• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    Ik heb het momenteel wat druk, maar ik probeer zo snel mogelijk te schrijven.


    16 - 09 - '17

    Btw iemand nog een schuur waar Joey zou mogen overnachten/zijn eigen stekje hebben ? ;') ik heb nog geen slaapplaats voor hem


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh wauw. Brainfart. Ik was er heilig van overtuigd dat ik mijn eerste post geschreven had, blijkbaar toch nog niet. Mijn excuses, ik ga proberen vandaag er wat van te maken!


    I'm your little ray of pitch black.

    Iemand op voor een relatie met Byron?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 18:12 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Iemand op voor een relatie met Byron?


    Ik heb Joey en Greyson? 😊 wat zoek je voor hem?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Magnus schreef:
    Iemand op voor een relatie met Byron?

    Ik heb Amara, geen idee wat je zoekt. ^^
    Dit geldt eigenlijk voor iedereen die nog geen relatie met haar heeft en er behoefte aan heeft.


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ik heb Amara, geen idee wat je zoekt. ^^
    Dit geldt eigenlijk voor iedereen die nog geen relatie met haar heeft en er behoefte aan heeft.


    Goede vrienden misschien?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vaiana schreef:
    (...)

    Ik heb Joey en Greyson? 😊 wat zoek je voor hem?


    Misschien dat Greyson en Byron elkaar niet kunnen uitstaan (door miss een of andere uitval)?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb ook nog Daniel!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb West


    Bowties were never Cooler

    Magnus schreef:
    Iemand op voor een relatie met Byron?


    Got John & Charlie?


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    (...)

    Got John & Charlie?


    Heb je mijn rol toevallig gelezen? Want anders weet ik wel iets tussen John en Byron, maar alleen als jij dat wilt natuurlijk.

    @Daniel
    @West
    Wat zoeken jullie nog?^^
    Edit: Ik ben nmlk best slecht in zulke dingen te verzinnen. Meestal kom ik niet verder dan goede vrienden of vijanden.:')

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 20:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Heb je mijn rol toevallig gelezen? Want anders weet ik wel iets tussen John en Byron, maar alleen als jij dat wilt natuurlijk.

    @Daniel
    @West
    Wat zoeken jullie nog?^^


    Nog niet helemaal, maar tell me ^^


    El Diablo.

    Magnus schreef:
    (...)

    Goede vrienden misschien?

    Dat zie ik inderdaad wel voor me. Amara zal vaak op het politiebureau te vinden zijn (recentelijk niet echt meer wegens zwangerschap though) en zo kunnen ze elkaar zeker ontmoet hebben. Ik heb hem daarom even doorgelezen en ben het wel met je eens. Het zal geleidelijk zijn gaan groeien, maar ik zie wel een goede vriendschap voor me.

    Nu ben ik ook wel benieuwd wat zij band zal zijn met John, ghehe. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Campeon schreef:
    (...)

    Nog niet helemaal, maar tell me ^^


    Nou, om het even snel samen te vatten: Byron komt van een familie die eigenlijk al voor generaties criminelen voortbrengen en een hele netwerk hebben waar ze de macht over hebben. Toen de ouders en broer van Byron echter overleden, werd Byron de baas. Hij is toen nog voor enkele jaren daar de 'baas' geweest, maar heeft langzaam zijn taken afgestaan aan andere mensen en uiteindelijk is hij gevlucht en ondergedoken met een nieuwe naam.
    Ik dacht, misschien dat zij elkaar al langer kennen, namelijk van Byron's verleden toen hij nog in de criminele activiteiten zat en dat hij als enige contact met John gehouden heeft als vertrouwenspersoon om o.a. nog wel informatie te vergaren. Zoiets fz.
    Maar zoals ik al zei, als je dat niet wilt, gewoon zeggen!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 20:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki