• My adults pages.


    Hallo allemaal! Al een tijdje geleden ben ik aan adults colouring books/pages begonnen en ik moet zeggen dat het verslavend is. ^^ Ik vind het heerlijk ontspannend en je hoeft er niet echt voor na te denken, dus ik doe het echt met plezier. Waarom ik dit topic maak is, dat ik het aan jullie wil laten zien en misschien hebben jullie ook een leuke hobby die jullie uitoefenen. Dus dan kan je het ook hier laten zien. :Y)

    Als mensen op de hoogte gehouden willen worden met mijn ingekleurde tekeningen dan kunnen jullie het op mijn instragram account zien/volgen. Als sommige mensen geen instagram account hebben, kan ik hier ook af en toe updaten voor de mensen die dat willen. (:


    Verder wil ik natuurlijk ook hier een paar van mijn werken laten zien! ^^





    Dus wat vinden jullie ervan? :3

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 22:25 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb zo'n mandala kleurboek en ik vind het echt fantastisch om te doen in mijn vrije tijd.
    Ik gebruik zelf Bruynzeel of BIC stiften en ze drukken niet door. Maar dat kan misschien ook aan het papier van mijn kleurboek liggen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wouw, mooi gedaan hoor! Ik kan nog niet eens binnen de lijntjes kleuren, laat staan dat ik er geduld genoeg voor heb haha!

    @Brendon: Oh leuk! Ik zou graag jouw werk ook willen zien. ^^

    @MrGrey: Dankje! Haha, helaas je moet bij sommige wel geduld voor hebben. Soms vind ik het ook wel lastig. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik zal eens een fotootje maken en plaatsen van mijn inkleurwerk. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."