• //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 17:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 17:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    @Moggy: das precies mijn probleem! Mijn schoenen zijn veel te lomp en mijn enkels te dun om mooi te staan met blote enkel-broeken.


    Mijn dr Martens draag ik ook liever met een lange broek. Het voelt gewoon ongemakkelijk als een broek te kort is D:


    26 - 02 - '16

    Brendon schreef:
    Dit is op zich geen modetrend, maar ik vind dit wel irritant.
    Ik heb zo'n ongelooflijk irritante BH-maat 70D/75C. Ik moet al bijna automatisch naar de Hunkemöller om BH's te kunnen kopen in mijn maat. En zoveel geld heb ik niet om steeds duur ondergoed te kopen.


    Ik heb 70F, ook een leuke maat. Zo weinig leuke beha's. Of ze zijn superlelijk, of standaard gekleurd, niks moois of het past niet.

    Ik vind zelf al die superlelijke printjes afschuwelijk. Wie wil er nou in een shirt met blauwe, gele en roze flamingo's rondlopen?! Of van die inspirational quotes.
    Het ergste? De Guns 'n Roses en Nirvana shirtjes bij de Primark.
    "Oh wat leuk! Wat is je favoriete nummer van Guns 'n Roses?"
    "Guns 'n Roses?"
    "Ja, die band van je shirt?"
    "Oh die heb ik gewoon gekocht, omdat het printje leuk was."
    Nee, nee, nee en nog eens nee. Echt hoor mensen, afschuwelijk. Mijn schoonzus heeft die actie ook gedaan en toen heeft mijn vriend gevraagd:
    "Sinds wanneer luister jij daar naar?"
    "Niet, ik vond het printje wel leuk."
    Ergste soort mensen in my opinion. Net zoals die stomme mode vlogger die een Metallica shirtje had gekocht en dat aantrekt op een rokje voor een stoere look.
    "En dan draag ik dit Metallic shirtje erop voor een stoere look." NOPE, I'M OUT!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik heb 70F, ook een leuke maat. Zo weinig leuke beha's. Of ze zijn superlelijk, of standaard gekleurd, niks moois of het past niet.

    Ik vind zelf al die superlelijke printjes afschuwelijk. Wie wil er nou in een shirt met blauwe, gele en roze flamingo's rondlopen?! Of van die inspirational quotes.
    Het ergste? De Guns 'n Roses en Nirvana shirtjes bij de Primark.
    "Oh wat leuk! Wat is je favoriete nummer van Guns 'n Roses?"
    "Guns 'n Roses?"
    "Ja, die band van je shirt?"
    "Oh die heb ik gewoon gekocht, omdat het printje leuk was."
    Nee, nee, nee en nog eens nee. Echt hoor mensen, afschuwelijk. Mijn schoonzus heeft die actie ook gedaan en toen heeft mijn vriend gevraagd:
    "Sinds wanneer luister jij daar naar?"
    "Niet, ik vond het printje wel leuk."
    Ergste soort mensen in my opinion. Net zoals die stomme mode vlogger die een Metallica shirtje had gekocht en dat aantrekt op een rokje voor een stoere look.
    "En dan draag ik dit Metallic shirtje erop voor een stoere look." NOPE, I'M OUT!

    Dit ja omfg. Mensen die bandshirts dragen van bands die ze niet eens kennen... :')

    Ik vind het annoying dat alternatieve kleding nu een soort van normaal is, dus loopt de helft van de wereld rond als een "hipster" en noemt zichzelf zo terwijl ze dat niet meer zijn want ondertussen draagt iedereen dat en is de betekenis van het woord weg.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    haha mij maakt de trend niet zoveel uit, ik heb van die korte beentjes (cri) en moet normale broeken oprollen en ik heb gister bij de primark zo'n gekorte broek gekocht die mij precies past, niet te kort niet te lang. en die bandshirtjes ideaal, ik heb gister een metallica shirt gekocht want ik ben wel echt fan van ze, eerst moest je dan altijd bandsshirts bestellen in meestal een mannenmaat, maar van fake-fans zijn wel irriterent inderdaad (ook al heb ik er soms lol om hoor. "hey wat je favo nirvana nummer" -"geen idee ze zijn allemaal zo leuk" "ze komen met een nieuw album hè" -"OmG echt so excited". LOL)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik heb 70F, ook een leuke maat. Zo weinig leuke beha's. Of ze zijn superlelijk, of standaard gekleurd, niks moois of het past niet.

    Ik vind zelf al die superlelijke printjes afschuwelijk. Wie wil er nou in een shirt met blauwe, gele en roze flamingo's rondlopen?! Of van die inspirational quotes.
    Het ergste? De Guns 'n Roses en Nirvana shirtjes bij de Primark.
    "Oh wat leuk! Wat is je favoriete nummer van Guns 'n Roses?"
    "Guns 'n Roses?"
    "Ja, die band van je shirt?"
    "Oh die heb ik gewoon gekocht, omdat het printje leuk was."
    Nee, nee, nee en nog eens nee. Echt hoor mensen, afschuwelijk. Mijn schoonzus heeft die actie ook gedaan en toen heeft mijn vriend gevraagd:
    "Sinds wanneer luister jij daar naar?"
    "Niet, ik vond het printje wel leuk."
    Ergste soort mensen in my opinion. Net zoals die stomme mode vlogger die een Metallica shirtje had gekocht en dat aantrekt op een rokje voor een stoere look.
    "En dan draag ik dit Metallic shirtje erop voor een stoere look." NOPE, I'M OUT!

    GAHAHAHAHA OH GOD
    ik kan hier zoveel lol om hebben


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Klaver schreef:
    haha mij maakt de trend niet zoveel uit, ik heb van die korte beentjes (cri) en moet normale broeken oprollen en ik heb gister bij de primark zo'n gekorte broek gekocht die mij precies past, niet te kort niet te lang. en die bandshirtjes ideaal, ik heb gister een metallica shirt gekocht want ik ben wel echt fan van ze, eerst moest je dan altijd bandsshirts bestellen in meestal een mannenmaat, maar van fake-fans zijn wel irriterent inderdaad (ook al heb ik er soms lol om hoor. "hey wat je favo nirvana nummer" -"geen idee ze zijn allemaal zo leuk" "ze komen met een nieuw album hè" -"OmG echt so excited". LOL)


    Of dat ze slechts Smells Like Teen Spirit kennen terwijl Nirvana nog veel meer mooiere nummers heeft, cringe.


    26 - 02 - '16

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Dit ja omfg. Mensen die bandshirts dragen van bands die ze niet eens kennen... :')

    Ik vind het annoying dat alternatieve kleding nu een soort van normaal is, dus loopt de helft van de wereld rond als een "hipster" en noemt zichzelf zo terwijl ze dat niet meer zijn want ondertussen draagt iedereen dat en is de betekenis van het woord weg.


    Precies dit. Ik draag zelf de meuk van de large en attitude, maar komaan, als de Primark al shirts van metal en rock bands gaat verkopen, dan weet ik niet of het ooit nog goed gaat komen met deze wereld. Ineens is 21 pilots de shit, en ik heb zoiets van Mensen, jullie hebben mij jarenlang vreemd aangekeken dat ik metal, rock en (pop)punk luisterde, en dan ga je naar 21 pilots luisteren? Dat valt nou niet echt onder pop volgens mij. Net zoals felgekleurd haar een beetje. Eerst was dat iets uit de emo/scene stijl, ondertussen zie ik steeds meer mensen - waarvan ik zoiets heb van Ehh, jij ziet er iets te tuttig uit? - die hun haar dan pastel gaan verven of blauw ofzo. Maar dan mij met mijn felgekleurde haar en zwarte kleding nog steeds vreemd aankijken. Hypocriet much?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb ook een hekel aan die gaten/scheuren-trend. Ik kan precies tegenwoordig niets vinden om te kopen. Ik vind dat zeer jammer want ik heb best veel nog nodig, waaronder broeken...

    Ik heb er ook een hekel aan dat zo goed als alle leuke kleedjes/rokjes eigenlijk 'te kort' zijn voor het werk. Voor mijn vrije tijd mag dat allemaal, maar op het werk wil ik iets dat minstens tot boven mijn knie komt of langer. En ik vind echt niets leuk dat tot die lengte komt. En als het dat wel doet is het een maxi-jurk (wil ik niet) of iets superzakelijk/feestelijk en dat gaat er ook weer over. :')
    En het is not done om in een korte broek naar het werk te komen als vrouw, dus dan blijven kleedjes/rokjes en lange broeken over. En dan heb ik een dilemma want ik heb niet veel kleedjes/rokjes en ik moet mijn broekenvoorraad nog steeds aansterken nadat mijn veel te oude broeken recent allemaal in dezelfde 2 weken zijn stuk gescheurd, oeps. :')

    Oh en ik kan zo hard meespreken over die bh's. Producenten hebben nog altijd niet door dat de gemiddelde cupmaat niet meer A-B is. Ik had als 14-jarige al een D-cup. Het was echt niet plezant om daarvoor te gaan winkelen. Laat staan bikini's vinden... Tegenover toen is het naar mijn mening al gebeterd, nu moet je niet per se een setje kopen met een D-cup en een L-XL-slipje. Nu kan je tegenwoordig vaker per stukje kopen. In de tussentijd heb ik een E-cup en ik kan echt bijna niets vinden buiten in een speciaal-zaak. De Hunkemüller heeft buiten die standaard zwart/wit/beige bh's geen fatsoenlijke bh's voor grote maten of het zijn dan van die bh's die mijn moeder/grootmoeder zou dragen... Ik koop er tegenwoordig wel wat in de Thiumph. Die zijn een tikkeltje duurder dan de Hunkemüller, maar doorgaans nog niet zo duur als in een speciaalzaak, al zit er vaak niet veel prijsverschil meer op. Ik wil eigenlijk nog eens in Nederland gaan winkelen gezien de btw op kledingstukken daar een pak lager ligt en ik eigenlijk veel bh's ondertussen zou moeten weggooien...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    De ergste modetrend tegenwoordig vind ik dat er bij de plus size maten echt voor negentig procent super vormloze kleding hangt? Waar de fuck slaat dat op? Ik hoef geen losse, 'flowende' tuniek waardoor ik twintig kilo dikker lijk, ik wil graag een shirt met een A-lijn zodat ik kan laten zien dat ik als plussize mens nog steeds een figuur heb, tnx very muts. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Brendon schreef:
    Dit is op zich geen modetrend, maar ik vind dit wel irritant.
    Ik heb zo'n ongelooflijk irritante BH-maat 70D/75C. Ik moet al bijna automatisch naar de Hunkemöller om BH's te kunnen kopen in mijn maat. En zoveel geld heb ik niet om steeds duur ondergoed te kopen.

    Huh, maar zijn daar echt geen beha's van te vinden? Dat zijn juist de maten die ik de hele tijd tegenkom in de primark en zo. Ik zou willen dat ik die maat had. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Moggy schreef:
    (...)

    Of dat ze slechts Smells Like Teen Spirit kennen terwijl Nirvana nog veel meer mooiere nummers heeft, cringe.

    HAHA ja en dan kennen ze tekst niet "hoe gaat ie ook al weer?"


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vind eigenlijk geen enkele modetrend heel vervelend. (krul) Ik bedoel, ja, er zijn dingen waar ik nog niet dood in gevonden zou willen worden, maar als andere mensen dat wel mooi vinden en dat graag dragen, dan mogen ze van mij vooral hun gang gaan. Zelf vind ik altijd wel iets in de winkels waar ik me wel fijn in voel, dus ik heb nergens echt last van, wat de huidige trends ook moge zijn.


    She's imperfect but she tries

    Brendon schreef:
    Dit is op zich geen modetrend, maar ik vind dit wel irritant.
    Ik heb zo'n ongelooflijk irritante BH-maat 70D/75C. Ik moet al bijna automatisch naar de Hunkemöller om BH's te kunnen kopen in mijn maat. En zoveel geld heb ik niet om steeds duur ondergoed te kopen.


    Ik heb zelf 75D en ik koop ze meestal bij de Primark. (:


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik heb echt een bloedhekel aan broeken die heel skinny zijn maar wijdere broekspijpen hebben. We leven in 2017 mensen!