• Op dit moment zit ik 4 maanden in Duitsland. Ik kom 9 september terug. Mijn moeder heeft in augustus 3 weken vakantie, dus die gaat samen met mijn broertje en zusje anderhalve week naar Gran Canaria. Mijn vader kan niet mee, omdat hij niet/amper mag lopen vanwege een wond aan zijn voet.
    Hij zit dus alleen thuis en ik heb dan natuurlijk ook geen vakantie.
    Maar, als ik terug kom ben ik wel nog een weekje vrij en het leek mij wel leuk om dan iets met mijn vader te gaan doen. Of dat nu een dagje is of een paar dagen maakt niet zoveel uit. Dan zijn wij er ook nog even met z'n tweetjes uit en daar zijn we allebei ook wel aan toe.
    Maar wát? Wat is nu leuk om te doen met z'n tweetjes? Hij kan tegen die tijd hopelijk wel iets meer lopen (daar hebben de artsen 100% vertrouwen in), maar actieve dingen doen worden hem toch niet echt. Dus een dagje een stad bezoeken gaat gewoon niet. Heeft iemand een idee met wat wel leuk is om met mijn vader te gaan doen én haalbaar?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Laat me even denken Laairzzz :)


    Geloof niet alles wat je denkt

    Poeh. Dat is nog wel lastig. Je zou opzich naar dat ene dierenpark kunnen gaan waar je ook een groot deel met de auto kan doen? Dat is misschien te doen? Verder zou je er ook voor kunnen kiezen om met lekker weer gewoon op een mooi terras neer te ploffen en de middag een beetje te kleten en eten/drinken. Verder heb ik niet hele goede ideeen helaas. D:


    The truth is out there.

    Kan je nergens een leuke workshop doen die al zittend is? Naar theater gaan of zo? En anders iets simpels, maar leuk, zoals naar de film, iets gaan eten of een terrasje doen.
    Heb je ook niet zo van die uitjes die je met de bus kan doen, waar je veel kan zien tijdens het rijden en dus niet per se uit moet stappen?


    16 - 09 - '17

    Hmmm, misschien naar een stad, maar dan een boottocht doen?:3 Daarna lekker terras op, wat eten en drinken en wellicht avondje bioscoop?=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Bedankt voor de tips! Helaas heeft mijn pa nogal last van reisziekte en is een boot- of bustocht niet zo'n goed idee. En ja, ik heb een heel moeilijke vader in dat opzicht, haha. Maar, nu is het idee om naar de Lion King musical te gaan. Leuk idee of zeggen jullie 'nah, niet leuk met je pa'.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lairz schreef:
    Bedankt voor de tips! Helaas heeft mijn pa nogal last van reisziekte en is een boot- of bustocht niet zo'n goed idee. En ja, ik heb een heel moeilijke vader in dat opzicht, haha. Maar, nu is het idee om naar de Lion King musical te gaan. Leuk idee of zeggen jullie 'nah, niet leuk met je pa'.


    Kan toch leuk zijn? Dus waarom niet.


    16 - 09 - '17

    Lairz schreef:
    Bedankt voor de tips! Helaas heeft mijn pa nogal last van reisziekte en is een boot- of bustocht niet zo'n goed idee. En ja, ik heb een heel moeilijke vader in dat opzicht, haha. Maar, nu is het idee om naar de Lion King musical te gaan. Leuk idee of zeggen jullie 'nah, niet leuk met je pa'.


    Hebben mijn zusje en ik in januari gedaan en was erg leuk!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lairz schreef:
    Bedankt voor de tips! Helaas heeft mijn pa nogal last van reisziekte en is een boot- of bustocht niet zo'n goed idee. En ja, ik heb een heel moeilijke vader in dat opzicht, haha. Maar, nu is het idee om naar de Lion King musical te gaan. Leuk idee of zeggen jullie 'nah, niet leuk met je pa'.


    Klinkt super leuk om te doen juist! Ik heb mijn vader ooit eens meegesleept naar Justin Bieber.....Denk dat hij de Lion king meer waardeert hehe. :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat brengt mij op het volgende:

    Hoe bel ik vanuit Duitsland naar een 0900-nummer? :")


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen