• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 22:32 ]


    Caution first, always.

    Ik heb schrijfkriebels voor een romantisch/drama verhaal.

    What the...ik hou niet eens van romantiek of drama D:. Hoe ga ik dit doen?


    Seasons will change, but I shall remain

    Square schreef:
    (...)

    Ah, oké. Ik heb ooit een keer hun hele verhaallijn gekeken op YouTube en volg het nu eigenlijk niet behalve via wat ik van andere mensen hoor, maar ik weet redelijk zeker dat er al eens eerder een hoop drama over ringen was, vermoedelijk voordat ze waren getrouwd. Het is ook wel heerlijk symbolisch, natuurlijk, meteen je ring weer inleveren. :'D

    Maar ik hoop voor ze (en voor al de mensen die Emmerdale kijken) dat het toch weer goedkomt, tegen beter weten in.

    Eigenlijk hou ik totaal niet van soaps, maar Robron moet gewoon bij elkaar blijven vind ik.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I'm just gonna try this.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    vrienden: OMG VAKANTIE GELD! Laten we het spenderen aan vakantie, auto upgrades, drank en eten, sparen.
    ik: OMG VAKANTIEGELD! Ik wil een hond.

    ... So that's basically what i did en zoals het nu lijkt kan ik deze week nog ophalen. :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    (:


    Caution first, always.

    Ugh. Ik hoop maar dat die nieuwe doctor een extreem goede actrice is, want anders zal dit volgende seizoen van Doctor who (of de volgende seizoenen) er één zijn dat ik oversla.


    Ex astris, sciencia

    Praat alsjeblieft tegen me in de komende 3 dagen of ik ga echt huilen ;-;

    Dat moment dat je thuiskomt van een heel weekend weg en je ouders je gelijk die zelfde dag nog uitschelden zoals ze altijd doen. Ik zat al te huilend achter mijn laptop in de studeer kamer komt mijn moeder nog even binnen en doet er nog een schepje boven op. Thanks mom, I feel so wanted.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2017 - 22:26 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Omygodomygodomygod


    The truth is out there.

    God I fucking hate this.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SPECS schreef:
    Dat moment dat je thuiskomt van een heel weekend weg en je ouders je gelijk die zelfde dag nog uitschelden zoals ze altijd doen. Ik zat al te huilend achter mijn laptop in de studeer kamer komt mijn moeder nog even binnen en doet er nog een schepje boven op. Thanks mom, I feel so wanted.



    26 - 02 - '16

    eyeroll


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    lol
    ik heb deze twee weken al alle klusjes grdaan die er gevraagd worden, en dan komt ie "JIJ DOET OOK NIKS IN HUIS" met een "je bent een grote last" erbij. dus ja dreigen met dat je mijn treintickets wil gebruiken voor jezelf zodat ik volgende week niet weg kan is wel heel triest om als ouders te zeggen, daarbij doe je het toch niet lolol. ik kan er alleen maar om lachen lmao
    ohja oeps nu zijn ze nog bozer

    [ bericht aangepast op 16 juli 2017 - 22:50 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    hallo geef me ff sokken, free the house elf


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    hallo geef me ff sokken, free the house elf



    je mag deze wel hebben;

    [ bericht aangepast op 16 juli 2017 - 23:12 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —