• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    SPEELTOPIC.

    Ik zal echter pas posten wanneer ik mijn mannelijke rol klaar heb en de relaties heb besproken. Have fun! :Y)


    [ heaven knows ]

    Hoe laat en welke dag is het in de rpg?


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Hoe laat en welke dag is het in de rpg?

    Het speelt zich in de zomer af dus gewoon een dag in Augustus. Laten we het voor het gemak begin zeggen, en over de tijd: uur of twaalf 's middags. Dan is er nog wel genoeg tijd over, lijkt me. Betekent niet dat mensen het begin van de ochtend mogen beschrijven, als het maar eindigt bij 12u dus.


    [ heaven knows ]

    Het gaat er meer op ivm werk enzo of het weekend is of niet :$ Bedrijven stoppen namelijk niet in de zomervakantie...

    [ bericht aangepast op 5 aug 2017 - 0:04 ]


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Het gaat er meer op ivm werk enzo of het weekend is of niet :$ Bedrijven stoppen namelijk niet in de zomervakantie...

    Ik begrijp het, daarom staat er ook bij dat sommigen zich klaarmaken voor werk. Laten we vandaag maar aanhouden (dus gewoon vrijdag).


    Dit zijn trouwens de relaties die ik met mijn personages zoek:


    EVANGELINA

    ENEMY——
          ex (best) friends, frenemies, the person who hit (and killed) her little kid.
    FRIENDSHIP——
          best friends since childhood/middle school/high school, exes who are now friends, untfaithful friends (always spilling each others secrets/envious of each other), friends by association, protective older friend, co workers.
    ROMANCE——
          married (Daniël), first kiss, unrequited love (one sided crush).


    DMITRI
    ENEMY——
          flirtatious enemies or a pair of enemies where one secretly likes the other.
    FRIENDSHIP——
          unlikely friends (two opposite personalities getting along), friends by association, friends who used to be enemies, party friends (conversation doesn't go deeper than drinking and probably watching strippers), co workers.
    ROMANCE——
          one night stand, friends with benefits, toxic relationship (they're not good for each other in any way).
    FAMILY——
          half siblings or half siblings who aren't aware they share a parent or cousins (if that's more likely).

    [ bericht aangepast op 5 aug 2017 - 0:16 ]


    [ heaven knows ]

    Okay bedankt!


    Bowties were never Cooler

    Maar is het dan dus zeg maar schoolvakantie?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2017 - 0:30 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @Charmaine, voor Dimitri heb ik eventueel nog party friends?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    GreenIight schreef:
    Maar is het dan dus zeg maar schoolvakantie?

    Dat lijkt me wel in de zomer.

    @Spaghetti: Dat lijkt me prima! Hij is ook wel een party animal.


    [ heaven knows ]

    Voor Grey en evangelina had ik denk ik al iets geschreven enkele pagina's terug

    Tussen hem en Dmirti weet ik niet of het wel zal klikken :') hoogstwaarschijnlijk vermijd hij hem liever


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    Voor Grey en evangelina had ik denk ik al iets geschreven enkele pagina's terug

    Tussen hem en Dmirti weet ik niet of het wel zal klikken :') hoogstwaarschijnlijk vermijd hij hem liever

    Hahaha. Dus hebben ze nog geen conversatie gehad?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2017 - 17:08 ]


    [ heaven knows ]

    Charmaine schreef:
    (...)
    Hahaha. Dus hebben ze nog geen conversatie gehad?


    Eeehh Grezy zit er nu al zo'n drie jaar en ik weet niet hoe lang Dmitri er nu al is? (ik kan er overheen gelezen hebben) maar na een paar woorden denk ik niet dat Greyson gewillig met hem zou praten Geen idee wat Dmitiri zou doen tho c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Vaiana: Nee, dat heb ik er inderdaad nog niet bijstaan. Dmitri zal denk ik ook niet graag praten, tenzij het nodig is of moet (voor werk bijv.)

    Zijn er nog mensen die iets uit dat lijstje vinden?


    [ heaven knows ]

    Joee, is er iemand die Caroline kan storen / wakker bellen / smeken om met haar te gaan shoppen voor een goede jurk (omdat ze te weinig tijd had om eerder te kijken) / iets anders??


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Joee, is er iemand die Caroline kan storen / wakker bellen / smeken om met haar te gaan shoppen voor een goede jurk (omdat ze te weinig tijd had om eerder te kijken) / iets anders??


    Je mag Piper lastig vallen? Ik moet toch nog schrijven.


    16 - 09 - '17