•             Royal blue secrets      ♕♕♕       Pure golden mistakes

    Welcome back, Australians. After a long, hot summer away I see it didn’t take much time for you to dirty up the clean slates I gave you. My inbox is overflowing, so let’s jump straight into the good and juicy gossips, shall we? You know you love me, xoxo Gossip Girl

    University of Sydney — Australië. De zomervakantie is weer voorbij en een nieuw jaar is aangebroken. Studenten van over de hele wereld staan te popelen om aan hun eerste jaar te beginnen. Alles lijkt te mooi om waar te zijn, totdat de studenten erachter komen dat de campus meer is dan enkel een paradijs. De eerste dag krijgt elke student een bericht van een anonieme blogger: Gossip Girl. Hoewel de directeur het geld beheert, is Gossip Girl degene die bepaald hoe de school in zijn werk gaat. Dagelijks verschijnen er nare geruchten — die niet altijd evenveel waarheid bevatten. Het is nou eenmaal zo dat iedereen wel een geheim heeft, waarvan niemand wilt dat die de wereld ingaat; hebben je ouders de universiteit omgekocht zodat je tóch kan studeren aan één van de prestige universiteiten van de wereld? Heb je je docent verleid voor dat ene punt hoger? Ben je niet wie je zegt dat je bent? Of heb je een geheel ander geheim? Niks blijft geheim als het aan Gossip Girl ligt, vooral niet omdat iedereen tips door kan sturen. Blijf jij staande in deze wereld van secrets en backstabbing? Of ben jij de eerste die het af laat weten?



    "One thing about being on the top of the world: It gives you a long, long way to fall."



    R O L L E N

    STUDENTS VOL
    Verona Kinsley Ambrose • status {Alycia Debnam-Carey} || Timberwolves [1.3]
    Aliya Omarov • The Prankster {Diana Kurkunova} || Gadot [1.5]
    Mia Bennett • The Thrill Seeker {Bree Lynn} || Sempre [1.5]
    Chrysanthe Hayes • The Theater Nerd {Jasmine Cephas-Jones} || Punzie [1.5]
    Naihi Oneroa • The Wannabe activist {Ming Xi} || Sappho [1.4]
    Robin Christina Martin • status {Arizona Muse} || Soco [1.4]
    Amalia Rachel Stenberg • The Cheeky Sweetheart {Barbara Ferreira} || Vaiana [1.3]
    Christine Groeneveld • The perfectionist {Nora 'o Neil} || Phorthos [1.6]
    Ji Min Choi • The Drama Queen {Steffie Harner} || Gareth [1.5]
    Alianora Daisey Pruitt • The Queen's Right Hand {Valentina Cytrynowicz} || Bathsheba [1.5]

    Nikkolaus Adrian Bath • The Narcissistic Playboy {Matthew Bell} || Bathsheba [1.3]
    Jesse Lachlan Cooper • The Lifeguard {Evan Geiselman} || SebastianVerlac [1.2]
    Yusíf Aslan Rajadov • The Nice Guy {FC} || Ziegler [1.3]
    Christian Michael DiAngelo • The Badboy {Jensen Ackles} || Campeon [1.4]
    naam • status {FC} || Conaway [page]
    Micheal Alan Hale • The Hot Mess {Justin Lacko} || Vaiana [1.3]
    Julio Bryan Martin • The Nerd {Jackson Hale} || Elvendork [1.3]
    Jason Raiden Clemence • The Player {Austin Butler} || karmahitsyou [1.5]
    Kai Arthur Simmonds • The Two-Face Guy {Janis Ancens} || Sappho [1.4]
    Axel Christian Richardson • The Pink King {Simon van Meervenne} || Marlow [1.5]


    S T A R T E R

    4th of february — ☀ 26℃

    Good morning newbies, have you unpacked yet? Be careful, because before you know it, I will be unpacking your secrets. Enjoy your first day at school... while you still can and don't worry, if you need me, I will be glad to offer you a shoulder to cry on... or a knife to fall in. You know you love me, xoxo Gossip Girl.

    Alle studenten zijn vandaag gearriveerd op de campus en hebben hun spullen gedropt op de kamers. Morgen beginnen de lessen, maar vandaag krijgt iedereen de kans om de campus te verkennen. Op het strand wordt een kampvuur avond georganiseerd voor de eerste jaars, waar iedereen naartoe mag. Hierbij zit een BBQ inbegrepen en iedereen krijgt de kans om te zwemmen en mee te doen aan surfen en beach volleybal. Net als iedereen op het strand staat, gaan alle telefoons af. Gossip Girl heeft een nieuwe post op haar blog gezet waarmee ze alle nieuwelingen welkom heet. Hoe lang zal het duren voordat de drama begint?

    Vanaf nu kan iedereen Gossips insturen via de blog. Dit kunnen teksten zijn, maar via deze link is het ook mogelijk om foto's en video's te uploaden. (Dit mag natuurlijk ook een zogenaamde video zijn.) Veel RPG plezier!



    "You know you love me, xoxo Gossip Girl."




    INFORMATIE

    De school is een universiteit gelegen in Sydney, Australië. Vanuit de hele wereld komen studenten om hier te studeren. De meeste wonen op de campus van de school. Onze groep studenten wonen allemaal in hetzelfde gebouw en zijn allemaal eerstejaars. Er is een gezamenlijke ruimte, een oostvleugel waar de jongens slapen en een westvleugel, waar de meiden slapen. De campus bevindt zich vlakbij de zee waar onder andere surflessen gegeven worden. University of Sydney.

    SPORTEN
    Om het makkelijk te houden hebben we het op vier sporten gehouden die te beoefenen zijn op de campus van de universiteit. Voor alle sporten is het mogelijk op elke doordeweekse avond te trainen van zes tot tien. Daarnaast mag iedereen ook gebruik maken van de fitness hallen.

    Surfen
    Aliya
    Jesse
    Mia
    Jason
    Christine
    Atletiek
    Verona



    Football




    Beachvolley
    Alianora (cap)
    Robin
    Chrysanthe
    Micheal
    Chrysanthe
    Axel

    GOSSIP GIRL
    Voor dit RPG is er een speciale tumblr geopend waar je roddels in kan sturen. Zo nu en dan zullen die roddels in het speeltopic gepost worden. Je mag ook dingen over je eigen personage insturen, maar probeer het wel een beetje te verdelen (dus niet 50 roddels over één personage op één dag). Wij zullen ook niet meteen alle roddels posten, maar zorgen ervoor dat iedereen een beetje aan de beurt komt. Natuurlijk kan je ook roddels insturen om andere personages zwart te maken en niet alleen roddels mogen, maar foto’s en videos kunnen ook gestuurd worden! Geheimen en fouten zijn waar dit RPG om draait. Stuur hier je roddels in en stuur hier foto’s, video’s en dergelijke in.



    RPG


    REGELS                                                                                                                 
    ♕ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ♕ Er is een maximum aan twee personages.
    ♕ Probeer de genders gelijk te houden.
    ♕ Alleen wij [Lisa en Marie] openen nieuwe topics.
    ♕ Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    ♕ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ♕ Off-topic in het speeltopic graag tussen haakjes of anders in het praattopic.
    ♕ 16+ is toegestaan.
    ♕ Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    ♕ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ♕ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.

    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 22:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Jesse Lachlan Cooper
    • 19 • The Lifeguard • Bachelor of Nursing • Beach • Working Late • Juul, Michael & Aliya •
    De drie leken niet blij met mijn aankondiging, maar dat was niet nieuw voor mij. De eerste jongen stelde zich voor als Mike, maar de namen die hij de anderen gaf leken mij niet hun echte namen, noch aardige bijnamen. Ik negeerde die dus maar. "Aangenaam." Vervolgens nam het meisje het woord, die blijkbaar zelf ook surf ervaring had, wat niet betekende dat ze deze stroming aan kon, ondanks dat menig surfer dat wel dacht. Oelewappers, allemaal. Ik rolde met mijn ogen bij haar opschepperij. "Zeker van gehoord, ook een uitnodiging gehad om er te surfen voor internationals. Dat betekent niet dat je hier het water in mag met sterke stroming. Daar zal je toch lekker mee moeten wachten tot die is gaan liggen." zei ik terug. Dat ik er nooit was geweest omdat we het geld niet hadden gehad om erheen te gaan vertelde ik er niet bij. De andere jongen, die net nog had zitten lezen stelde zich voor als Juul en haalde daarna zijn mobiel uit zijn zak, en het meisje ook. Ik vond het wat onbeleefd, maar goed. Hij leek geschokt van wat er op het schermpje stond, zij niet, maar niet veel later leek hij toch bereid om mijn aandringen aan te nemen en te verplaatsen. Het meisje begon over eten en hoe ik haar zou moeten vastketenen om haar uit het water te houden. Ik kende die drang zeker, ik had het elk uur van elke dag, maar dat betekende niet dat ik dom genoeg was om in deze stroming te gaan surfen of zwemmen. Je zou denken dat een student aan de universiteit een beter inschattingsvermogen en IQ zou hebben dan een natte zeem. Blijkbaar niet dus. Ik moest toch een beetje lachen bij de woorden van Mike, over zijn kinky kelder. Ik was bloedserieus over het niet zwemmen in dit stuk zee, maar het was een hele mooie opmerking. Mike verdween niet veel later naar het kampvuur. Ik bleef bij de branding staan om zeker te zijn dat de andere twee hem zouden volgen. Straks zou ik nog wel even vragen hoe ik dit soort dingen straks zou moeten doen als de anderen er niet waren en deze natte vaatdoeken wel besloten dat het toch echt een goed idee was om te zwemmen, ondanks dat er dan waarschijnlijk een heel stuk van de rest van eht strand en de zee ook leeg zou zijn, waar de stroming minder was. Toch was dat voor mij ook wel weer minder chill, want in je eentje het hele strand overzien was gewoon niet te doen. Ik snapte ook niet waarom het feest niet gewoon op de campus was, maar die vraag had ik al langer, net als een aantal andere grote feesten. Ik snapte dat het strand een vitaal hart van de stad was, maar het was ook levensgevaarlijk en dagelijks moesten wij toeristen en locals uit het water halen omdat ze zich in de problemen hadden gewerkt, en dat was nog maar de helft van de gevallen die aan de deur kwamen kloppen. Die afwisseling en constante drukte zou ik zeker wel missen tijdens het studeren, maar gelukkig had ik mijn weekenden nog hier op het strand. Ik hield echt enorm van mijn baan, maar studeren was ook enorm belangrijk, zelfs al zou ik tot mijn 40e hier bij de strandwacht werken, dan had ik daarna in elk geval een opleiding waarmee ik nog in een ander werkveld terecht kon, iets waar mijn collegas gelukkig ook erg achter stonden. Nu wachtte ik tot Juul en het opschepperige meisje ook uit de branding zouden gaan, voor ik weer rustig terug naar de toren kon lopen, om dit te bespreken en mijn drinken op te drinken.


    Bowties were never Cooler

    Naam:Christine 'Chris' Groeneveld.


    "Do it well, or don't do it at all"
    | The perfectionist/ The young one | Bachelor of Project Management and Bachelor of Arts | Outfit |

    De jongen, of man, keek me even fronsend aan. Ik wist nooit of ik het een jongen of man moest noemen op onze leeftijd. Het leek op onze leeftijd net alsof niks goed klonk. Ik liet mijn blijk nog één keer over hem heen glijden voor ik besloot dat hij waarschijnlijk geeneens van 'mijn leeftijd' was. Een stukje ouder gokte ik.
    ‘Kai,‘ zei hij en hij drukte een kus op mijn hand. ‘Kai Simmonds, aangenaam.' Ik lachte zachtjes, terwijl een lichte blos op mijn wangen verscheen. Ik had nog nooit eerder iemand onder de 50 ontmoet die zoiets deed. Ik wilde nog iets zeggen, maar toevallig gingen onze mobieltjes op hetzelfde moment af. Ik was lichtelijk verbaasd om weer het onbekende nummer te zien.
    ‘Krijg jij ook berichtjes van ene Gossip Girl?' vroeg Kai. Ik keek fronsend op van mijn mobiel en knikte.
    "Emh, ja, sinds ik aangekomen ben hier op het strand," zei ik met een verwarde blik. Ik was ergens opgelucht dat ik niet de enige was die deze berichtjes kreeg, maar dat maakte het niet minder vreemd. "Ik denk dat iemand gewoon heel verveeld is en geen vrienden heeft." Ik verwijderde de berichtje zonder er veel meer aandacht aan te besteden. Ik was net in Australië, als ik ergens geen zin in had net nadat ik aangekomen was, was drama en roddels.
    "Dus, waar kom je vandaan en wat ga je studeren dit jaar?" vroeg ik nieuwsgierig. Ik hoopte oprecht voor de eerste college's mensen met dezelfde studie gevonden te hebben, zodat ik niet overal alleen hoefde te zitten, maar ik kon niet ontkennen dat überhaupt wat vriendelijke gezichten op de campus geen kwaad konden. Ik moest er niet aan denken dat ik al mijn vrienden had achtergelaten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kai Arthur Simmonds


    “Asking me for space here in my house,
    you know how to fuck with me.”



    Chris leek min of meer verrast te zijn door mijn begroeting en een scheve grijns verscheen op mijn gezicht. Ik wist dat het een gebaar was dat nog maar door weinig mannen gemaakt werd tegenwoordig, maar wat dat betreft was mijn opvoeding ouderwets geweest. Deuren openhouden, stoelen naar achteren schuiven en ook weer aanschuiven: die hoorden er ook allemaal bij.
          ‘Emh, ja, sinds ik aangekomen ben hier op het strand,’ antwoordde Chris en ze leek net zo verward te zijn als ik door deze "Gossip Girl". ‘Ik denk dat iemand gewoon heel verveeld is en geen vrienden heeft.’ Ik knikte instemmend. Je moest wel een heel sneu bestaan leiden wanneer je niets beters te doen had dan zulke pranks uit te halen. ‘Dus, waar kom je vandaan en wat ga je studeren dit jaar?’ Ik was blij dat ze besloot naar een lichter onderwerp te veranderen – ik had immers absoluut geen zin om mijn studentenleven te beginnen met een vage cyber drama queen.
          ‘Zuid-Afrika,’ vertelde ik en glimlachte, ‘Johannesburg, om precies te zijn. Mijn vader is advocaat en heeft me jarenlang niet-zo-subtiel lopen pushen om rechten te gaan studeren, dus dat ben ik maar gaan doen, anders zou hij me geheid hebben onterfd.’ Ik lachte vreugdeloos en haalde mijn schouders op. ‘Ik ben nog rebels geweest door er economie bij te gaan doen. En jij?’ Ik keek haar vragend aan. Ik was vooral benieuwd om te horen waar ze vandaan kwam. Voor zover ik kon horen was ze namelijk niet Engels, ze had een grappig accent.



    20 – The two-faced guy – Bachelor of Economics and Bachelor of Laws
    Beach – Christine


    I just caught the wave in your eyes

    Naihi Oneroa


    “I allowed myself to suffer
    how jarringly destructive the present feels
    and how fragile the past.”



    Zowel Chris als Chryssa leken geen flauwbenul te hebben van wat ik zojuist had gezegd en ik nam ze het ook alles behalve kwalijk. Ik bedoelde, wie sprak er nu eigenlijk nog Māori – hoewel, het is nooit een wereldtaal geweest. Zelfs een groot deel van de bevolking van Nieuw-Zeeland sprak de taal niet, dus waarom zou de rest van de wereld de moeite nemen? Het was niet alsof het van pas zou komen in het dagelijksleven.       ‘Meh, ik zat dichtbij,’ sprak Chris onverschillig en grijnsde. Ik dacht even na en knike.
          ‘Min of meer, je krijgt de oké-troffee van me.’
          ‘Dus... Wanneer begint dat feest waar ze het over hadden? Ik zit toch wel goed hoop ik?’
          ‘Zijn we niet interessant genoeg voor je?’ Ik zag hoe Chryssa dichter naar Chris toeleunde en ik vreesde dat ik me toch moest gaan voorbereiden op een avondje het derde wiel spelen en helaas was er hier geen sprake van een driewieler. ‘We kunnen zelf feestje bouwen toch?’ Ze glimlachte naar Chris, voordat ze een onschuldig flesje water tevoorschijn haalde en er wat slokken uit nam. Ik kuchte.
          ‘Zegt degene die water aan het drinken is,’ zei ik plagend en en schudde mijn hoofd. ‘Als het feestje niet naar ons toe komt, moeten we er zelf maar eentje beginnen. Iemand een idee waar we goede muziek en een speaker regelen? En dat bier moet denk ik koud gelegd worden somehow.’


    19 – The wannabe activist – Bachelor of Architecture and Environments
    Bonfire – Chryssa & Chris


    I just caught the wave in your eyes

    Alianora "Noora" Daisey Pruitt



    19 • The Queen's Right Hand • Bachelor of Nursing • The Beach • Jason • Outfit

    'Wat is het meest gewaagde dat je ooit hebt gedaan?' vraagt hij me uiteindelijk. Ik kijk hem wat bedenkelijk aan. Wat is het meest gewaagde wat ik ooit gedaan heb? Ik had eigenlijk verwacht dat zijn eerste vraag gelijk zou zijn met hoeveel jongens ik naar bed ben geweest of zo, maar gelukkig maakt hij het niet gelijk te obvious. 'Ben oprecht nieuwsgierig naar wat jij allemaal te vertellen hebt.' Ik lach zachtjes.
          'Zo interessant ben ik nou ook weer niet, maar ik denk dat het meest gewaagde wat ik ook gedaan heb is dat ik op het dak van de school geklommen ben samen met een vriend van me, om met verf op het dak te verven "will you be my date to prom?" voor mijn vriend.' Ik haal mijn schouders op. 'Het thema was Amerikaanse Prom, girl ask boys, dus als je het dan doet, moet je het ook goed doen. We kregen daarna helaas wel een maand lang nablijven en we moesten het hele dak schoonmaken. Die mensen hebben geen respect voor de liefde.' Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd om de herinnering. 'Is dat een beetje wat je verwachtte? Nu ben jij, truth or dare?' vraag ik. Ik neem een slok van mijn drinken en speel een beetje met het zand wat ik door mijn handen laat glijden. De herinnering aan die dag doet me glimlachen. Het was de "goede oude tijd" en ik denk dat ik nog nooit zo hard gelachen heb, ook al zaten we daarna flink in de problemen. Mijn vriend, of nou ja ex-vriend, kon het gelukkig wel waarderen. Het is alleen een beetje jammer dat hij het net na prom uit maakte.


    “I wonder how many calories bitches burn by jumping to conclusions.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nikkolaus "Klaus" Adrian Bath


    19 • The Narcissistic Playboy • Bachelor of Architecture • The Beach • Yusíf & Ji

    'Niet alle Aziaten komen uit China,' bijt ze me toe. Oh nou sorry hoor. Ji is blijkbaar snel aangebrand. 'Ik kom uit Korea en ik zou toch verwachten dat je iets beter op de hoogte bent van verschillende nationaliteiten als je in al die verschillende landen hebt gewoond,' vervolgt ze. Ik trek mijn wenkbrauwen op. Het is wel te merken dat ze uit Korea komt, ze heeft het dictator bloed door haar aderen stromen. Dat zeg ik maar niet hardop. 'Ik woon nu al wel vier jaar hier, daar niet van.'
          'Waarom ben je daar weggegaan?' vraagt Yusíf aan Ji. Ik vouw mijn armen over elkaar en ga wat rechter op zitten. Ik kijk naar mijn voeten en zorg dat mijn nieuwe schoenen niet verdrinken onder het smerige zand. 'Als je dat wilt vertellen natuurlijk.' Geef me alsjeblieft een teiltje. 'En jij,' lacht hij en hij richt zijn blik op mij. Wil hij nu ook bij mij gaan slijmen? 'Jij zou toch beter moeten weten, meneer wereldreis.' Ik kijk hem stijfjes aan.
          'Natuurlijk weet ik beter, maar gezien ze er in Noord-Korea een paar jaar geleden van overtuigd waren dat zij de Olympische Spelen gewonnen hadden en Amerika verloren had, is het niet perse een land waar ik heel geïnteresseerd in ben. Daarnaast, ik besteed mijn leven niet aan het kennen van alle fysieke kenmerken van alle verschillende soorten mensen. Het boeit me niet. Niks persoonlijks,' zeg ik, met een geforceerde glimlach naar Ji. Ik kom overeind en stap richting de drank tafel. Ik haat deze zelfbediening. Ik pak een drankje voor mezelf en klop de boomstronk af, voordat ik er met mijn nette pak op ga zitten. Ik kijk naar het vuur en trek mijn neus op. Ik ruik straks helemaal naar rook. Geweldig.


    “He was pretty cute for a monster.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    » JASON RAIDEN CLEMENCE «

    "The Player"

    19 Y/O - BACHELOR OF APPLIED SCIENCE (EXERCISE AND SPORT SCIENCE)


    Jason - At the beach - Alianora

          'Zo interessant ben ik nou ook weer niet, maar ik denk dat het meest gewaagde wat ik ook gedaan heb is dat ik op het dak van de school geklommen ben samen met een vriend van me, om met verf op het dak te verven "will you be my date to prom?" voor mijn vriend.' vertelde Alianora met een zacht lachje. Ze is dus van de gekke romantische dingen, dat is interessant.
          'Het thema was Amerikaanse Prom, girl ask boys, dus als je het dan doet, moet je het ook goed doen. We kregen daarna helaas wel een maand lang nablijven en we moesten het hele dak schoonmaken. Die mensen hebben geen respect voor de liefde.' lachte ze.
          'Dat is wel heel erg gemeen van ze, hoe kunnen ze zo'n leuke meid nou laten nablijven, en dan ook nog na zo'n romantisch gebaar?' antwoordde ik met een lachje op mijn gezicht. Ik nam de laatste slok uit mijn beker en zette hem naast me neer.
          'Is dat een beetje wat je verwachtte? Nu ben jij, truth or dare?' vroeg ze me vluchtig, ze had een beetje een nieuwsgierige blik in haar ogen. Zal ik het leuk maken en een dare doen? Misschien is het leuker om eerst even rustig te beginnen, het is des te min leuker met iets meer alcohol op.
          'Dat voldoet wel aan mijn fantasie, het is zelfs iets beter dan ik had verwacht,' antwoordde ik terwijl ik weer aan mijn lip zat te peuteren.
          'Doe maar een truth, ik ben benieuwd wat voor vragen je hebt voor me.' daagde ik Alianora uit, vervolgd door een knipoog. Ik was erg benieuwd wat voor vragen ze in petto had voor mij.




    - thank you for existing -

    Naam:Christine 'Chris' Groeneveld.


    "Do it well, or don't do it at all"
    | The perfectionist/ The young one | Bachelor of Project Management and Bachelor of Arts | Outfit |

    ‘Zuid-Afrika,’ zei hij met een glimlach, ‘Johannesburg, om precies te zijn. Mijn vader is advocaat en heeft me jarenlang niet-zo-subtiel lopen pushen om rechten te gaan studeren, dus dat ben ik maar gaan doen, anders zou hij me geheid hebben onterfd.’ Hij lachte, maar het klonk niet oprecht. ‘Ik ben nog rebels geweest door er economie bij te gaan doen. En jij?’
    Ik keek de jongen even onderzoekend aan, terwijl ik probeerde te bepalen hoe het zou zijn om iets te gaan studeren omdat iemand anders dat van je verlangde. Ik had al mijn ouders hun dromen voor mij het raam uit gegooid toen ik ze vertelde dat ik me had aangemeld voor Project Management en Arts.Het feit dat ik naar Australië zou gaan maakte het niet beter, althans niet voor hen. Voor mij maakte het alles beter. Ik kon eindelijk doen wat ik echt wilde doen. Hopelijk zou ik het ook volhouden.
    "Ik kom uit Nederland. Klein koud kikkerlandje aan de andere kant van de wereld," zei ik. Ik toverde een glimlach op mijn gezicht. "Ik ben hier om project Management en Arts te studeren." Ik was er zeker van dat het een zwaar jaar zou gaan worden, vooral omdat ik ook nog eens bij het volleybal team wilde en daarbij nog een social leven, maar het zou me lukken, daar was ik overtuigd van. "Mijn ouders wonnen ook niet bepaald de prijs voor meest enthousiaste ouders toen ik het zo vertelde." Aangezien ik nog maar 17 was en ze bang waren dat er iets vreselijks met me gebeurde. "Maar ik wilde dit zo graag. Gelukkig waren ze wel blij voor me. Als het aan hen lag ging ik dit jaar geneeskunde studeren." Nou was het zo dat ik een hekel had aan alles wat ook maar in de richting van beta vakken, of beta studies kwam.
    "En naast school? Nog grootste plannen voor dit jaar? Dingen die je sowieso wil doen hier tijdens je eerste jaar als student in Autralië?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nee nee nee neeeee, deze topic mag niet dood gaan! :c


    - thank you for existing -