• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Cosmonaut schreef:
    So happy with my new haircut. In luv. Thank god dat ik niet full Britney ben gegaan haha.


    Het staat je ook super goed! <3


    Smile. You're beautiful. <3

    Wasikowska schreef:
    Zeg Fren, hoeveel clichés zou je in 1 verhaal kunnen proppen?


    Dat klinkt als een uitdaging! (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    omg ik voel me echt zo gelukkig *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    waarom o waarom vliegen de dagen in de vakantie zo snel voorbij


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Van die casual "ja haha wat zouden mannen toch zonder ons moeten" grapjes maken me erg ongemakkelijk, want het is geen direct equivalent met de stekeligheid van "lol ga naar de keuken en maak een broodje voor me" en kan in tegenstelling tot dat zelfs worden geïnterpreteerd als positief op een bepaalde manier, vooral omdat het uit de mond van een vrouw zelf komt, maar tegelijkertijd is het wel definitief iets wat die hele patriarchale genderrollenstructuur weer eens bevestigt en is die postieve/vriendelijke/"haha kijk ik kan dit zeggen dus dat betekent dat we geen feminisme meer nodig hebben" laag maar een heel dun en oppervlakkig randje om een heel nest vol wormen, maar aan nOG WEER een andere kant ga ik ook niet zomaar een kwaad gezicht trekken en een ingewikkelde, ongemakkelijke discussie starten uit het niets over dingen waarvan ik denk dat ze scheef zitten in onze maatschappij omdat het vriendje van een random nicht vergeten is een datumprikker in te vullen en zij dat daarom voor hen allebei moest doen en er zonder kwade intenties een veralgemeniserende uitspraak over deed om de sfeer luchtig te houden.

    /einde van editie #1701 van "Inge is simpele alledaagse interacties met mensen extreem aan het overdenken"


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik wil niet morgen de stad in naar uitzendbureaus en daar gewoon random naar binnen lopen zonder afspraak. it makes me nervous af en ze gaan me echt 100 keer niks vinden als ik daar halfdood zit te gaan op de stoel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Caution first, always.

    Ik kom er nu pas achter dat het: Tempo. Fastaaah. Fastaaah. Fastaah. is en niet: Kaaas. Kaaas. Kaaas.


    waaaaah today was good day

    also m'n story in de top, wat top! :D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    waaaaah today was good day

    also m'n story in de top, wat top! :D


    Waar ga je heen? Ik word nieuwsgierig van je berichten over een gastgezin c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kaur schreef:
    Ik kom er nu pas achter dat het: Tempo. Fastaaah. Fastaaah. Fastaah. is en niet: Kaaas. Kaaas. Kaaas.


    GRAPJE MENSEN. GRAPJE.
    Daar verstond ik wél Fastaaah. Maar bij het lied onder de spoiler hoorde ik tijdens het uitgaan serieus áltijd: KAAAAAS. KAAAAAS. KAAAAS.


    ik hou van franse films maar deze was echt vreemd en kut


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Okay wtf. Ik ga naar een hospiteeravond, waarom? Juist om er voor te zorgen dat dit hele gezeik met reizen voorbij is. Ik ben niet degene die gekozen heeft om in een fucking boeren gat te wonen dus jullie leven maar met de consequentie dat als ik om negen uur uit utrecht vertrek, ik er pas om half twaalf. Ja en fuck jou met je "ja ik ben moe". Ik ben ook moe. Ik ben het zat om telkens te moeten vragen of ik opgehaald kan worden, denk je dat ik dat leuk vind? Denk je dat ik overal om 8 uur weg wil gaan omdat ik anders niet meer thuis kom? En waarom denk je dat ik niet eerder naar huis gegaan ben vanavond? Het is niet alsof ik die kamer nodig heb, right? Voor jullie is het lekker makkelijk. Woeh leuk in een dorp wonen, maar ik heb het altijd al gehaat en dat weten jullie en dan moet ik ook nog elke avond ruzie gaan maken over het terug naar huis komen. I. AM. SORRY. Ok? Believe me, als ik het op zou kunnen lossen dan zou ik het doen. Laat me maar 5KM naar huis lopen midden in de nacht over een landweggetje door een fucking bos, sure ik doe het wel. Dan hoop ik dat jouw schoonheidsslaapje mijn lijk waard is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik baal (:


    Caution first, always.

    Ik heb echt gewoon nu geen tijd. Nu en nog wel de hele zomer waarschijnlijk niet, cuz I need dem moneys. Oeps. Het is gewoon, ik heb soms wel tijd, maar dan slaap ik. Geen gezeik, ik heb het nodig. Help.

    ALSO IK WIL NAAR DE KAPPER MAAR DAT STOMME GEDOE IN ROTSELAAR HEEFT MIJN REKENING GEPLUNDERD EN IK HEB WEL GENOEG GELD, MAAR NIET GENOEG GENOEG?


    Mhm?