• Fairfield, Iowa – 22 november

    Een oorverdovend gepiep, vergezeld door een statisch beeld weet de aandacht van de strompelende en gewonde vreemdelingen, die ogenschijnlijk uit het niet verschijnen en diens bloed de sneeuw een spookachtig zwart kleurt, buiten af te leiden. Langzaam maar zeker verzamelt men zich in elk huis rond de televisie.
    Het beeld verandert. Een gezicht, zo prachtig dat je onmogelijk weg kunt kijken en tegelijk zo meelijwekkend vertrokken van de pijn dat het je hart in gruis verandert hoe langer je staart, komt flikkerend tevoorschijn.
    “Satan,” fluistert een moeder stil, terwijl ze snel een kruisteken maakt en haar nieuwsgierige zoontje achter haar eigen lichaam verbergt.
    “Er is iets de Hel binnen gedrongen. Mensheid, enkel jullie hulp kan ons nog redden.”



    Fairfield, Iowa – 29 november

    Zeven dagen geleden opende Satan de poorten van de Hel, in de hoop zijn volgelingen te kunnen redden van een kwaad dat zelfs hij, Heer en Meester van de Onderwereld, niet kan stoppen. Na een beraad met de burgemeester en dorpsraad is het akkoord gevallen dat elke inwoner boven de 21 jaar een gewonde demoon onderdak en verzorging moet bieden. In ruil daarvoor bieden zij bescherming en training tegen het oprukkende onheil.
    Kunnen de mensen hun diepste angsten overwinnen om zij aan zij met de Onderwereld te strijden voor een gemeenschappelijke overleving? Kunnen de demonen hun meest consumerende verlangens negeren om het bevel van hun Heer na te leven?
    Als vuur met vuur bestrijden de laatst mogelijke optie is, wie blijft dan het langst overeind?



    Demonen

    Mannen [3/4]
    • Belxibor • 826 • Droomwandelaar/Empaat • Joe Manganiello • Obeah • 1.1
    • Naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Ziegler • pagina
    • naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Sacramental • pagina

    Vrouwen [2/2]

    • Medea • 1000+ • Seer • Helena Bonham Carter • Sempre • 1.2
    • naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Cataholic • pagina

    Mensen [geslacht maakt weinig uit]

    • naam • leeftijd • FC • Entropy • pagina

    • Nora Jane Evans • 26 • Svetlana Grabenko • Canagan • 1.3
    • Mackenzie Autumn Martin • 26 • Tori Kelly • Budgen • 1.2
    • naam • leeftijd • FC • Appelboompje • pagina
    • naam • leeftijd • FC • Meraki • pagina

    Regels
    • Minimale posten van 250 woorden.
    • Zoals bij elke RPG; de algemene regels van Q.
    • OOC graag tussen haakjes, of in het daarvoor aangemaakte praattopic.
    • Heb niet alleen contact met je toegewezen Demon, ook andere doen mee.
    • 16+ is uiteraard toegestaan, vermeld dit a.u.b wel even aan het begin van je post.
    • Ruzies, vloeken, etc binnen de RPG mag, maar laten we het wel gezellig houden.
    • Nieuwe topics worden enkel geopend door Obeah of Canagan, tenzij anders aangegeven.
    • Niet iedereen hoeft tevreden te zijn met het Akkoord, of hebben zij goede intenties. Leef je hierin lekker uit!
    • Discussiëren mag. Echter, persoonlijke discussies mogen buiten de RPG om gehouden worden en gelieve in geen van deze RPG topics.
    • En natuurlijk als laatste; Have fun![/face][/14]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ah oké. Nou ik heb Medea wat veranderd (ook de faceclaim trouwens). Is iemand met een demoon geïnteresseerd in iets van een relatie met haar? :'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ah oké. Nou ik heb Medea wat veranderd (ook de faceclaim trouwens). Is iemand met een demoon geïnteresseerd in iets van een relatie met haar? :'D


    Atlas?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga proberen vanavond de beginpost weer bij te werken!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wel. Ik zat zo te denken. In mijn rol staat dat Belxibor een zoon had, die om het leven is gebracht door een heksenjager eeuwen geleden. Misschien kan hij dat kind samen met Medea gehad hebben? Dat ze een relatie hadden maar dat het verlies een wig tussen hen gedreven heeft omdat de een voor de ander een constante herinnering was aan hun verdriet.
    Ik denk dat het in elk geval Belxibor's tolerantielevel voor Medea zou verhogen dan dat ik het nu momenteel inschat.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Wel. Ik zat zo te denken. In mijn rol staat dat Belxibor een zoon had, die om het leven is gebracht door een heksenjager eeuwen geleden. Misschien kan hij dat kind samen met Medea gehad hebben? Dat ze een relatie hadden maar dat het verlies een wig tussen hen gedreven heeft omdat de een voor de ander een constante herinnering was aan hun verdriet.
    Ik denk dat het in elk geval Belxibor's tolerantielevel voor Medea zou verhogen dan dat ik het nu momenteel inschat.


    Hmmm.. dat zou wel kunnen werken, wellicht dat Medea dan ook deels om die reden is wie ze is.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ah oké. Nou ik heb Medea wat veranderd (ook de faceclaim trouwens). Is iemand met een demoon geïnteresseerd in iets van een relatie met haar? :'D

    Wat vind je van mijn demoontje dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Budgen: Aaah, doe je hieraan mee? Ik leef echt een beetje langs mensen heen, ik had je totaal niet gemerkt. Wat leuk dat je hieraan meedoet!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ziaco schreef:
    (...)
    Wat vind je van mijn demoontje dan?


    Hm, ik vind haar erg intrigerend, ze zit echt heel erg interessant in elkaar. Ik denk alleen dat Medea over haar heen walst qua dominantie en haar vrij giftige karakter. Aan de andere kant kunnen ze elkaar ook wel uitbalanceren, maar even kijken hoe? En hoe oud is ze ongeveer? Want dat zal Medea menings ook wel beïnvloeden aangezien ze zelf een van de oudere demonen is.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Canagan schreef:
    (...)

    Uit mijn hoofd weet ik zo gauw even Stephen James en Sonny Henty.


    Thank u!


    A girl who wonders.

    Theo is bij deze bijna af, juist nog een beetje afwerking. Mocht er iemand enige vorm van relaties willen, hoor ik het graag.


    A girl who wonders.

    ^ Ik heb Nora eventueel?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mackenzie's mogelijke relaties & indrukken ——
    [Mocht iemand nog iets willen bespreken dat kan altijd, mocht je wat beters weten, do tell.]

    • Belxibor • 826 • Droomwandelaar/Empaat • Joe Manganiello • Obeah • 1.1 • Live-in demon
          Qua uiterlijk zal Mac sowieso al de nodige interesse in Belxibor hebben. Verder zou ze het hem sowieso niet al te moeilijk maken gezien ze het er helemaal mee eens is dat dit moet gebeuren, dus ze zal eerder achter hem staan dan zijn woorden negeren. Verder zal het er vooral aan liggen hoe hij zich op zou stellen tegenover haar, want vanuit haar kant zou er zeker wel interesse zijn in hem, puur omdat hij een ander wezen is in ieder geval.

    • Atlas • 697 • Illusionist • FC • Ziegler • 1.2
          Deze jonge vrouw zou waarschijnlijk niet verwachten dat er achter zo'n babyface zo'n klootzak zat, dus zou vriendelijk tegen hem zijn totdat hij haar echt eens zou laten schrikken. Het is niet zo dat ze dan met een full revenge zou komen, maar ze zou hem eerder vermijden. Natuurlijk kan het alle kanten op gaan.

    • Ravi ‘Atai • Unknown • soort Demoon • FC • Sacramental • 1.5
          Mac zou Ravi eerder ontwijken dan opzoeken, al is het enkel om hoe hij oogt op het eerste vlak (zowel zijn uiterlijk als innerlijk dat hij laat zien), maar zou niet wijken wanneer hij een gesprek aan zou gaan, gezien het ergens toch wel enige interesse opwekt bij de jonge vrouw.

    • Medea • 1000+ • Seer • Helena Bonham Carter • Sempre • 1.2
          Mac zou dol zijn op de tatoeages die Medea draagt over haar lijf, maar ook hier zou het er verder aan liggen hoe zij zich tegenover Mac opstelt. Sowieso is Mac iemand die gauw over haar heen laat lopen, dus iemand als Medea zou hier echt van kunnen genieten.

    • Guinevere Nevada Glade• Unknown • Necromancer/Tempus • FC • Ziaco • pagina
          Ergens lijken de dames wel op elkaar, maar toch weer helemaal niet. Ik denk dat deze relatie echt beide kanten op zou kunnen gaan, maar ik denk dat Mac wel toegetrokken zou zijn tot de knappe dame, puur omdat ze het idee heeft dat er meer speelt achter het emotieloze karakter dat Guinevere laat zien, al weet ze niet zeker of ze dat correct ziet natuurlijk.

    • Theodore Marsh • 26 • FC • Entropy • 1.6
          Misschien dat Theo en Mac in die tijd dat hij aan de drugs zat vaak bij Mac bleef crashen omdat zij eigenlijk ook ineens heel alleen was? Ik zie deze twee (vooral in die fase) namelijk goede vrienden zijn eigenlijk (ondanks dat hij niet veel om relaties geeft). Bovendien zie ik Mac hem ook zeker wel lastig vallen over het feit dat hij voor haar een tatoeage moet verzinnen omdat ze dat al zo lang wil. Ik weet niet, ik zie wel iets vriendelijks tussen hen.

    • Nora Jane Evans • 26 • Svetlana Grabenko • Canagan • 1.3
          Misschien dat Mac en Nora vroeger eigenlijk goede vriendinnen waren, voordat bij hen beide een belangrijke, maar negatieve, levensgebeurtenis is gebeurt (ik las het in haar geschiedenis), waardoor ze eigenlijk zo goed als uit elkaar gedreven zijn? Maar misschien dat de twee toch nog zo nu en dan afspreken samen, omdat ze toch veel hebben meegemaakt en ergens toch wel op elkaar kunnen bouwen? Ik zie Nora wel als iemand voor me die Mac ook op haar vingers wijst als ze haar zoveelste glas wil bestellen, maar daar kan ik bij fout zitten.

    • Chantal Viola Granger • 22 • FC • Appelboompje • 1.6
          Misschien dat Chantal een massage klant is van Mac, waarbij ze een simpele professionele relatie hadden, maar dat deze twee eens verder gingen praten en Mac Chantal eens heeft gebruikt op een van haar freelance foto's omdat het inderdaad een knap meisje is? Ik zie verder niet zozeer een vriendschap tussen hen, maar wel gewoon een positieve relatie waarbij de twee elkaar vriendelijk begroeten.

    • Emma Rose Quinn • 24 • Gabrielle Aplin • Meraki • 1.5
          Gezien Emma bij de bar werkt zal ze maar al te bekend zijn met Mac, ondanks dat deze dame toch liever thuis drinkt in haar eentje is ze daar namelijk toch echt wel vaak te vinden — zo heeft ze zelfs haar vaste kruk aan de bar waar niemand verder gebruik van maakt. Als Emma ook met vrouwen flirt kan het zo zijn dat Mac hier wel op in gaat, en die zal er dan ook in trappen om beter te tippen, al zal ze Emma nooit verder lastig vallen, enkel wat Emma op tafel gooit zal ze terugkrijgen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ziaco schreef:
    @ Budgen: Aaah, doe je hieraan mee? Ik leef echt een beetje langs mensen heen, ik had je totaal niet gemerkt. Wat leuk dat je hieraan meedoet!


    Oh lol, hooi. ;D Leuk personage! O_O


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb drie vragen; 1) Wat houden de trainingen in; moet ik dan denken aan vechttechnieken, etc? 2) Waar verblijven ze allemaal; is dat in hetzelfde gebouw als de sportcentrum? Zo niet, is het dan - voor zover dat is - veilig buiten? 3) Hoe moet ik de omgeving zien? Hopelijk worden er snel antwoorden gegeven op deze vragen, zodat ik snel kan schrijven/mijn post afmaken.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 11:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Budgen schreef:
    Mackenzie's mogelijke relaties & indrukken ——
    [Mocht iemand nog iets willen bespreken dat kan altijd, mocht je wat beters weten, do tell.]

    • Guinevere Nevada Glade• Unknown • Necromancer/Tempus • FC • Ziaco • pagina
          Ergens lijken de dames wel op elkaar, maar toch weer helemaal niet. Ik denk dat deze relatie echt beide kanten op zou kunnen gaan, maar ik denk dat Mac wel toegetrokken zou zijn tot de knappe dame, puur omdat ze het idee heeft dat er meer speelt achter het emotieloze karakter dat Guinevere laat zien, al weet ze niet zeker of ze dat correct ziet natuurlijk.

    Hehe, oke. Ik heb even je rol doorgelezen en het feit dat ze submissive en preuts is brengt de freaky side in haar naar boven. Verder lijken ze met de meeste dingen wel op elkaar, wat Guinevere misschien wantrouwig maakt, gezien ze haar altijd als de 'rare' beschouwden. Ze weet dus niet wat ze ervan moet vinden en geen goed hoogte nemen van haar.
          En thanks, sweetie! Ik vind jouw personage ook leuk! ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.