• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Gareth schreef:
    (...)

    That sounds really good c;

    Ik ben zo blij c:


    Caution first, always.

    Ga ik voor Britney 2007 breakdown haircut. Maybe. Ik ben er al gestoord genoeg voor. KAPPER HERE I COME. Scratch that, kan ik ook gewoon thuis.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 12:36 ]


    The truth is out there.

    nope de spotlight ging niet goed


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Happy birthday, dear grandma <3
    Vandaag zou je 80 worden en ik wou dat je het hier nog met ons kon vieren. I miss you...

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 13:02 ]


    16 - 09 - '17

    OMG WTF WTF IK HEB MIJN GASTGEZIN


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Reigns schreef:
    Happy birthday, dear grandma <3
    Vandaag zou je 80 worden en ik wou dat je het hier nog met ons kon vieren. I miss you...


    Heel veel sterkte <3


    26 - 02 - '16

    oke ik ben echt heel blij


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nog een uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur (wbw)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De persoon die 'je kunt de golven niet tegenhouden, maar kunt wel leren te surfen' heeft verzonnen, heeft geen rekening gehouden met mensen die water haten. Of sporten. Of allebei. At this point I'd just rather drown, want oh mijn god, dit is mission impossible en ik schiet nu al in de stress om de stress die ik zaterdag ga hebben, terwijl ik ook al moet dealen met mijn huidige stress en ik heb ook niet voorzien dat mezelf de hele week in de UB opsluiten betekent dat ik de hele week op die ranzige broodjes moet leven, wat me a) een fortuin kost en b) totaal niet bevalt en c) hangry maakt. En het zonnetje schijnt ook zo heerlijk en ik ben natuurlijk weer voor een raam gaan zitten, dus hell, waar blijft die onweer die jullie opgaven? Dit alles zou zoveel makkelijker zijn als het gewoon keihard zou regenen tot tien uur, want no way dat ik door de regen naar huis zou fietsen en dan zou ik dus met liefde hier blijven zitten. Maar met mijn geluk begint het juist om tien uur te regenen, zodat ik alsnog in de regen naar huis moet fietsen, waardoor ik het als een teken van boven ga beschouwen dat dit gewoon niet helemaal meant to be is en dat ik het maar beter op kan geven. Maar ik wil het ook niet opgeven, want ik wil verdorie gewoon iets inleveren waarvoor ik niet mijn ogen uit mijn hoofd hoeft te schamen.

    I'm bulletproof, nothing to lose, fire away, fire away. Maar niet te hard, want stiekem ben ik nog altijd een zachtgekookt ei en ben ik helemaal niet bulletproof. Eigenlijk heb ik vooral gewoon niets te verliezen, maar opgeven en een week lang leve de lol klinkt zoveel aanlokkelijker op dit moment dan doorzetten. Ik bedoel: who cares? Ah right, I do. Quitting. Is. Not. An. Option. Nog 8 uur volhouden vandaag. Dat is 480 minuten. Dat is 28.800 seconden. Dat is niet lang. Dat is... een volle nacht slaap. Een volle nacht slaap is ook altijd zo voorbij. I can do this.

    En holy shit, deze klaagzang is al bijna 8000 woorden en als ik nu gewoon voor één keer gefocust zou kunnen blijven, dan had ik die scriptie nu al lang een breed af.

    Bron: mijn gekwelde hart en gekookte brein. Oh, en mijn fel protesterende buik.


    She's imperfect but she tries

    Terroriser schreef:
    Nog een uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur (wbw)

    y u do dis


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BICTHESSSSSSSSSSSS hehehehe


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    BICTHESSSSSSSSSSSS hehehehe

    i em bettur den u


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    i em bettur den u

    noh ur not.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    IK VIND HET NIET LEUK ALS DOGGO DOOD GAAT IN EEN FILM


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Spoderman schreef:
    (...)
    noh ur not.

    noh ai am


    LaAt ZiEn WiE jE bENt