• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Cranston schreef:
    (...)

    Sorry, ik wist niet dat het schijnbaar verboden is je mening te geven als je er niet binnen vijf minuten bij bent.

    Het is niet verboden. Het voegt gewoon geen waarde toe aan het gesprek, vind ik. Het is alleen om er verder over te "zeiken", dat het erger maakt, en ik wil niet dat het erger wordt dan dat het al is. De dingen zijn al gezegd, laat het dus daar ook gewoon.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die langere gifs zijn toch wel beter op m'n profiel.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 14:46 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Nee, maar het is gewoon gemeen, weet je. Ik had het ook, want er was een jongen waarmee ik gezoend had en mijn 'vriendin' die hem 'haar type niet' vond, bleek hem opeens wel te volgen op Insta en Facebook en te chatten. Like, no, gewoon niet doen? Zeker als je 't weet. Ja, je kan jongens niet echt claimen, maar je moet ze ook niet bewust gaan stalken. Zij doet dat dus ELKE FUCKING KEER. Om te testen of 'hij meer geïnteresseerd is in haar dan in mij', en dan laat ze hen gewoon vallen zodra het gelukt is. Het doet inderdaad pijn, en het is kut en moeilijk. Ik vond hem echt leuk D: en toen 'pakte ze hem af' (i know ontzettend kinderachtig, maar je snapt wat ik bedoel, als je bezig bent met een jongen mag je als vriendin gewoon niet tussenkomen, just no, it's rude af)


    Dat soort bitches verdienen het niet om pure vrienden te hebben. Like er zijn zoveel negatieve fake bitches.
    Word ik zo agressief van.

    Ik zal het hele verhaal even vertellen. Niet omdat jij daar behoefte aan hebt, maar omdat ik daar behoefte aan heb (:
    Well die dude die ik leuk vind, vind ik echt al heel lang leuk. Heb ik ook heel kort een relatie mee gehad. Toen maakte hij het uit en somehow werkte het vrienden blijven bij ons wel, dus hij is zegmaar mijn beste vriend.
    Na een tijdje (nadat hij weer twee hele korte relaties heeft gehad) begon ik hem weer leuk te vinden. Heb nog niet de kans gekregen om dat tegen die vriendin te zeggen, dus dat wist ze niet. Had wel hints gedropt en volgens mij gedroeg ik me iets te obvious in zijn buurt. (oeps)
    Dus zij spreekt de laatste tijd heel vaak af met hem en een gezamelijke vriend. (Vaak is het tripzitten.)
    En een paar dagen geleden zegt ze het volgende in onze groep:
    "Nou ik en ... hebben seks en ... gaat een beetje in de tuin zitten blowen." (Nadat iemand vroeg wat ze deden tijdens hun vele chillsessies.)
    Iedereen denken dat het een grapje is, natuurlijk. Vraagt één vriendin in privé: 'serieus?'
    Blijkt het echt zo te zijn. En ik hoor het trouwens niet eens te weten, maar de geweldige vrienden van tegenwoordig kunnen natuurlijk geen geheimen bewaren en die vriendin die doorvroeg heeft het me gisteren verteld en ik was fucking sprakeloos.
    Bc I like him en zij vind hem niet leuk (voor zover ik weet). Ze zagen elkaar altijd als broer en zus. En ze heeft hem dus ontmaagd en I'm kinda upset. En het is dus blijkbaar vaker gebeurd. EN IK HOOR DIT NIET EENS TE WETEN. Ik ga echt doen alsof ik van niets weet en uittesten hoe lang het duurt voordat ze het me verteld.
    Oh en ze had seks met hem in het huis van die gezamelijke vriend, terwijl hij in de tuin zat te blowen. I'm shook.
    Hoop dat het enigszins begrijpelijk is.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dear people who said I would never be able to pull it off,

    Not sure why, not sure how, but definitely sure as hell that I proved you wrong. Cheers to that. 🥂✨



    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Dear people who said I would never be able to pull it off,

    Not sure why, not sure how, but definitely sure as hell that I proved you wrong. Cheers to that. 🥂✨




    Amen.

    Geen idee wat je wil, maar ik weet zeker dat het je gaat lukken. That's the spirit!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dat moment dat ik gewoon even vraag hoe het precies zit en dan van alles naar mijn hoofd krijg. Zeg dan sorry en haal er niet ineens van alles bij. Zo boos nu.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 15:37 ]


    Physics is awesome

    Hay, ik heb hier nog nooit wat gezegd maar nu moet ik toch even iets kwijt......

    Ik had dus in december nike air max gekocht, echt de mooiste schoenen ever vind ik. Maar ze zijn dus stuk aan het gaan, ik terug naar de winkel en toen moest ik mailen voor kassabon (want die ben ik kwijt oops) maar waarschijnlijk mag ik dus nieuwe schoenen uitzoeken. Maar ik baal echt want ik wil persee deze schoenen, maar die hebben ze dus niet meer :((((

    Het lijkt klein maar ik voel me er echt rot over.. :(


    Treat people with kindness

    Stenenlikker schreef:
    Yaay, zo naar de Harry Potter expo ^^ Eindelijk.


    Eeeeen, toch niet, want eenmaal daar werkte de rolstoel van mn moeder niet mee en kon ie niet gebruikt worden :/


    Stenenlikker

    Webster schreef:
    (...)

    Dit bewijst mijn bericht wel weer. Bedankt voor het toegeven.


    ° ° ° Ik ben zo blij. Nog even en mijn portfolio is klaar. : D Na zo lang eraan gewerkt te hebben, is het fijn om het eindresultaat te zien.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 15:52 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik begrijp gewoon niet waarom hij zo veranderd is. Is het nu echt zoveel beter om je de hele dag klem te drinken, van feest naar feest te gaan en allemaal meisjes te kunnen pakken.. Ik krijg er echt de kriebels van.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    wat 🙃


    Deep inside, I've never felt alive

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dit bewijst mijn bericht wel weer. Bedankt voor het toegeven.


    Kleinerend much tegenover mensen die jouw mening niet delen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Kleinerend much tegenover mensen die jouw mening niet delen?


    Let is be, Mats. Ik (en veel anderen) krijgen zo alleen maar bevestiging. (:

    //

    Best wel productieve dag dit.


    Het lijkt mij verstandig als iedereen niet meer op het voorval reageert en er over op houdt. Mocht je je aangevallen voelen door eerdere berichten, meld deze en dan gaan wij ermee aan de slag. Je kunt ook de hulp inschakelen van de bemiddelaars.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 15:58 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Webster schreef:
    (...)

    Let is be, Mats. Ik (en veel anderen) krijgen zo alleen maar bevestiging. (:

    //

    Best wel productieve dag dit.


    Never miiiiind. Mening uiten mag niet meer. Ciao bitches.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.