• Even een soort van zeiktopic, denk ik.

    Voor mijn werk mag/moet ik zelf mijn beschikbaarheid invullen en aan de hand daarvan word ik ingepland. Vorige week heb ik mij bewust niet beschikbaar gesteld voor deze week, voor zover ik weet. Maar net las ik dus een appje van een collega dat ik vandaag wel op de lijst sta en ik heb gekeken, voor vandaag stond ik ingepland. Daarnaast zag ik dat ik voor donderdag en vrijdag ook sta ingepland, terwijl ik dat normaal niet kan zien. Dat kan ik meestal pas een dag van tevoren zien, want dat is hoe het gaat bij mijn uitzendbureau. Dat je een dag van tevoren zite of je de volgende dag moet werken of niet.

    Kortom ik heb echt even een wtf momentje. Want ik weet 100% zeker dat ik mij vorige week niet beschikbaar heb gesteld, maar ik ga nu toch echt twijfelen.

    Mijn uitzendbureau heb ik al een e-mail gestuurd, maar die reageren waarschijnlijk pas morgen.

    Moest even mijn verhaal kwijt dus bedankt als je dit hebt gelezen.


    Physics is awesome

    Misschien dachten ze wel dat je het vergeten was in te vullen en per ongeluk niks had ingevuld en dat zij dachten "oh ze kan wel werken".


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Misschien dachten ze wel dat je het vergeten was in te vullen en per ongeluk niks had ingevuld en dat zij dachten "oh ze kan wel werken".


    Dat is een mogelijkheid. Maar als dat gebeurt dan stuur ik een e-mail waarin ik aan geef van dat ik de komende week wel kan werken, alleen te laat was om mijn beschikbaarheid door te geven. Dat heb ik dus niet gedaan vorige week.

    Ik neem aan dat ze dan wel iets zouden hebben laten weten anders krijg je dat ik van niks weet en dus niet naar werk kom.


    Physics is awesome