• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    @Vaiana: Goedgekeurd hoor! Vooral het laatste gedeelte zal lekker dramatisch zijn, HAHA.

    Maar hallo Suburbians!
    Even een melding die ik graag wil delen (excuses voor enige fouten, ik ben op mobiel) aangezien ik niet snel een post zal kunnen schrijven. Deze week loopt nogal anders dan verwacht namelijk, waardoor ik mijn laptop niet tot mijn beschikking heb nog. Alvast mijn verontschuldigingen naar Spaghetti, Daniël, die al een leuke post geschreven had. Ik zal pas aan het einde van de week echt kunnen zitten en posts plaatsen. Dit komt mede door een verhuizing waarvoor ik nog van alles moet regelen, nogmaals excuses!
    Ik probeer zoveel mogelijk op vragen en berichten te reageren dus als je wat op te merken hebt, mag dat altijd natuurlijk!


    [ heaven knows ]

    Charmaine schreef:
    @Vaiana: Goedgekeurd hoor! Vooral het laatste gedeelte zal lekker dramatisch zijn, HAHA.

    Maar hallo Suburbians!
    Even een melding die ik graag wil delen (excuses voor enige fouten, ik ben op mobiel) aangezien ik niet snel een post zal kunnen schrijven. Deze week loopt nogal anders dan verwacht namelijk, waardoor ik mijn laptop niet tot mijn beschikking heb nog. Alvast mijn verontschuldigingen naar Spaghetti, Daniël, die al een leuke post geschreven had. Ik zal pas aan het einde van de week echt kunnen zitten en posts plaatsen. Dit komt mede door een verhuizing waarvoor ik nog van alles moet regelen, nogmaals excuses!
    Ik probeer zoveel mogelijk op vragen en berichten te reageren dus als je wat op te merken hebt, mag dat altijd natuurlijk!


    Dat is helemaal prima! Nog veel succes, ik heb nog wel even geduld :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mensen die interesse hebben in een relatie met Joey? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben anders ook nog van maandag tot vrijdag op vakantie (quote)


    ''With all due respect, which is none...''

    Vaiana schreef:
    Mensen die interesse hebben in een relatie met Joey? c:


    Jem is professioneel fotograaf. Misschien kunnen we daar iets mee?


    Vaiana schreef:
    Mensen die interesse hebben in een relatie met Joey? c:


    Ik heb Ben wel. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik heb Elea! c; heb 'm nog niet doorgelezen maar atm heb ik even geen zin daarin oeps


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Ik heb Elea! c; heb 'm nog niet doorgelezen maar atm heb ik even geen zin daarin oeps


    Hahaha i know that feel, ik weet nog niet direct iets tussen hen al zal hij haar op het eerste zicht wel Oké vinden gezien hij goed met Jem overeen komt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    O, o, als Evangelina dat van Ben en Charlie afwist, zou ze hem echt niet heel laten.


    [ heaven knows ]

    Charmaine schreef:
    O, o, als Evangelina dat van Ben en Charlie afwist, zou ze hem echt niet heel laten.


    Ik denk dat niemand hem heel zou laten ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ik denk dat niemand hem heel zou laten ;3


    Hahah hij heeft nog altijd zijn buddy Greyson hé ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    iemand waar ik Joey btw naartoe mag sturen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ik denk dat niemand hem heel zou laten ;3


    Ik denk dat Nora te shellshocked is om 'm iets aan te willen doen lol


    I just caught the wave in your eyes

    Oef dan heeft Ben in iedergeval nog twee mensen die hem laten leven ;p


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MT


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki