• Sinds een paar maanden ben ik geen fangirl meer, en is mijn tumblr-blog zo dood als shit. En ook -ik zal het zelf maar zeggen-, het was een megaslechte blog, haha. Maar dus, omdat ik een nieuwe camera had gekocht, wilde ik dat toch wel delen met de wereld. Of ja, ik wilde een camera om een mooie blog te openen, om kunst te maken. Nu, het is een kip en ei verhaal (wat overigens een wetenschappelijke oplossing heeft, maar dat terzijde).
    Zodoende heb ik daarnet mijn nieuwe blog [ulr=https://www.tumblr.com/blog/impossible-writer]impossible-writer[/url] in het leven geroepen, die overeenkomt met mijn gelijknamige blog op weebly. Nu ben ik echter nog op zoek naar leuke blogs om te volgen op mijn gloednieuwe tumblr. Ik wil graag richting kunst en fotografie en natuur, dus als jullie leuke blogs weten, dan drop ze hieronder aub.
    Trouwens, echt zo dom he. Ik heb dit dus met een nieuw emailadres moeten maken (want primaire blog etc), maar nu denkt tumblr dat ik nieuwe ben daar, en proberen ze me alles uit te leggen, lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt