• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    Campeon schreef:
    (...)

    Misschien John voor dit?


    Ja goede! Ik heb dus ook staan dat Caroline wel eens naar zijn nachtclubs / lounges gaat, dus van daar kunnen ze elkaar kennen. En dat ze hem alleen voor de seks moest, niet vanwege zijn karakter, want dat dominante mag ze niet, ze is zelf een onafhankelijke vrouw die zich verder niet laat bespelen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Ja goede! Ik heb dus ook staan dat Caroline wel eens naar zijn nachtclubs / lounges gaat, dus van daar kunnen ze elkaar kennen. En dat ze hem alleen voor de seks moest, niet vanwege zijn karakter, want dat dominante mag ze niet, ze is zelf een onafhankelijke vrouw die zich verder niet laat bespelen.


    Sounds good ^^ Ik denk dat hij dat ergens wel interessant vind, gezien hij het niet vaak tegenkomt haha


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    (...)

    Sounds good ^^ Ik denk dat hij dat ergens wel interessant vind, gezien hij het niet vaak tegenkomt haha


    Haha oke, wordt interessant dan :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Caroline haar Indrukken



    Jonathan / John
    Af en toe wil ook Caroline wel even stoom af blazen, vooral omdat ze zo hard werkt, ze kan dus wel eens naar een van de nachtclubs / lounges komen waar Jonathan eigenaar van is. Ze mag het hardwerkende van hem, maar voor de rest van zijn eigenschappen zal gelden: Caroline laat zich niet domineren door een man en staat dus zeker haar gelijke aan hem, en zal zich niet door hem laten intimideren, ook al heeft hij macht.

    Alexander
    Caroline heeft een kamer bij Alexander. Ze waardeert zijn ambitie zeker, gezien ze dit zelf ook heeft en de geduldigheid ook. Ze past zich aan aan zijn behoefte naar controle, zodat hij zich op zijn gemak voelt, het is immers zijn huis waar ze woont. Caroline heeft hem niet nodig om op haar te letten, gezien ze erg individualistisch is ingesteld en zelfstandig is. Alexander woont al langer in het huis dan haar, maar Caroline woont er ook al een behoorlijke tijd (zo’n 5 jaar) en Alexander is de enige die van haar geheim af weet.

    Isaac
    Ze kan zijn harde werken zeker waarderen. Ze zouden goede vrienden kunnen zijn? Caroline zou veel om hem geven, omdat ze ziet dat achter de muur die de jongen heeft opgebouwd ook wel meer moet zitten. Ze vind het fijn om met hem te kunnen praten. Ze houdt van zijn rationele instelling.

    Daniel
    Caroline herkent veel van Daniel in zichzelf. Dit zou iemand kunnen zijn die haar net zo fanatiek is als haar en waarmee ze wedstrijdjes doet / elkaar uitdagen? Ze zal niet blij zijn als ze achter zijn geheim komt, gezien ze mensen die gokken niet helemaal kan begrijpen (ze vind het weggooien van geld)

    Douglas
    Caroline zal het wel met hem kunnen vinden. Ze is zelf vrij rustig, maar kan ook wel tegen drukke personen, als ze haar maar zichzelf laten zijn. Ze is ook heel fanatiek, dus dat kan misschien botsen.

    James
    Als Caroline hetero zou zijn, zou ze zeker op James vallen. Niet alleen vanwege zijn uiterlijk, maar ook vanwege zijn innerlijk. Goede vrienden? Zelf is ze ook ambitieus, chaotisch, onafhankelijk en kritisch. Ze zouden samen best regelmatig wat kunnen gaan drinken en dat ze dan over mensen roddelen / ze keihard afkraken. Ik zie het wel voor me dat James een plekje in Caroline haar hard heeft, hoewel de jongen dus onafhankelijk is houd ze hem wel een beetje in de gaten. Ze weet zijn favoriete snoep en dat brengt ze hem dan ook wel eens.

    Elea
    Ik denk dat Caroline het ook wel met Elea kan vinden. Misschien dat ze af en toe samen wijntjes doen? Misschien dat Caroline ook wel eens komt eten bij James & Elea. Elea hoeft zich geen zorgen te maken dat Caroline verlieft wordt op James, want Caroline valt enkel op vrouwen.

    Skyler
    Caroline zal op Skyler passen als dat nodig is, als ze niemand heeft kan ze naar haar toekomen om te praten. Hoewel Caroline niet het moeder type is als onafhankelijke vrouw, is ze wel zorgzaam en kan ze goed luisteren. Het is dat ze geen kinderen wil, anders was ze wel een goede moeder geweest.

    Piper
    Piper is de shoppingbuddy van Caroline. Zij heeft ook stijl en dus vertrouwt Caroline op haar advies. Ze vind het leuk om met haar wijntjes of koffie te doen.

    Eleonora
    Caroline heeft wel veel gemeenschappelijke eigenschappen met Eleonora. Ook zij zouden dus vrienden kunnen zijn, maar misschien hebben ze ook wel een haat / liefde relatie?

    Greyson
    Hoewel Caroline een onafhankelijke vrouw is, heeft ze twee linkerhanden en zou ze wel de hulp van Greyson op zijn tijd kunnen gebruiken. Misschien dat ze dit wil doen omdat ze dan iets kapot gemaakt heeft in huis en dan wil dat Greyson het repareert voordat Alexander er achter komt? Ze heeft heel veel gemeenschappelijke kenmerken met hen, ik denk dus goede vrienden die af en toe ook naar elkaar kunnen bitchen / vechten?

    Charlie
    Caroline vind Charlie wel grappig, juist omdat ze zo verschillend is dan haar. Een concreet idee voor een relatie heb ik nog niet.

    Amara
    Goede vrienden. Bij Amara kan ze haar echte problemen kwijt, zoals ze bij niemand anders kan. Tegelijkertijd is Caroline beschikbaar als klaagmuur voor Amara. Ze luistert goed. Samen wijntjes drinken of koffie is ook goed. Ze houd van haar elegantie, die heeft ze zelf ook.

    Evangelina
    Ik denk wel dat Caroline stiekem een oogje op haar zou kunnen hebben, zeker vanwege dat Spaanse bloed.. Dat avontuurlijke en impulsieve trekt haar aan, omdat Caroline zelf vind dat haar leven enigszins saai is te noemen. Misschien dat als Caroline dronken is dat ze nog wel eens kan gaan flirten met Evangelina of heel graag met haar wil dansen.

    Benjamin
    Misschien botsen ze vanwege hun eigenwijsheid en ze zijn beiden fanatiek? Ik zie het voor me dat ze samen spelletjes doen en dan zelfs heel fanatiek zijn. Misschien een haat / liefde relatie of goede vrienden?



    Caroline
    (laatste pagina rollentopic) is een hardworking single independant lady en zoekt nog allerlei relaties,
    het volgende staat vrij om uit te kiezen:



    -Iemand die haar shopping buddy is (kan mannelijk als vrouwelijk zijn) – Piper
    -Een gay best friend
    -Iemand waar ze een haat / liefde relatie mee heeft
    -Iemand waar ze stiekem een oogje op heeft (vrouwelijk)
    -Een vijand
    -Iemand die haar uitdaagt en net zo competitief is als zij zelf
    -Iemand waarbij ze haar frustraties kwijt kan en echt goed mee kan praten – [b]Amara[/b]
    -Een man waarmee ze vaak flirt of een one night stand heeft gehad (let wel op Caroline is lesbienne dus echte liefde kan niet)
    -Iemand die haar stiekem dronken voert en met haar uit gaat
    -Iemand die haar losser wil maken / minder wil laten werken en dus op haar let als het ware (kan ook een soort van grote broer / zus zijn)
    -Een soort collega (architect) of iemand die binnen haar netwerk valt (dus hoeft niet per se architect)

    -> En al het andere is ook welkom!!



    Nog een keer (ja de laatste) -> Indrukkenlijst is af.


    Aan niets denken is ook denken.

    Voor zowel Elea als Jem: zij wonen er nog maar heel kort en hebben dus nog niet echt diepgaande relaties ontwikkeld op Wisteria Lane. Ze zeggen elkaar vast gedag, maar er moet iets meer nodig zijn, denk ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Voor zowel Elea als Jem: zij wonen er nog maar heel kort en hebben dus nog niet echt diepgaande relaties ontwikkeld op Wisteria Lane. Ze zeggen elkaar vast gedag, maar er moet iets meer nodig zijn, denk ik.


    Oh oke. Dan doe ik wel dat ze elkaar een aantal keren hebben gezien op straat en kort hebben kennis gemaakt, gewoon vriendelijk, maar verder nog niets.


    Aan niets denken is ook denken.

    Sappho > Capodistria


    I just caught the wave in your eyes

    Hallo mensen,

    Even een mededeling: morgenavond zal ik het speeltopic aanmaken (hé hé), dus als je voor die tijd je rol nog aan zou willen passen, graag. Het zou ook handig zijn als alle relaties dan besproken zouden kunnen zijn, maar dat is geen vereiste want dat kan op een later moment ook wel overlegd worden. Bijna iedereen kan in elk geval wel een berichtje van mij verwachten, want het zou wel logisch zijn voor mijn personage(s) om op z'n minst een eerste impressie te weten.
    (Als iemand sowieso nog een relatie wilt met één van mijn personages, wees niet bang om een berichtje te sturen!)

          Daarnaast, heeft iemand nog een plekje voor Dmitri op z'n of haar werk? Hij heeft namelijk iets nodig, maar het leek mij wel leuk als hij bij of met iemand zou werken. (Sidenote: het is niet bepaald een beschaafde man dus denk daaraan als je iets voorstelt. Een gedeelte van zijn character staat op de laatste pagina van het rollentopic, maar ik wil er nog bij vermelden dat hij ook een (corrupte) politieman is geweest. Misschien helpt dat, HAHA.)


    [ heaven knows ]

    Als mensen op mijn impressiijstje nog even reageren :3

    Laat jij ook maar weten of je de relatie tussen onze perso's goed vind


    Aan niets denken is ook denken.

    Yass, we hebben er zin in. Ik ga kijken of ik vanmiddag/vanavond nog een lijstje in elkaar kan flansen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Charmaine schreef:
    Hallo mensen,

    Even een mededeling: morgenavond zal ik het speeltopic aanmaken (hé hé), dus als je voor die tijd je rol nog aan zou willen passen, graag. Het zou ook handig zijn als alle relaties dan besproken zouden kunnen zijn, maar dat is geen vereiste want dat kan op een later moment ook wel overlegd worden. Bijna iedereen kan in elk geval wel een berichtje van mij verwachten, want het zou wel logisch zijn voor mijn personage(s) om op z'n minst een eerste impressie te weten.
    (Als iemand sowieso nog een relatie wilt met één van mijn personages, wees niet bang om een berichtje te sturen!)

          Daarnaast, heeft iemand nog een plekje voor Dmitri op z'n of haar werk? Hij heeft namelijk iets nodig, maar het leek mij wel leuk als hij bij of met iemand zou werken. (Sidenote: het is niet bepaald een beschaafde man dus denk daaraan als je iets voorstelt. Een gedeelte van zijn character staat op de laatste pagina van het rollentopic, maar ik wil er nog bij vermelden dat hij ook een (corrupte) politieman is geweest. Misschien helpt dat, HAHA.)


    John heeft altijd plek :Y)


    El Diablo.

    Yaaay can't wait! ";'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Campeon schreef:
    (...)
    John heeft altijd plek :Y)

    Deal! Wat spreken we af? Ik zou het zelf wel handig vinden als hij er al een tijdje werkt, weet niet wat jij voor 'n idee had. Hoe kwam hij daar überhaupt?


    [ heaven knows ]

    @Micaela klinkt goed!

    Ik ben zondag weer thuis en dan kan ik ook weer mn laptop pakken zonder asociaal te zijn, sorry dat ik dus Eleonora's innerlijk alleen in steekwoorden nog heb..


    I just caught the wave in your eyes

    Charmaine schreef:
    (...)
    Deal! Wat spreken we af? Ik zou het zelf wel handig vinden als hij er al een tijdje werkt, weet niet wat jij voor 'n idee had. Hoe kwam hij daar überhaupt?


    Ja dat kan wel hoor! Mhm, misschien dat ze elkaar hebben leren kennen toen hij nog bij de politie werkte en hem een veel leuker en beter betaald baantje aanbood?


    El Diablo.