Ook werd de jongen al van jongs af aan beschonken met drank en dames, dus dit is nog niet echt veranderd.
    Toch toen de jongen de kans kreeg, werd hij naar scholen gestuurd, want dat waren kansen dat Hook sr nooit had gekregen. Dus Percy ging dan mar studeren, het dek inruilen voor schoolbanken. En na Highschool vertrok de jongen dan naar Ira University waar hij geschiedenis studeerde. Tot de school gesloten werd en hij nu naar Melanoia moet...



    EXTRA




    Likes rondreizen, de zon, feesten, alcohol, casual seks, sarcastic comments, fashion, shiny stuff, rondvaren, de zee, de zilte lucht, slapen, treasures, winnen, food, fish, kampvuren, cultuur, mensen jaloers krijgen, sigaretten, stelen, zijn eigen baas zijn, talking, himself, mermaids
    Dislikes Stilzitten, zijn vader, nuchter zijn, verliezen, de winter, sneeuw, koffie, drugs, studeren, saaie mensen, slaag krijgen, liefde, emoties, being reminded of his past/ missing his mother
    Fears Bindingsangst, slangen, kleine ruimtes
    Guilty pleasures: De jongen wilde vroeger altijd een verloren jongen zijn, verhalen uit zijn duim zuigen, doing girly stuff with the ladies, being a total wanwhore
    Talents Other Hij is linkshandig, kan aardig zwaardvechten, is een goede zwemmer
    Love Life Nonexcistend, Percy geloofd niet in de liefde en is er heilig van overtuigd dat hapily ever after ook niet bestaat. Hij sprokkeld zijn beetjes aandacht wel door een manhoer te zijn als hij daar nood aan heeft en de volgende ochtend gaat hij er weer vandoor. Het maakt hem ook niet zo zeer uit of die persoon een man of een vrouw is, zolang Percy maar de dominante is van de twee.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2019 - 17:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)


    De keuken is meer voor als iemand wilt koken en hier toestemming voor krijgt ;) de eetkamer word sowieso rond de drie uren ontbijt, middag en avondmaal voorzien van eten ^^ alleen heb ik dat niet duidelijk vermeld dus sorry daarvoor!

    En dat is oke c; mocht iemand twijfelen waar elke ruimte ligt etc vraag het me gerust c; Als ik ooit weer eens tijd vind en jullie dat graag willen zal ik wel eens een blauwdrukje maken van het gebouw c;


    Okay, sorry voor de verwarring! Ik zal hem meteen aanpassen

    SORRY IEDEREEN

    edit: Hij is aangepast. Ik hoop dat hij nu wel klopt/duidelijk is.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 11:31 ]


    Bowties were never Cooler

    Jaaaa ik wil een simpele plattegrond


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben momenteel iets drukker waardoor ik een weekje ofzo wat minder post. Mocht iemand nog een inspring punt nodig hebben of alleen zijn, kan dat karakter best gezien hebben dat Ace richting zijn kamer ging en achter hem aan gaan.