• Fairfield, Iowa – 22 november

    Een oorverdovend gepiep, vergezeld door een statisch beeld weet de aandacht van de strompelende en gewonde vreemdelingen, die ogenschijnlijk uit het niet verschijnen en diens bloed de sneeuw een spookachtig zwart kleurt, buiten af te leiden. Langzaam maar zeker verzamelt men zich in elk huis rond de televisie.
    Het beeld verandert. Een gezicht, zo prachtig dat je onmogelijk weg kunt kijken en tegelijk zo meelijwekkend vertrokken van de pijn dat het je hart in gruis verandert hoe langer je staart, komt flikkerend tevoorschijn.
    “Satan,” fluistert een moeder stil, terwijl ze snel een kruisteken maakt en haar nieuwsgierige zoontje achter haar eigen lichaam verbergt.
    “Er is iets de Hel binnen gedrongen. Mensheid, enkel jullie hulp kan ons nog redden.”



    Fairfield, Iowa – 29 november

    Zeven dagen geleden opende Satan de poorten van de Hel, in de hoop zijn volgelingen te kunnen redden van een kwaad dat zelfs hij, Heer en Meester van de Onderwereld, niet kan stoppen. Na een beraad met de burgemeester en dorpsraad is het akkoord gevallen dat elke inwoner boven de 21 jaar een gewonde demoon onderdak en verzorging moet bieden. In ruil daarvoor bieden zij bescherming en training tegen het oprukkende onheil.
    Kunnen de mensen hun diepste angsten overwinnen om zij aan zij met de Onderwereld te strijden voor een gemeenschappelijke overleving? Kunnen de demonen hun meest consumerende verlangens negeren om het bevel van hun Heer na te leven?
    Als vuur met vuur bestrijden de laatst mogelijke optie is, wie blijft dan het langst overeind?



    Demonen

    Mannen [3/4]
    • Belxibor • 826 • Droomwandelaar/Empaat • Joe Manganiello • Obeah • 1.1
    • Naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Ziegler • pagina
    • naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Sacramental • pagina

    Vrouwen [2/2]

    • Medea • 1000+ • Seer • Helena Bonham Carter • Sempre • 1.2
    • naam • leeftijd • soort Demoon • FC • Cataholic • pagina

    Mensen [geslacht maakt weinig uit]

    • naam • leeftijd • FC • Entropy • pagina

    • Nora Jane Evans • 26 • Svetlana Grabenko • Canagan • 1.3
    • Mackenzie Autumn Martin • 26 • Tori Kelly • Budgen • 1.2
    • naam • leeftijd • FC • Appelboompje • pagina
    • naam • leeftijd • FC • Meraki • pagina

    Regels
    • Minimale posten van 250 woorden.
    • Zoals bij elke RPG; de algemene regels van Q.
    • OOC graag tussen haakjes, of in het daarvoor aangemaakte praattopic.
    • Heb niet alleen contact met je toegewezen Demon, ook andere doen mee.
    • 16+ is uiteraard toegestaan, vermeld dit a.u.b wel even aan het begin van je post.
    • Ruzies, vloeken, etc binnen de RPG mag, maar laten we het wel gezellig houden.
    • Nieuwe topics worden enkel geopend door Obeah of Canagan, tenzij anders aangegeven.
    • Niet iedereen hoeft tevreden te zijn met het Akkoord, of hebben zij goede intenties. Leef je hierin lekker uit!
    • Discussiëren mag. Echter, persoonlijke discussies mogen buiten de RPG om gehouden worden en gelieve in geen van deze RPG topics.
    • En natuurlijk als laatste; Have fun![/face][/14]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Canagan schreef:
    ^ Ik heb Nora eventueel?


    Yes please. Wat had je in gedachten?


    A girl who wonders.

    Ik zal zo eens met Medea posten, iemand die ik er in kan betrekken?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ziaco schreef:
    Ik heb drie vragen; 1) Wat houden de trainingen in; moet ik dan denken aan vechttechnieken, etc? 2) Waar verblijven ze allemaal; is dat in hetzelfde gebouw als de sportcentrum? Zo niet, is het dan - voor zover dat is - veilig buiten? 3) Hoe moet ik de omgeving zien? Hopelijk worden er snel antwoorden gegeven op deze vragen, zodat ik snel kan schrijven/mijn post afmaken.


    1. Voornamelijk vechttechnieken maar ook eerder theoretische lessen zoals het herkennen van Demonen en andere wezens.
    2. Elke persoon boven 21 heeft een demoon toegewezen gekregen die bij hen in huis verblijft.
    Overdag hoort het vrij veilig te zijn maar voor s avonds is er de avondklok.
    3. Wat je bedoel je precies met de omgeving?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Budgen schreef:
    Mackenzie's mogelijke relaties & indrukken ——
    [Mocht iemand nog iets willen bespreken dat kan altijd, mocht je wat beters weten, do tell.]

    • Emma Rose Quinn • 24 • Gabrielle Aplin • Meraki • 1.5
          Gezien Emma bij de bar werkt zal ze maar al te bekend zijn met Mac, ondanks dat deze dame toch liever thuis drinkt in haar eentje is ze daar namelijk toch echt wel vaak te vinden — zo heeft ze zelfs haar vaste kruk aan de bar waar niemand verder gebruik van maakt. Als Emma ook met vrouwen flirt kan het zo zijn dat Mac hier wel op in gaat, en die zal er dan ook in trappen om beter te tippen, al zal ze Emma nooit verder lastig vallen, enkel wat Emma op tafel gooit zal ze terugkrijgen.


    Helemaal prima!
    Emma flirt met iedereen om fooi te krijgen, dus ook met vrouwen. Alleen oprechte interesse is er niet - niet op die manier dan. Dus ik vind dit een goede beschrijving van de relatie.

    Meer bargangers? Emma is nog voor elke mogelijke relatie open - ook niet bar gerelateerd!


    everything, in time

    Entropy schreef:
    (...)

    Yes please. Wat had je in gedachten?


    Uuh, zoek je iets specifieks voor hem?

    Budgen, ik vind je voorstel helemaal prima! Bij Nora is haar vader enkele jaren geleden onverwachts overleden en momenteel is haar moeder ook erg ziek dus vanuit haar kan dat een goede reden zijn geweest om onbewust wat afstand te nemen.


    Ik hoop overigens morgen te kunnen posten. Is er iemand nog voor Nora qua relaties, of een post misschien?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Uuh, zoek je iets specifieks voor hem?

    Budgen, ik vind je voorstel helemaal prima! Bij Nora is haar vader enkele jaren geleden onverwachts overleden en momenteel is haar moeder ook erg ziek dus vanuit haar kan dat een goede reden zijn geweest om onbewust wat afstand te nemen.


    Ik hoop overigens morgen te kunnen posten. Is er iemand nog voor Nora qua relaties, of een post misschien?


    Relaties, yes please. Heb er welgeteld één. Niets specifieks in gedachten, though, ik sta voor alles open!


    everything, in time

    Canagan schreef:
    (...)

    Uuh, zoek je iets specifieks voor hem?


    Niet bepaald. Aangezien ik momenteel nog totaal geen relaties heb, zou iets van een vertrouwensrelatie wel fijn zijn - maar zijn natuurlijk nog heel wat opties in?


    A girl who wonders.

    Budgen schreef:
    Mackenzie's mogelijke relaties & indrukken ——
    [Mocht iemand nog iets willen bespreken dat kan altijd, mocht je wat beters weten, do tell.]

    • Theodore Marsh • 26 • FC • Entropy • 1.6
          Misschien dat Theo en Mac in die tijd dat hij aan de drugs zat vaak bij Mac bleef crashen omdat zij eigenlijk ook ineens heel alleen was? Ik zie deze twee (vooral in die fase) namelijk goede vrienden zijn eigenlijk (ondanks dat hij niet veel om relaties geeft). Bovendien zie ik Mac hem ook zeker wel lastig vallen over het feit dat hij voor haar een tatoeage moet verzinnen omdat ze dat al zo lang wil. Ik weet niet, ik zie wel iets vriendelijks tussen hen.


    Vind het helemaal goed. Met een tattoo-vraag heb je zijn aandacht sowieso al erg snel, ghehe.


    A girl who wonders.

    Ziaco schreef:
    (...)
    Hehe, oke. Ik heb even je rol doorgelezen en het feit dat ze submissive en preuts is brengt de freaky side in haar naar boven. Verder lijken ze met de meeste dingen wel op elkaar, wat Guinevere misschien wantrouwig maakt, gezien ze haar altijd als de 'rare' beschouwden. Ze weet dus niet wat ze ervan moet vinden en geen goed hoogte nemen van haar.
          En thanks, sweetie! Ik vind jouw personage ook leuk! ;3

    Oeh, sounds nice. c: Ik denk dat zij wel een leuke dynamiek gaan krijgen. ;D
    Ik wilde eens een vreselijk onschuldig iemand in een niet onschuldig RPG, I think I nailed that, lol.

    Meraki schreef:
    (...)

    Helemaal prima!
    Emma flirt met iedereen om fooi te krijgen, dus ook met vrouwen. Alleen oprechte interesse is er niet - niet op die manier dan. Dus ik vind dit een goede beschrijving van de relatie.

    Meer bargangers? Emma is nog voor elke mogelijke relatie open - ook niet bar gerelateerd!


    Ah nice. ;D Ik denk dat Mac dat wel weet, maar er stiekem wel van geniet op dat punt. Ze zal Emma in ieder geval niet nuchter lastigvallen, of überhaupt lastig vallen in het algemeen. c:

    Entropy schreef:
    (...)

    Vind het helemaal goed. Met een tattoo-vraag heb je zijn aandacht sowieso al erg snel, ghehe.

    Ah, ok, nice. c: Alles dat ik zei of enkel die tatoeage though? Dat ik niet zometeen een verkeerd beeld heb of zo, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zal een lijstje opstellen met ideeën, zoals Cherona deed. Komt zo snel mogelijk, ga er nu direct mee aan de slag.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Ik zal een lijstje opstellen met ideeën, zoals Cherona deed. Komt zo snel mogelijk, ga er nu direct mee aan de slag.

    Ik vind het zelf echt heel fijn, dan kun je ook direct lezen hoe het andere personage jou ziet. c: So thumbs up, you're awesome, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    • Belxibor • 826 • Droomwandelaar/Empaat • Joe Manganiello • Obeah • 1.1
    Hij is een stuk groter en breder dan Emma. Ze zal dus enorm onder de indruk zijn van zijn verschijning, wellicht een beetje geïmiteerd, maar dat zal ze niet laten merken. Ze zal vooral geen ruzie met hem willen maken, wetende dat ze daar geen kans bij heeft. Dat gezegd hebbende, zal ze er moeite mee hebben als hij vanuit zijn leiderschap bazig zal doen. Dat pikt ze niet van een demon.

    • Ravi ‘Atai • Unknown • soort Demoon • FC • Sacramental • 1.5
    Oeeeh, die twee zullen ook botsen, denk ik zo. Emma zal niet zo snel voor hem terugdeinzen, maar eerder de confrontatie met hem aangaan. Als ze hem ooit in actie ziet, dan deinst ze natuurlijk wel een heel stuk terug. Wel zal ze stiekem jaloers zijn op zijn lichaamsbouw. Ze wil niet net zo gespierd zijn, maar het is haar wel duidelijk dat hij veel doet aan zijn lichaamsbouw en meer resultaat boekt dan Emma. Die ook veel sport, maar enkel slank blijft in plaats van spieren kweekt - dat wil ze namelijk meer voor elkaar krijgen.

    • Medea • 1000+ • Seer • Helena Bonham Carter • Sempre • 1.2
    Ik denk dat deze twee absoluut niet goed met elkaar overweg zouden kunnen. Emma vindt de hele regeling geen goed plan, ze ziet het als het slechtste idee ooit. Alsof je de kwaad zelve in huis haalt. Aangezien Medea allesbehalve fan van mensen is, denk ik dat dit een pure haatrelatie is.

    • Guinevere Nevada Glade• Unknown • Necromancer/Tempus • FC • Ziaco • pagina
    Emma zal haar qua verschijning ontzettend mooi vinden. Ze houdt wel van gekleurd haar en haar kledingstijl. Van alle demonen zal ze Guinevere nog wel het minst erg vinden. Ook zal Emma bij haar nog het minst geïrriteerd zijn, aangezien Guinevere zich meer op de achtergrond lijkt te houden. Toch zal ze haar niet vertrouwen. Ze blijft immers een demon.


    • Theodore Marsh • 26 • FC • Entropy • 1.6
    Ze serveren ook koffie in de bar, dus wellicht ziet Emma hem daar wel eens? Emma is geïnteresseerd in tattoo's en wil er wel een, maar durft eigenlijk niet zo goed. Dus daar kunnen we eventueel ook nog wel wat mee doen? Ze zal ergens wel medelijden met hem hebben dat zijn familie overleden is (voor zover zij ziet). Aangezien Emma heel simpel in de omgang is, denk ik niet dat ze echt problemen zullen hebben met elkaar. Mocht hij in de bar komen voor koffie of iets anders, zal ze wel ook bij hem subtiel proberen te flirten - voor fooi en omdat ze het stiekem wel leuk vindt om te doen.

    • Nora Jane Evans • 26 • Svetlana Grabenko • Canagan • 1.3
    Ze zijn sowieso al allebei geen fan van het verbond, dus daar kunnen we vast al wat meedoen. Eigenlijk denk ik dat ze best bevriend kunnen zijn: allebei sarcastisch, koppig, harde werkers en leergierig. Ze kunnen zelfs heel goed bevriend zijn. Ze schelen twee jaar, dus ze kunnen wellicht ook zo close zijn dat het bijna zussen zijn (of echt zussen, ik wil best de achternaam aanpassen?).

    • Chantal Viola Granger • 22 • FC • Appelboompje • 1.6
    Ik denk dat ze wel goed overweg zullen kunnen samen. Emma zal wel wat meer op de voorgrond staan qua karakter, dus ik kan het me voorstellen dat dat wat overweldigend overkomt voor Chantal.


    Die van Cherona en Sanne staan er niet bij - die zijn al besproken.
    O alhoewel, @Cherona: Emma sport veel, dus ze kunnen het tijdens één van Macs avonden in de bar over haar werk gehad hebben en dat Emma sindsdien bij haar komt om haar spieren te masseren?


    everything, in time

    Budgen schreef:
    (...)
    Ah, ok, nice. c: Alles dat ik zei of enkel die tatoeage though? Dat ik niet zometeen een verkeerd beeld heb of zo, haha.


    No no, alles wat je zei vind ik goed.


    A girl who wonders.

    Even een vraagje @Canagan: Ik lees je rol door omdat onze personages met elkaar opgescheept zitten, maar er is een dingetje die (in mijn ogen) niet klopt. Er staat namelijk dat je vrouw van tekenen houdt, maar niet van kunst. . . Wil je dat duidelijker verklaren? Aangezien tekenen kunst is en het verder ook best breed is, dus dan zou ze tekenen ook niet leuk horen te vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Even een vraagje @Canagan: Ik lees je rol door omdat onze personages met elkaar opgescheept zitten, maar er is een dingetje die (in mijn ogen) niet klopt. Er staat namelijk dat je vrouw van tekenen houdt, maar niet van kunst. . . Wil je dat duidelijker verklaren? Aangezien tekenen kunst is en het verder ook best breed is, dus dan zou ze tekenen ook niet leuk horen te vinden.



    Oh, het is goed dat je het zegt, want dat is een foutje. Nora tekent erg graag, dat is een aspect waar ze veel van haar gevoel en emotie in kwijt kan. Haar afkeer tegen kunst is inderdaad niet correct, dus die haal ik er asap uit.


    Entropy, misschien dan iets in de vriendschappelijke richting?

    Meraki, ik vind je voorstel super! Denk je dat zussen niet teveel aanpassen zal worden qua geschiedenis? ik moet het mijne nog in mijn rol zetten haha.
    In ieder geval denk ik ook wel dat ze best veel aan elkaar zullen hebben en elkaar op welk vlak dan ook (echte zussen of niet) goed zullen aanvullen.


    Vanmiddag heb ik overigens eindelijk eens tijd om de beginpost bij te werken van het rollentopic, en wellicht ook al een begin van een post. (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 9:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'