• Dear Future Me
    Heal the past. ——— Live the present. ——— Dream the future.


    Vele personen hebben het voor zeer lange tijd op hun eigen bucketlist staan — schrijf een brief aan je toekomstige zelf — de * naam * uit de toekomst. Daarmee kan je nieuwe doelen stellen, reflecteren op je huidige leven of simpelweg plezier beleven aan het teruglezen van je eerdere, eerlijke woorden die speciaal aan jou zijn gericht.
    Dit topic is een initiatief om Quizletters de kans te geven een brief te schrijven aan hun toekomstige zelf op een korte termijn van zes maanden.

    • Hoe gaat dit in zijn werk?
    Vóór de deadline van exact 1 Augustus 2017 zend je aan mij (Mirte — Kaur) een brief (of andere creatievorm) die is geschreven aan je toekomstige zelf. Deze creatievormen zal ik exact 31 December 2017 online plaatsen op Quizlet in de vorm van een story — waar alles wordt gebundeld tot één geheel. Hierdoor kan je het nieuwe jaar instappen met een snelle terugblik op de 'jij' van zes maanden geleden.

    • Wat kan ik beschrijven in mijn creatievorm?
    Alles wat jijzelf zou willen beschrijven aan je toekomstige zelf — niets is te gek. Maak het voor jezelf. Maak het zodat je er over zes maanden trots op kan zijn. Voorbeelden:
    ——— Hoe voel je— je nu?
    ——— Hoe wil ik me over zes maanden voelen?
    ——— Met wie wil ik over zes maanden (nog steeds) contact hebben?
    ——— Waar kijk ik naar uit wat in de komende zes maanden plaatsvindt?
    ——— Wat moet mijn toekomstige ik niet vergeten?
    ——— Welk boek / nummer / et cetera beschrijft mijn leven momenteel?
    ——— Welke angsten heb ik momenteel?
    ——— Welke doelen wil ik de afgelopen zes maanden behalen?
    ——— Welke quote beschrijft mijn leven momenteel?
    ——— Welke quote moet mijn toekomstige zelf aanhouden in het leven?
    ——— Welke raad wil ik mijn toekomstige zelf meegeven?
    ——— Et cetera

    • Wat voor creatievormen kan ik inzenden?
    Alles wat jijzelf zou willen. Houd daarbij rekening met het feit dat het in een story moet passen die actief komt te staan op Mirte's profiel en het forum. Daarmee wil ik eveneens zeggen dat iedereen je creatievorm kan bekijken — wees dus voorzichtig met persoonlijke informatie.


    •

    Wat een leuk idee! (:


    And then we'll see it.

    Wat leuk! Ik ga nog even nadenken of ik dit zal gaan doen.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Oe, leuk initiatief! Ik denk hier nog even over na. Denk wel dat ik dit sowieso ga doen, maar ik heb het gevoel dat mijn brief net iets te persoonlijk zou worden, dus geen idee of ik hier toch aan mee zal doen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik denk dat ik er wel aan mee ga doen!

    Ik heb dit al gedaan (bloos) Ik heb in maart een brief geschreven die mijn uitwisselingsorganisatie mij zal opsturen als ik in het buiteland ben hehehe (november ergens ga ik mijn brief kunnen lezen!)

    maar ik ga hier ook eens over nadenken aangezien dit openbaar gaat en het niet te persoonlijk mag/kan worden (:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2017 - 13:29 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Even een mt want misschien ga ik maar eens meedoen hiermee ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waaauw tof idee zeg :'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Leuk idee!


    16 - 09 - '17

    Oh leuk!!! MT


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Vraagje, mocht ik hieraan meedoen, mag ik het in het Engels schrijven voor mijzelf? Ik uit mij namelijk beter in het Engels dan het Nederlands, om een of andere reden, of heb je liever dat alles in het Nederlands komt te staan omdat het ook online gaat?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet even onthouden dit na mijn vakantie te doen...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ga meedoen!
    En dit onthouden om na de vakantie te doen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ingestuurd but I think I made it too mushy.


    Heaven is a place that we all have

    Wat een super leuk idee!!
    Misschien voor mensen die liever hun eigen brief niet openbaar willen hebben: via deze link kan je jezelf een email sturen en zelf bepalen wanneer deze aankomt (ik ben dit ooit ergens tegengekomen, toen ik dit topic zag dacht ik er gelijk aan)

    https://www.futureme.org/


    Leef je liefde, lief je leven.