• Fairfield, Iowa – 22 november

    Een oorverdovend gepiep, vergezeld door een statisch beeld weet de aandacht van de strompelende en gewonde vreemdelingen, die ogenschijnlijk uit het niet verschijnen en diens bloed de sneeuw een spookachtig zwart kleurt, buiten af te leiden. Langzaam maar zeker verzamelt men zich in elk huis rond de televisie.
    Het beeld verandert. Een gezicht, zo prachtig dat je onmogelijk weg kunt kijken en tegelijk zo meelijwekkend vertrokken van de pijn dat het je hart in gruis verandert hoe langer je staart, komt flikkerend tevoorschijn.
    “Satan,” fluistert een moeder stil, terwijl ze snel een kruisteken maakt en haar nieuwsgierige zoontje achter haar eigen lichaam verbergt.
    “Er is iets de Hel binnen gedrongen. Mensheid, enkel jullie hulp kan ons nog redden.”



    Fairfield, Iowa – 29 november

    Zeven dagen geleden opende Satan de poorten van de Hel, in de hoop zijn volgelingen te kunnen redden van een kwaad dat zelfs hij, Heer en Meester van de Onderwereld, niet kan stoppen. Na een beraad met de burgemeester en dorpsraad is het akkoord gevallen dat elke inwoner boven de 21 jaar een gewonde demoon onderdak en verzorging moet bieden. In ruil daarvoor bieden zij bescherming en training tegen het oprukkende onheil.
    Kunnen de mensen hun diepste angsten overwinnen om zij aan zij met de Onderwereld te strijden voor een gemeenschappelijke overleving? Kunnen de demonen hun meest consumerende verlangens negeren om het bevel van hun Heer na te leven?
    Als vuur met vuur bestrijden de laatst mogelijke optie is, wie blijft dan het langst overeind?



    Demonen

    Mannen [3/4]
    • Belxibor • 826 • Droomwandelaar/Empaat • Joe Manganiello • Obeah • 1.1
    • Naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Ziegler • pagina
    • naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Sacramental • pagina

    Vrouwen [2/2]

    • Medea • 1000+ • Seer • Helena Bonham Carter • Sempre • 1.2
    • naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Cataholic • pagina

    Mensen [geslacht maakt weinig uit]

    • naam • leeftijd • FC • Entropy • pagina

    • Nora Jane Evans • 26 • Svetlana Grabenko • Canagan • 1.3
    • Mackenzie Autumn Martin • 26 • Tori Kelly • Budgen • 1.2
    • naam • leeftijd • FC • Appelboompje • pagina
    • naam • leeftijd • FC • Meraki • pagina

    Regels
    • Minimale posten van 250 woorden.
    • Zoals bij elke RPG; de algemene regels van Q.
    • OOC graag tussen haakjes, of in het daarvoor aangemaakte praattopic.
    • Heb niet alleen contact met je toegewezen Demon, ook andere doen mee.
    • 16+ is uiteraard toegestaan, vermeld dit a.u.b wel even aan het begin van je post.
    • Ruzies, vloeken, etc binnen de RPG mag, maar laten we het wel gezellig houden.
    • Nieuwe topics worden enkel geopend door Obeah of Canagan, tenzij anders aangegeven.
    • Niet iedereen hoeft tevreden te zijn met het Akkoord, of hebben zij goede intenties. Leef je hierin lekker uit!
    • Discussiëren mag. Echter, persoonlijke discussies mogen buiten de RPG om gehouden worden en gelieve in geen van deze RPG topics.
    • En natuurlijk als laatste; Have fun![/face][/14]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)

    1. Voornamelijk vechttechnieken maar ook eerder theoretische lessen zoals het herkennen van Demonen en andere wezens.
    2. Elke persoon boven 21 heeft een demoon toegewezen gekregen die bij hen in huis verblijft.
    Overdag hoort het vrij veilig te zijn maar voor s avonds is er de avondklok.
    3. Wat je bedoel je precies met de omgeving?

    Oke, dat is gelukkig al wat duidelijker. In het topic ging het er verder niet op in, vandaar dat ik het even vraag.
    En met de omgeving bedoel ik; 1) hoe ziet de woonbuurt eruit? misschien wat voorbeelden met foto's? (Zit er bijv een vijver vlakbij, een open grasveld, wat?); 2) wat zijn de verboden plekken (zijn die er wel met deze situatie?) En nog een 3e vraag, afgezien van de huidige; hebben de demonen ook nog contact met andere die geen 'huisdienst' hebben?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 10:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Budgen schreef:
    (...)
    Oeh, sounds nice. c: Ik denk dat zij wel een leuke dynamiek gaan krijgen. ;D
    Ik wilde eens een vreselijk onschuldig iemand in een niet onschuldig RPG, I think I nailed that, lol.

    Hehe, het zal denk ik tevens een uitdaging zijn dat ze dat blijft. Ik heb namelijk ook eens preutse, onschuldige meisjes geschreven (omdat het stereotype meisje hier toch wel de 3 S'en zijn: 'sexy, sarcastisch en stoer' is) en ik wilde eens wat anders. So, I love the character sheet - Ik ben benieuwd hoe je het in werking gaat brengen, hehe, en hoe de personas van ons in de RPG zijn.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 10:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meraki schreef:
    • Guinevere Nevada Glade• Unknown • Necromancer/Witch • FC • Ziaco • pagina
    Emma zal haar qua verschijning ontzettend mooi vinden. Ze houdt wel van gekleurd haar en haar kledingstijl. Van alle demonen zal ze Guinevere nog wel het minst erg vinden. Ook zal Emma bij haar nog het minst geïrriteerd zijn, aangezien Guinevere zich meer op de achtergrond lijkt te houden. Toch zal ze haar niet vertrouwen. Ze blijft immers een demon.

    Hehe, ze heeft niet echt gekleurd haar. Bij haar gaat dat wat anders; wanneer ze bezig is met haar krachten e.d. dan lopen de levenskrachten van anderen door haar heen (doh, ze is necromancer), hierdoor 'bemerkt' (om het zo maar te zeggen) haar huid/haar dit. Wat betekend dat ze dus de verschillende haarkleuren kan krijgen doordat die levenskracht van een ander nog in haar zit; soms kan dat er een beetje raar uitkomen. Haar oorspronkelijke haarkleur is wel wit(blond).
          Hehehe, en dat mag hoor. Het is ook niet alsof zij mensen vertrouwt, ook al werkt ze met mens en demon. De tweede alinea bij innerlijk in je rol is het minste waarmee mijn persona overweg kan gaan: drukte is ze minachtend over, flirten tijdens het werk? onvolwassen, en het komt mooi uit dat jouw persona die van mij het minst erg vindt, maar ik denk dag Guinevere aan Emma gaat irriteren vanwege haar drukke karakter.
    Overall, hebben ze het wel gemeen dat ze eerlijk moeten zijn en koppig daarin zijn e.d. (derde alinea past het best bij elkaar, hehe.) En vindt vice versa, het is niet alsof Guinevere daar graag wil zijn.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 10:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wil iemand nog een relatie met Atlas? C:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Goh. Weet je, ik vind het persoonlijk leuker om in een rpg gaandeweg een omgeving te creeëren. Dat laat wat meer ruimte voor fantasie en kan mogelijkheden scheppen.

    Omdat Entropy een goed punt aanhaalde (nl. dat de kans op orpg groot is vanwege het feit dat elke mens een "eigen" demoon heeft) hebben Jennifer en ik besloten dat er nog een bijkomende regel in het decreet wordt gevoegd.
    Elke mens is om beurt verplicht een groepsavond te organiseren. Aanwezigheid van mensen en demonen is verplicht. Dezelfde sancties gelden als voor afwezigheid bij trainingen. Deze kunnen doorgaan in het sportcomplex, de school, het cultureel centrum of bij de mens thuis.
    Het roulatiesysteem volgt de volgorde waarin de mensxdemoon koppels zijn meegedeeld, dus de eerste keer is het aan Mackenzie om iets te organiseren.
    Het doel is om te ontspannen en de demonen iets van de menselijke cultuur bij te brengen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Massagecursus onder invloed van alcohol for everyone, woop woop! Hahaha.
    Ik ga eens even nadenken over een leuk idee in dat geval. c: I like it.


    I'm your little ray of pitch black.

    Canagan schreef:
    (...)

    Entropy, misschien dan iets in de vriendschappelijke richting?


    Beste vrienden?


    A girl who wonders.

    Meraki schreef:


    • Theodore Marsh • 26 • FC • Entropy • 1.6
    Ze serveren ook koffie in de bar, dus wellicht ziet Emma hem daar wel eens? Emma is geïnteresseerd in tattoo's en wil er wel een, maar durft eigenlijk niet zo goed. Dus daar kunnen we eventueel ook nog wel wat mee doen? Ze zal ergens wel medelijden met hem hebben dat zijn familie overleden is (voor zover zij ziet). Aangezien Emma heel simpel in de omgang is, denk ik niet dat ze echt problemen zullen hebben met elkaar. Mocht hij in de bar komen voor koffie of iets anders, zal ze wel ook bij hem subtiel proberen te flirten - voor fooi en omdat ze het stiekem wel leuk vindt om te doen.



    Vind 't helemaal goed. Als zij met zijn enigszins chaggi-verschijning overweg kan, zal hij ook geen problemen maken.


    A girl who wonders.

    Entropy schreef:
    (...)

    Beste vrienden?


    Ja, dat is goed! Zou het dan van jongs af aan zijn, of misschien van iets latere leeftijd af ( door een bepaald iets/gebeuren?).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen :c


    De bekende eerste post struggle, zo vervelend. Misschien kan ik je helpen? Heb je al iemand om te meeten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    De bekende eerste post struggle, zo vervelend. Misschien kan ik je helpen? Heb je al iemand om te meeten?


    Nope, er werd niet gereageert op mijn berichtje dus ja. :3 Ik ga zo wel even kijken.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ga aan zo aan een reactie waarbij Theo aankomt bij de trainingszaal met Guinevere, die is dus zo goed als vrij.


    A girl who wonders.

    Sempre schreef:
    (...)

    Nope, er werd niet gereageert op mijn berichtje dus ja. :3 Ik ga zo wel even kijken.


    Oh, maar ik heb eventueel wel Nora als je wil? Ze staat vermoedelijk ergens nukkig te wezen en een beetje nors voor zich uit te kijken. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @ Obeah: Heeft Belxibor het tegen Guinevere?


    Don't walk. Run, you sheep, run.