• Fairfield, Iowa – 22 november

    Een oorverdovend gepiep, vergezeld door een statisch beeld weet de aandacht van de strompelende en gewonde vreemdelingen, die ogenschijnlijk uit het niet verschijnen en diens bloed de sneeuw een spookachtig zwart kleurt, buiten af te leiden. Langzaam maar zeker verzamelt men zich in elk huis rond de televisie.
    Het beeld verandert. Een gezicht, zo prachtig dat je onmogelijk weg kunt kijken en tegelijk zo meelijwekkend vertrokken van de pijn dat het je hart in gruis verandert hoe langer je staart, komt flikkerend tevoorschijn.
    “Satan,” fluistert een moeder stil, terwijl ze snel een kruisteken maakt en haar nieuwsgierige zoontje achter haar eigen lichaam verbergt.
    “Er is iets de Hel binnen gedrongen. Mensheid, enkel jullie hulp kan ons nog redden.”



    Fairfield, Iowa – 29 november

    Zeven dagen geleden opende Satan de poorten van de Hel, in de hoop zijn volgelingen te kunnen redden van een kwaad dat zelfs hij, Heer en Meester van de Onderwereld, niet kan stoppen. Na een beraad met de burgemeester en dorpsraad is het akkoord gevallen dat elke inwoner boven de 21 jaar een gewonde demoon onderdak en verzorging moet bieden. In ruil daarvoor bieden zij bescherming en training tegen het oprukkende onheil.
    Kunnen de mensen hun diepste angsten overwinnen om zij aan zij met de Onderwereld te strijden voor een gemeenschappelijke overleving? Kunnen de demonen hun meest consumerende verlangens negeren om het bevel van hun Heer na te leven?
    Als vuur met vuur bestrijden de laatst mogelijke optie is, wie blijft dan het langst overeind?



    Demonen

    Mannen [3/4]
    • Belxibor • 826 • Droomwandelaar/Empaat • Joe Manganiello • Obeah • 1.1
    • Naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Ziegler • pagina
    • naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Sacramental • pagina

    Vrouwen [2/2]

    • Medea • 1000+ • Seer • Helena Bonham Carter • Sempre • 1.2
    • naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Cataholic • pagina

    Mensen [geslacht maakt weinig uit]

    • naam • leeftijd • FC • Entropy • pagina

    • Nora Jane Evans • 26 • Svetlana Grabenko • Canagan • 1.3
    • Mackenzie Autumn Martin • 26 • Tori Kelly • Budgen • 1.2
    • naam • leeftijd • FC • Appelboompje • pagina
    • naam • leeftijd • FC • Meraki • pagina

    Regels
    • Minimale posten van 250 woorden.
    • Zoals bij elke RPG; de algemene regels van Q.
    • OOC graag tussen haakjes, of in het daarvoor aangemaakte praattopic.
    • Heb niet alleen contact met je toegewezen Demon, ook andere doen mee.
    • 16+ is uiteraard toegestaan, vermeld dit a.u.b wel even aan het begin van je post.
    • Ruzies, vloeken, etc binnen de RPG mag, maar laten we het wel gezellig houden.
    • Nieuwe topics worden enkel geopend door Obeah of Canagan, tenzij anders aangegeven.
    • Niet iedereen hoeft tevreden te zijn met het Akkoord, of hebben zij goede intenties. Leef je hierin lekker uit!
    • Discussiëren mag. Echter, persoonlijke discussies mogen buiten de RPG om gehouden worden en gelieve in geen van deze RPG topics.
    • En natuurlijk als laatste; Have fun![/face][/14]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik zal vanavond sowieso eens nalopen wie er nog niet gepost hebben en even een gb uit doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ga zo snel mogelijk weer schrijven. Sorry!


    I'm your little ray of pitch black.

    Sorry, ik was even out, dus ik vraag het nog een keer overnieuw (in case somethin' changed); Iemand voor Theo?


    A girl who wonders.

    ^ Canagan had op je gereageerd.

    Canagan schreef:
    ^ Hij mag zich wat mij betreft wel voegen bij Medea, Nora en Ravi?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarna ik zei: "Al is Ravi nu op iemand afgelopen zodat jullie dit weekend op mij hoeven te wachten."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, ik weet dat ze gereageerd had, maar was alweer even geleden - my B. - dus ik wilde even checken of het nog steeds van toepassing was.

    Thanks voor jullie reactie!


    A girl who wonders.

    Entropy schreef:
    Ja, ik weet dat ze gereageerd had, maar was alweer even geleden - my B. - dus ik wilde even checken of het nog steeds van toepassing was.

    Thanks voor jullie reactie!


    Is voor mij nog steeds van toepassing. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben op vakantie tot volgende week zondag, dus mocht mijn personage de boel ophouden dan doe maar dat die even naar de wc of even weg is of iets dergelijks! (Algemeen berichtje)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Geniet van je vakantie, natuurlijk!

    Hopelijk is mijn post wat, er gebeurt zoveel op dit moment (op een goede manier) dat ik even overenthousiast werd en mijn post zo'n tien keer moest verbeteren om het niet te chaotisch te maken. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Sempre schreef:
    Ik ben op vakantie tot volgende week zondag, dus mocht mijn personage de boel ophouden dan doe maar dat die even naar de wc of even weg is of iets dergelijks! (Algemeen berichtje)

    Ik wachtte eigenlijk op jouw post, maar dan zal ik dat wel doen zodat we weer verder kunnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Budgen » Scurll.



    Ik had trouwens nog wel een vraagje.

    » Wisten de mensen al vooraf wat de krachten van hun demon werden? Natuurlijk kunnen we dan altijd nog doen dat demonen gelogen hebben erover, maar zoiets lijkt me eigenlijk wel interessant om erin te verwerken. Mocht Mac bijvoorbeeld weten dat Bel een droomwandelaar is dan zou ze wel schrikken als ze hem in haar droom ziet, bijvoorbeeld. Het zal voor wat andere reacties zorgen. Sowieso, weten de mensen dat de demonen krachten bezitten die voor ieder specifiek is (of zelfs de algemene krachten)?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2017 - 14:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Late MT

    Iemand nog in voor relaties met mijn demoon en en mens?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    Late MT

    Iemand nog in voor relaties met mijn demoon en en mens?


    Ik heb ze even doorgelezen en ik denk dat Mac met beide sowieso niet echt een probleem zal hebben. Mac is volgens mij het enige mens in dit RPG dat het wel eens is met de demonen, dus ze zal wel de nodige interesse tonen in Ninan. Er staat niet veel informatie, maar als ik een beetje kan lezen dan kan ik er wel uit baseren dat je demon wel een nice guy is, dus Mac zal hem wel mogen. Voor de dames kunnen we vast wel wat bedenken. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Cataholic -> Bbang.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LearnToPlay schreef:
    Late MT

    Iemand nog in voor relaties met mijn demoon en en mens?



    Ik heb eventueel mijn mens ook voor je!

    Ik zal even overleggen met Obeah hoe we dat doen met jouw demoon en mens, al lijkt het me misschien makkelijk als jouw demoon eventueel zo aan iemand gewezen wordt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'