• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    FinnBalor schreef:
    (...)

    Je mag Piper lastig vallen? Ik moet toch nog schrijven.


    Prima, volgens mij waren die twee ook shoppingbuddies (zo uit mn hoofd)
    Jij mag eerst schrijven, of ik post eerst morgen (ben nu nogal moe na reis)


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Prima, volgens mij waren die twee ook shoppingbuddies (zo uit mn hoofd)
    Jij mag eerst schrijven, of ik post eerst morgen (ben nu nogal moe na reis)


    Klopt.
    Ik kan waarschijnlijk pas vanavond of morgen schrijven. Ik zit nu ook op mobiel en dat is nogal onhandig om een post te schrijven.


    16 - 09 - '17

    Ik wil erg graag schrijven maar eerste post kriebels en zo. Iemand die iets met Amara wil doen, zodat ik er doorheen kan bijten? ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    FinnBalor schreef:
    (...)

    Klopt.
    Ik kan waarschijnlijk pas vanavond of morgen schrijven. Ik zit nu ook op mobiel en dat is nogal onhandig om een post te schrijven.


    Is goed, we zien wel wie eerst post dan :3
    @ above: Amara mag van mij ook mee met het shopping gebeuren

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 16:20 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Scurll schreef:
    Ik wil erg graag schrijven maar eerste post kriebels en zo. Iemand die iets met Amara wil doen, zodat ik er doorheen kan bijten? ;D


    Ik heb John if you want haha ;D


    El Diablo.

    Micaela schreef:
    (...)

    Is goed, we zien wel wie eerst post dan :3
    @ above: Amara mag van mij ook mee met het shopping gebeuren

    Ik denk dat Amara veel te onzeker + zwanger zou zijn om te gaan shoppen met de dames, haha. Maar thanks. c:

    Campeon schreef:
    (...)

    Ik heb John if you want haha ;D

    Ok, nice. Dan houden we het simpel. ;D Ik neem aan dat John pas later naar zijn werk gaat, gezien hij nightclubs en zo owned? Dus ik kan nog wel wat van hun ochtend + tot twaalf uur samen beschrijven?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb ergens wel zin om nog de zoon van iemand te spelen ( hij zal wss wel 15/16/17 jaar zijn) Maar iemand die e eigenlijk de buurt een beetje stalkt ;') iemand interesse daarvoor?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scurll schreef:
    (...)
    Ok, nice. Dan houden we het simpel. ;D Ik neem aan dat John pas later naar zijn werk gaat, gezien hij nightclubs en zo owned? Dus ik kan nog wel wat van hun ochtend + tot twaalf uur samen beschrijven?


    Yesss c:


    El Diablo.

    Vaiana schreef:
    Ik heb ergens wel zin om nog de zoon van iemand te spelen ( hij zal wss wel 15/16/17 jaar zijn) Maar iemand die e eigenlijk de buurt een beetje stalkt ;') iemand interesse daarvoor?


    Oehh ik weet wat! De geheime zoon van Caroline? (lesbienne die wel met mannen gaat zodat iedereen denkt dat ze straight is)
    Heeft i gelijk een geheim haha. En lekker akward.

    Oh maar hmmm hij is te oud voor haar haha faal whoops.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 20:04 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Oehh ik weet wat! De geheime zoon van Caroline? (lesbienne die wel met mannen gaat zodat iedereen denkt dat ze straight is)
    Heeft i gelijk een geheim haha. En lekker akward.

    Oh maar hmmm hij is te oud voor haar haha faal whoops.


    Hahah :"D dat zou inderdaad een erg jonge moeder geweest zijn, maar misschien kan hij wel haar neefje zijn waar ze voor moet zorgen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Hahah :"D dat zou inderdaad een erg jonge moeder geweest zijn, maar misschien kan hij wel haar neefje zijn waar ze voor moet zorgen?


    Ja, dat kan ook. Of ehm, ik maak er wat tragisch voor je (kan ook zijn geheim zijn): Dat zijn moeder is overleden, daar had hij een goede band mee en dat was de zus van Caroline. Dus nu moet Caroline een soort van voor hem zorgen (misschien heeft hij ook een hulpverlener) omdat zijn vader een alcoholist is -lekker dramatisch ik weet het maar het past wel binnen het desperate housewives gebeuren-.
    Maar gezien hij wel bijna volwassen is kan hij de meeste dingen zelf, al zal ze zeker over hem moederen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Ja, dat kan ook. Of ehm, ik maak er wat tragisch voor je (kan ook zijn geheim zijn): Dat zijn moeder is overleden, daar had hij een goede band mee en dat was de zus van Caroline. Dus nu moet Caroline een soort van voor hem zorgen (misschien heeft hij ook een hulpverlener) omdat zijn vader een alcoholist is -lekker dramatisch ik weet het maar het past wel binnen het desperate housewives gebeuren-.
    Maar gezien hij wel bijna volwassen is kan hij de meeste dingen zelf, al zal ze zeker over hem moederen.


    Yes I like that c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Yes I like that c:


    Yay!!


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Yay!!


    Dus mijn boy laat ik hem even J noemen ( ik heb al een naam in mijn gedachten) is de zoon van V (Moeder , ze is overleden in een 'autoongeluk') en C ( Vader, een man die altijd wel op verkeerde plaatsen was en een groot alcohol en drugsprobleem heeft). J heeft zijn eerste levensjaren wel goed geleefd, hij was een slim jochie , maar gezien zijn vader telkens dealde met verkeerde mensen werd het huwelijk al gauw een giftig iets. V wilde C niet verlaten dus probeerde ze haar best te doen om al het geweld in de familie te verbergen voor J, maar lang duurde het niet of C terroriseerde de hele familie.

    V werd depressief, J liep vaak weg en besloot zijn zorgen te vergeten door middel van fotograferen , C geraakte in geld problemen.

    Op een plotse dag geraakte V verzeild in een auto ongeluk wat een grote klap was voor J . Hij hield enorm veel van zijn moeder al vermoed hij wel dat zijn moeder haar eigen leven beëindigd heeft. C werkte zijn verdriet uit op zijn zoon, waardoor J in alle wanhoop begonnen is met drugs. Gelukkig merkten mensen wel dat de jongen in onleefbare situaties beland was, waardoor ze C op rehab hebben gestuurd (of misschien iets met de maffia waardoor zijn vader verdwenen is) en J dus een nieuwe voogd moest vinden, welke dus zijn tante Caroline.

    J verbergt zijn lichte drugs verslaving en herkent John misschien van de beruchte clubs waar zijn vader vaak heen ging? J vind dat de buurt niet pluis is en stalkt zijn buren doormiddel van foto's van hen te nemen en deze in zijn kamer te verstoppen.



    c: just an idea tho dus hopelijk word het goedgekeurd dan kan ik morgen aan de rol beginnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Campeon schreef:
    (...)

    Yesss c:

    Perfect, dan ga ik proberen morgen er wat uit te persen, haha. Mocht je toevallig de tijd en zin vinden om eerder te posten — ga je gang! c;


    I'm your little ray of pitch black.