• Fairfield, Iowa – 22 november

    Een oorverdovend gepiep, vergezeld door een statisch beeld weet de aandacht van de strompelende en gewonde vreemdelingen, die ogenschijnlijk uit het niet verschijnen en diens bloed de sneeuw een spookachtig zwart kleurt, buiten af te leiden. Langzaam maar zeker verzamelt men zich in elk huis rond de televisie.
    Het beeld verandert. Een gezicht, zo prachtig dat je onmogelijk weg kunt kijken en tegelijk zo meelijwekkend vertrokken van de pijn dat het je hart in gruis verandert hoe langer je staart, komt flikkerend tevoorschijn.
    “Satan,” fluistert een moeder stil, terwijl ze snel een kruisteken maakt en haar nieuwsgierige zoontje achter haar eigen lichaam verbergt.
    “Er is iets de Hel binnen gedrongen. Mensheid, enkel jullie hulp kan ons nog redden.”



    Fairfield, Iowa – 29 november

    Zeven dagen geleden opende Satan de poorten van de Hel, in de hoop zijn volgelingen te kunnen redden van een kwaad dat zelfs hij, Heer en Meester van de Onderwereld, niet kan stoppen. Na een beraad met de burgemeester en dorpsraad is het akkoord gevallen dat elke inwoner boven de 21 jaar een gewonde demoon onderdak en verzorging moet bieden. In ruil daarvoor bieden zij bescherming en training tegen het oprukkende onheil.
    Kunnen de mensen hun diepste angsten overwinnen om zij aan zij met de Onderwereld te strijden voor een gemeenschappelijke overleving? Kunnen de demonen hun meest consumerende verlangens negeren om het bevel van hun Heer na te leven?
    Als vuur met vuur bestrijden de laatst mogelijke optie is, wie blijft dan het langst overeind?



    Demonen

    Mannen [3/4]
    • Belxibor • 826 • Droomwandelaar/Empaat • Joe Manganiello • Obeah • 1.1
    • Naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Ziegler • pagina
    • naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Sacramental • pagina

    Vrouwen [2/2]

    • Medea • 1000+ • Seer • Helena Bonham Carter • Sempre • 1.2
    • naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Cataholic • pagina

    Mensen [geslacht maakt weinig uit]

    • naam • leeftijd • FC • Entropy • pagina

    • Nora Jane Evans • 26 • Svetlana Grabenko • Canagan • 1.3
    • Mackenzie Autumn Martin • 26 • Tori Kelly • Budgen • 1.2
    • naam • leeftijd • FC • Appelboompje • pagina
    • naam • leeftijd • FC • Meraki • pagina

    Regels
    • Minimale posten van 250 woorden.
    • Zoals bij elke RPG; de algemene regels van Q.
    • OOC graag tussen haakjes, of in het daarvoor aangemaakte praattopic.
    • Heb niet alleen contact met je toegewezen Demon, ook andere doen mee.
    • 16+ is uiteraard toegestaan, vermeld dit a.u.b wel even aan het begin van je post.
    • Ruzies, vloeken, etc binnen de RPG mag, maar laten we het wel gezellig houden.
    • Nieuwe topics worden enkel geopend door Obeah of Canagan, tenzij anders aangegeven.
    • Niet iedereen hoeft tevreden te zijn met het Akkoord, of hebben zij goede intenties. Leef je hierin lekker uit!
    • Discussiëren mag. Echter, persoonlijke discussies mogen buiten de RPG om gehouden worden en gelieve in geen van deze RPG topics.
    • En natuurlijk als laatste; Have fun![/face][/14]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik ga nu posten met mn demoon. Ik probeer t zo goed mogelijk te laten kloppen. Sorry als ik ergens de fout inga :')


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay, ik heb je demon even doorgelezen en ik denk dat tussen hem en Mac ook geen al te verkeerde band te vinden zal zijn? Sowieso is zij erg open tegenover het hele idee dat er demonen leven, dus zal ze vanaf het begin geïnteresseerd en behulpzaam zijn geweest. Belxibor heeft ze bijvoorbeeld erg goed proberen te verzorgen met zijn gewonde vleugels, dus ze zou Niran dezelfde hulp bieden als hij dit nodig had uiteraard (ook al was het maar om te wennen aan het hele aarde concept). Ik weet niet wat zijn eerste indruk zou zijn op haar? En sowieso hoe hij op haar heeft gereageerd deze week?
          Plus, ik denk dat het wel belangrijk is om te weten hoe de sfeer in het huis in het algemeen was, gezien er nog geen relatie tussen Belxibor en Niran zijn? Mogen deze twee elkaar? Is er wrijving? In ieder geval, wat het ook is, Mac zou zich er niet al teveel mee bezighouden behalve vanaf een afstandje toekijken hoe de twee demonen tegen elkaar spreken en met elkaar omgaan, waarbij ze zich natuurlijk zal afvragen of het echt zo anders is als zij met haar (individueel) omgaan.
          En de band tussen Belxibor en Mackenzie is eigenlijk wel echt goed, zeer positief zelfs, dat is misschien ook wel fijn om te weten, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    LearnToPlay, ik heb je demon even doorgelezen en ik denk dat tussen hem en Mac ook geen al te verkeerde band te vinden zal zijn? Sowieso is zij erg open tegenover het hele idee dat er demonen leven, dus zal ze vanaf het begin geïnteresseerd en behulpzaam zijn geweest. Belxibor heeft ze bijvoorbeeld erg goed proberen te verzorgen met zijn gewonde vleugels, dus ze zou Niran dezelfde hulp bieden als hij dit nodig had uiteraard (ook al was het maar om te wennen aan het hele aarde concept). Ik weet niet wat zijn eerste indruk zou zijn op haar? En sowieso hoe hij op haar heeft gereageerd deze week?
          Plus, ik denk dat het wel belangrijk is om te weten hoe de sfeer in het huis in het algemeen was, gezien er nog geen relatie tussen Belxibor en Niran zijn? Mogen deze twee elkaar? Is er wrijving? In ieder geval, wat het ook is, Mac zou zich er niet al teveel mee bezighouden behalve vanaf een afstandje toekijken hoe de twee demonen tegen elkaar spreken en met elkaar omgaan, waarbij ze zich natuurlijk zal afvragen of het echt zo anders is als zij met haar (individueel) omgaan.
          En de band tussen Belxibor en Mackenzie is eigenlijk wel echt goed, zeer positief zelfs, dat is misschien ook wel fijn om te weten, haha.


    Niran zou in t begin terughoudend zijn geweest, maar dat heeft hij laten varen nadat ze hem heeft geholpen (alhoewel hij eerst t niet wilde). Hij is daarna heel snel heel open geworden. Dus ook heel eerlijk. Als ze bijvoorbeeld vragen heeft/had over iets zal hij zo goed mogelijk proberen die te beantwoorden. En zelf denk ik wel dat Niran en Belxibor goed met mekaar ovwrweg kunnen, maar ik weet niet of Obeah wat anders in gedachten had?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    (...)

    Is goed! Heel erg bedankt :3


    Super, doen we dat. Zullen we er dan van maken dat ze van kleins af aan bij hen is komen wonen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Super, doen we dat. Zullen we er dan van maken dat ze van kleins af aan bij hen is komen wonen?


    Ja hoor is goed. :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    (...)

    Niran zou in t begin terughoudend zijn geweest, maar dat heeft hij laten varen nadat ze hem heeft geholpen (alhoewel hij eerst t niet wilde). Hij is daarna heel snel heel open geworden. Dus ook heel eerlijk. Als ze bijvoorbeeld vragen heeft/had over iets zal hij zo goed mogelijk proberen die te beantwoorden. En zelf denk ik wel dat Niran en Belxibor goed met mekaar ovwrweg kunnen, maar ik weet niet of Obeah wat anders in gedachten had?


    Ik denk ook wel dat ze het met elkaar kunnen vinden. Belxibor zou in elk geval zijn eerlijkheid appreciëren, zolang hij maar zijn plaats kent.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nou dan ben ik blij met de relaties. c:

    Obeah, jij was aan de beurt, toch? ;D Want ik weiger om dit RPG te zien sterven.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben letterlijk net aan het schrijven :Y)
    Heb inmiddels een post van 411 woorden en ik vermoed dat ik ongeveer 2/3 klaar ben ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Ik ben letterlijk net aan het schrijven :Y)
    Heb inmiddels een post van 411 woorden en ik vermoed dat ik ongeveer 2/3 klaar ben ^^

    Oh lekker toevallig dan haha. ^^ Ik ben weer benieuwd naar je post!


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben nog steeds aan het wachten om te kunnen posten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik schrijf mij uit, sorry ik heb echt totaal geen inspiratie hiervoor :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik schrijf mij uit, sorry ik heb echt totaal geen inspiratie hiervoor :c

    NOOOOOOOOO D:

    Mocht je je nog bedenken ben je natuurlijk nog steeds erg welkom. Very. Zei ik al erg? Volgens mij ligt daar niet genoeg nadruk op.

    _______________

    Ik heb trouwens iedereen opnieuw proberen betrekken in het hele gebeuren :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Dat wordt echt een grappige oefening voor Guinevere, mwihi. ('6)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2017 - 22:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sempre schreef:
    Ik schrijf mij uit, sorry ik heb echt totaal geen inspiratie hiervoor :c


    Ohw wat ontzettend jammer! Mocht je je nog bedenken dan ben je meer dan welkom om terug mee te doen !


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zodra ik thuis ben zal ik met Allys posten :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.