• Hoi lieve mensen,

    Ik ben op een punt aangekomen dat ik niet meer zo goed weet of ik op Quizlet wil blijven. Ik voel me hier niet meer zo thuis als ruim een jaar geleden en ik merk dat ik niet meer zo veel voldoening haal uit de topics die ik nog aanmaak/bijhoud.

    Begin dit jaar ben ik begonnen als freelance redacteur, wat erg lekker loopt. Natuurlijk is dat geweldig leuk, maar het kost ook veel tijd. Ik ben op deze website gekomen om te schrijven en daar wil ik graag weer naar terug. Gewoon lekker schrijven en af en toe eens een verhaal van een ander lezen. Want daarvoor is Quizlet gewoon heel fijn, dat vind ik nergens anders.

    In de loop der tijd ben ik verschillende topics/initiatieven gestart. Mocht iemand dat willen overnemen: heel graag.
    Het grote readwar topic
    Het concertmaatjes topic
    Actieve verhalen op Quizlet
    Booketlist 2017
    Afgeronde verhalen op Quizlet

    De verkiezing voor de Beste verhalen op Quizlet zal ik nog afmaken en ik ben met de laatste beoordeling van mijn schrijfwedstrijd ‘Terug in de tijd’ bezig, dus ik hoop dat binnenkort ook te kunnen afronden.

    Ik wil iedereen op het forum bedanken voor de leuke tijd, maar ik ben nu op een punt gekomen dat ik me vooral weer op het schrijven wil gaan richten en het bijhouden van topics gaat meer als een verplichting voelen dan als iets wat ik leuk vind.

    Ik wil overigens niet zeggen dat ik nooit meer op het forum terugkom of dat ik nooit meer een topic zal aanmaken, maar voor nu wil ik vooral even van mijn ‘vaste topics’ af en me weer focussen op het schrijven.

    Liefs,
    Natas




    Every villain is a hero in his own mind.

    Stormfly schreef:
    Ah jammer Natas ik kende je niet persoonlijk maar je was erg actief op het forum en dat vond ik erg leuk.
    Ik zou eventueel het readwar topic kunnen overnemen als je niemand anders vind.

    Graag, dankjewel!


    Every villain is a hero in his own mind.