• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 22:32 ]


    Caution first, always.

    En zie je nou wel dat hij nooit IAC zonder z'n best mate naast zijn zijde zou presenteren. De Britse pers is echt gek in hoofd ofzo.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ugh, whatsapp doe niet zo irritant


    Deep inside, I've never felt alive

    Brendon schreef:
    (...)
    In de aflevering van vrijdag gaf Aaron de ring terug. Ik weet niet of het daarvoor ook al een keer gebeurde, want toen keek ik nog geen Emmerdale. Nu alleen de Robron stukjes uit de afleveringen.


    Ah, oké. Ik heb ooit een keer hun hele verhaallijn gekeken op YouTube en volg het nu eigenlijk niet behalve via wat ik van andere mensen hoor, maar ik weet redelijk zeker dat er al eens eerder een hoop drama over ringen was, vermoedelijk voordat ze waren getrouwd. Het is ook wel heerlijk symbolisch, natuurlijk, meteen je ring weer inleveren. :'D

    Maar ik hoop voor ze (en voor al de mensen die Emmerdale kijken) dat het toch weer goedkomt, tegen beter weten in.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meh. Schrijven is moeilijker dan ik dacht.
    Maar ik moet en zal dit verhaal afronden.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Lieke      is      verliefd.

    Ja hoor ja hoor het is weer voor elkaar bedankt allemaal heel fijn dat het lot dit regelt. Lieke besluit kluizenaar te worden en wijst een geweldige iemand af, maar kruipt op zomerkamp wel tegen een jongen aan die ze net een paar dagen kent. Ik kan niet eens stoppen met denken aan hoe hij heerlijk ruikt en geweldig knuffelt en mijn wang aaide toen ik bijna in slaap viel en ahh.
    En nu lekker een paar weken wakker liggen met de vraag of hij überhaupt wel aan mij denkt en mij mist hiep hiep hoi verliefd zijn is zo vermoeiend geweldig.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2017 - 20:43 ]

    i think the best insult i’ve ever gotten was a boy telling me i wore to much make-up and after i told him i didn’t wear make-up, he said: ‘well maybe you should’


    kindness is never a burden.

    Mr_Hyde schreef:
    Lieke      is      verliefd.

    Ja hoor ja hoor het is weer voor elkaar bedankt allemaal heel fijn dat het lot dit regelt. Lieke besluit kluizenaar te worden en wijst een geweldige iemand af, maar kruipt op zomerkamp wel tegen een jongen aan die ze net een paar dagen kent. Ik kan niet eens stoppen met denken aan hoe hij heerlijk ruikt en geweldig knuffelt en mijn wang aaide toen ik bijna in slaap viel en ahh.
    En nu lekker een paar weken wakker liggen met de vraag of hij überhaupt wel aan mij denkt en mij mist hiep hiep hoi verliefd zijn is zo vermoeiend geweldig.


    Stuur hem een berichtje? ^^

    ~
    Pff, ik ben nu toch wel klaar met deze dag, hoor. Alleen thuis zijn was wel chill, but I'm ready for bed lol.


    Smile. You're beautiful. <3

    Mr_Hyde schreef:
    Lieke      is      verliefd.

    Ja hoor ja hoor het is weer voor elkaar bedankt allemaal heel fijn dat het lot dit regelt. Lieke besluit kluizenaar te worden en wijst een geweldige iemand af, maar kruipt op zomerkamp wel tegen een jongen aan die ze net een paar dagen kent. Ik kan niet eens stoppen met denken aan hoe hij heerlijk ruikt en geweldig knuffelt en mijn wang aaide toen ik bijna in slaap viel en ahh.
    En nu lekker een paar weken wakker liggen met de vraag of hij überhaupt wel aan mij denkt en mij mist hiep hiep hoi verliefd zijn is zo vermoeiend geweldig.

    AAAAAAAH, dat is zo schattig! *O*


    Caution first, always.

    Kalokagathia schreef:
    (...)

    Stuur hem een berichtje? ^^


    Dat zou ik echt heel graag willen, maar hij is net terug van het zelfde zomerkamp als ik dus hij is vet moe. En hij zat al eerder te klagen dat hij gek werd van alle mensen die hem appen omdat hij zich verplicht voelt om te antwoorden, dus ik durf hem nu niet lastig te vallen :W



    Gorillaz schreef:
    (...)
    AAAAAAAH, dat is zo schattig! *O*


    Dat zou het zijn als het niet gedoemd was om te mislukken *O*

    Mr_Hyde schreef:
    (...)

    Dat zou het zijn als het niet gedoemd was om te mislukken *O*

    Have faith, friend. < 3




    Ik wil zo graag schrijven, maar het gaat de laatste dagen gewoon enorm kut. (cat)


    Caution first, always.

    Wanneer je spelletje ineens afsluit >.<


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik BEN VANDAAG IN EEN REUZENRAD GEGAAN IK HAAT ALLES WANT HIJ GING SNEL


    Heaven is a place that we all have

    Ik kan niet wachten tot ik weer helemaal in het schrijf ritme zit

    I wanna love you but I'm just too cynical..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waaaarooooom krijg ik altijd schrijfkriebels en honderd nieuwe ideeën als ik zonder laptop op vakantie ben (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan