• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    Ik heb Elea's uiterlijk toegevoegd!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Scurll schreef:
    (...)
    Haha, ja credit mag ook gegeven worden aan de bedenker natuurlijk. ;D Ik ben blij dat je het passend vindt. Ja, waarom ze het dus uit zou denken? Omdat ze op dat punt ook helemaal gek werd omdat ze helemaal gek werd van hoe de wereld werkte (ironisch) en zichzelf eigenlijk een beetje liet meeslepen met het idee van haar (ex-)vriend. Ze zal de eerste zijn die toegeeft hoe belachelijk het was om zo te denken, al kan ze de tijd niet terugdraaien.
    Ja, ik besef me nu dat het een beetje asociaal van mezelf was om voor te nemen dat er nog rollen over waren. Ik zag nog twee hartjes staan in het topic en nam het eigenlijk direct aan. Sorry dat ik het niet eerst vroeg, haha. Enthousiasme en zo. Sowieso heb ik eerst een man nodig om mijn idee echt uit te brengen gezien ik dan een tijdslijn kan creëren voor haar, daar pas ik me wel bij aan aangezien iedereen al veel verder is met hun rollen. Dat vind ik dan ook geen probleem. c:


    Ik heb John wel if you want? Maar dat is geen lieverdje haha :'D


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    (...)

    Ik heb John wel if you want? Maar dat is geen lieverdje haha :'D

    Oeh, serieus? Haha, ok, ok. Vanavond heb ik de tijd om hier echt even voor te gaan zitten, mocht jij dat ook hebben dan wil ik graag onze breinen gaan breken hierover. Het was Jeffrey Dean Morgan dus ik moest het overlezen en ik vind hem echt een geweldig personage, waardoor ik wel denk dat zij daarin zou passen. ;D

    Dus bij dezen; Lovecraft, als je me nog wilt, taaaaaaake on me. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb een vraag (zal zo op de users reageren),
          maar wie zou ik moeten kiezen, volgens jullie (en wie lijkt ook 33 jaar te zijn)?

    Elena Satine, Irina Shayk, Bryana Holly of Johanna Santos? Want ik weet het even niet meer.


    [ heaven knows ]

    Scurll schreef:
    (...)
    Oeh, serieus? Haha, ok, ok. Vanavond heb ik de tijd om hier echt even voor te gaan zitten, mocht jij dat ook hebben dan wil ik graag onze breinen gaan breken hierover. Het was Jeffrey Dean Morgan dus ik moest het overlezen en ik vind hem echt een geweldig personage, waardoor ik wel denk dat zij daarin zou passen. ;D

    Dus bij dezen; Lovecraft, als je me nog wilt, taaaaaaake on me. x:


    Haha thanksss (:
    Ik ben er vanavond gewoon!


    El Diablo.

    ➳ Scurll: Want. . . je hebt het zelf niet bedacht, of zo? Maar ja, als je zo de reden erachter ziet zou ik bedenken dat het wel passend voor deze roleplay is. Dus als antwoord op je vraag: kom maar lekker mee doen met je best goedgelovige, onzekere vrouwtje. We hebben nog plek over voor users die graag mee willen spelen!
    ➳ Gareth: Geweldig, bedankt. Je rol is goedgekeurd.


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    Ik heb een vraag (zal zo op de users reageren),
          maar wie zou ik moeten kiezen, volgens jullie (en wie lijkt ook 33 jaar te zijn)?

    Elena Satine, Irina Shayk, Bryana Holly of Johanna Santos? Want ik weet het even niet meer.

    Irina Shayk, doh.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 18:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Reigns schreef:
    (...)

    Wat voor relatie precies?

    Ik heb niet echt een precieze idee voor een relatie, maar dit is mijn relatie—ideeën lijstje voor Alexander (wat nodig is voor hem, dus als iemand anders wat ziet staan voor hem; feel free to say it). Misschien staat hier wat tussen wat je wel tussen hun vind passen.

    » protective older friend
    » unlikely friends (two opposite personalities getting along)
    » flirtatious friends
    » on and off friendship
    » friends who balance each other out
    » fighting over the same person
    » friends with benefits
    » blind date
    » one night stand
    » dating for the other’s money (in dit geval voor dat van Alexander; cuz he's loaded)
    » forbidden love
    » the couple in denial about being in love with each other
    » toxic relationship but always get back to each other for a night together
    » eventueel heb ik ook nog de optie; a couple/one night stand resulting in pregnancy


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Campeon schreef:
    (...)

    Haha thanksss (:
    Ik ben er vanavond gewoon!

    Ik stuur je zo even een pb'tje, of vind je het fijner via de chat? c:

    Lovecraft schreef:
    ➳ Scurll: Want. . . je hebt het zelf niet bedacht, of zo? Maar ja, als je zo de reden erachter ziet zou ik bedenken dat het wel passend voor deze roleplay is. Dus als antwoord op je vraag: kom maar lekker mee doen met je best goedgelovige, onzekere vrouwtje. We hebben nog plek over voor users die graag mee willen spelen!
    ➳ Gareth: Geweldig, bedankt. Je rol is goedgekeurd.

    Jawel? Ik heb gewoon enkel een globaal idee dat ik zeker wilde gebruiken, maar moet nog wel even nadenken over de technische dingen, waar jij me nu ook op gewezen hebt, dus bedankt. c:

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 19:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    @Scurll Maakt mij niet uit, wat jij het fijnste vind (:


    El Diablo.

    Scurll schreef:
    (...)
    Jawel? Ik heb gewoon enkel een globaal idee dat ik zeker wilde gebruiken, maar moet nog wel even nadenken over de technische dingen, waar jij me nu ook op gewezen hebt, dus bedankt. c:

    Ik zal je er zo bijzetten, ben even met mijn rol aan het ruziën.


    Mensen? Ik heb nog maar één stem nodig om 'm te doorbreken: Irina Shayk of Elena Satine?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 20:40 ]


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    (...)
    Ik zal je er zo bijzetten, ben even met mijn rol aan het ruziën.


    Mensen? Ik heb nog maar één stem nodig om 'm te doorbreken: Irina Shayk of Elena Satine?


    Irina! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Irina! :Y)


    El Diablo.

    Bbang schreef:
    (...)
    Ik heb niet echt een precieze idee voor een relatie, maar dit is mijn relatie—ideeën lijstje voor Alexander (wat nodig is voor hem, dus als iemand anders wat ziet staan voor hem; feel free to say it). Misschien staat hier wat tussen wat je wel tussen hun vind passen.

    » protective older friend
    » unlikely friends (two opposite personalities getting along)
    » flirtatious friends
    » on and off friendship
    » friends who balance each other out
    » fighting over the same person
    » friends with benefits
    » blind date

    » one night stand
    » dating for the other’s money (in dit geval voor dat van Alexander; cuz he's loaded)
    » forbidden love
    » the couple in denial about being in love with each other
    » toxic relationship but always get back to each other for a night together
    » eventueel heb ik ook nog de optie; a couple/one night stand resulting in pregnancy


    De in het vet aangeduide dingen zouden wel kunnen, denk ik. Het is omdat Piper nogal terughoudend is en zo door haar verleden en ze kan sowieso geen kinderen meer krijgen, dus een zwangerschap zit er sowieso al niet in. Ik weet niet wat jij denkt dat het beste zou passen of wat jij zou willen tussen hen?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    De in het vet aangeduide dingen zouden wel kunnen, denk ik. Het is omdat Piper nogal terughoudend is en zo door haar verleden en ze kan sowieso geen kinderen meer krijgen, dus een zwangerschap zit er sowieso al niet in. Ik weet niet wat jij denkt dat het beste zou passen of wat jij zou willen tussen hen?

    Dan doen we een van die dingen. Alexander zou haar juist willen beschermen als hij dat allemaal wist van haar; want hij vindt het werkelijk een erge ervaring voor haar en zou dus steun bieden.
    Dan wordt het een van de laatste; friends with benefits of the couple in denial about being in love with each other, want ik zie Alexander er wel voor aan voor haar te vallen. Ze lijken ook best op elkaar met sommige dingen.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 21:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.