• B E H I N D      T H E      C U R T A I N
    [url=ROLLENTOPIC: OO1 × PRAATTOPIC OO1 × SPEELTOPIC OO1
    © Penn & Scurll

    A hard beginning maketh a great ending...
    Een leven dat iedereen lijkt te willen leiden —— geld krijgen door enkel te doen waar je hart ligt en duizenden personen van het andere (of hetzelfde) geslacht aan je voeten. Velen lijkt dit het perfecte leven, maar wat dacht je eigenlijk van wat er achter de schermen gebeurt? De slapeloze nachten, oppervlakkige vriendschappen, aasgieren van paparazzi, schijnrelaties, overmatig gebruik van slaappillen, (best) bewaarde geheimen, zwarte lijsten, sadistische spelletjes achter de schermen en natuurlijk de druk van het presteren worden stuk voor stuk vergeten wanneer we het hebben over onze favoriete celebs. Wij denken dat hun interviews het zwaarste lijkt te zijn dat zij moeten ondergaan, maar in hun dagelijkse leven hebben ze het een stuk zwaarder dan wij op het eerste oog zien, en dat is precies wat wij hier naar voren laten komen.

    Verplichte impressie lijst ——
    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1 ♀
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1 ♀
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Greenlight » TBA ♀
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5 ♀
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart »JudithSuzann » 1.2 ♀

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1 ♂
    ♂ Max Rivers » Presentator » TBA » TBA » Soco » 1.2 ♂
    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac » 1.5 ♂

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 20:08 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Wiieeee is next? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sowieso weet ik dat Cherona, maar die heeft het gewoon druk op het moment denk ik, SebastianVerlac en Greenlight aan zet zijn. Ik zal morgen ochtend eens wat berichten gaan rondsturen ^-^


    Faith is everything.

    Ik ga nu posten. Sorry voor het wachten. Kan Altair nog ergens heen? Ik denk niet dat het veel verder gaat met Cesar


    Bowties were never Cooler

    Sorry voor de crappy post


    Bowties were never Cooler

    Ugh sorry guys. Ik ben echt enkele dagen goed misselijk geweest waarbij ik niet eens rechtop kan zitten, dus het spijt me oprecht. Ik ga echt proberen er vandaag wat uit te krijgen, want ik meende wat ik zei, dit RPG vind ik veel te leuk. ^^ Ik was alleen bang dat als ik het deze dagen gedaan had het te gedwongen en nutteloos was, maar ik moet toegeven dat het niet slim was om niets te melden. ><


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    Ugh sorry guys. Ik ben echt enkele dagen goed misselijk geweest waarbij ik niet eens rechtop kan zitten, dus het spijt me oprecht. Ik ga echt proberen er vandaag wat uit te krijgen, want ik meende wat ik zei, dit RPG vind ik veel te leuk. ^^ Ik was alleen bang dat als ik het deze dagen gedaan had het te gedwongen en nutteloos was, maar ik moet toegeven dat het niet slim was om niets te melden. ><


    Awe, dat geeft echt niets, ik begrijp het in ieder geval c: Het berichten rondsturen was ook absoluut niet voor jou bedoeld, aangezien ik al zo'n vermoeden had. Zorg eerst maar dat je je wat beter voelt (:


    Faith is everything.

    Canagan --> Virago.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik kom toch even melden dat vandaag me niet gaat lukken, maar kom ditmaal wel met de belofte dat het morgen zal gebeuren. Vandaag voel ik me nog een beetje meh, wat zal betekenen dat ik morgen goed genoeg ben om de stukjes te schrijven met de volle 100%. ^^ Als iemand niet blij is dat ze te lang moeten wachten dan mag je best langs mijn personages af schrijven of hoe je het ook wilt noemen. No hard feelings. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    Ik kom toch even melden dat vandaag me niet gaat lukken, maar kom ditmaal wel met de belofte dat het morgen zal gebeuren. Vandaag voel ik me nog een beetje meh, wat zal betekenen dat ik morgen goed genoeg ben om de stukjes te schrijven met de volle 100%. ^^ Als iemand niet blij is dat ze te lang moeten wachten dan mag je best langs mijn personages af schrijven of hoe je het ook wilt noemen. No hard feelings. c:


    Neem je tijd en doe lekker rustig aan. Ik wacht met Avery geduldig af (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Cherona, veel beterschap!!! Hoop dat je, je snel weer beter voelt :Y)


    En btw iemand nog voor Cesar?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Scurll schreef:
    Ik kom toch even melden dat vandaag me niet gaat lukken, maar kom ditmaal wel met de belofte dat het morgen zal gebeuren. Vandaag voel ik me nog een beetje meh, wat zal betekenen dat ik morgen goed genoeg ben om de stukjes te schrijven met de volle 100%. ^^ Als iemand niet blij is dat ze te lang moeten wachten dan mag je best langs mijn personages af schrijven of hoe je het ook wilt noemen. No hard feelings. c:


    Neem de tijd! Absoluut geen enkel probleem


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    h1gh schreef:
    @Cherona, veel beterschap!!! Hoop dat je, je snel weer beter voelt :Y)


    En btw iemand nog voor Cesar?


    Anders drop je hem op de dansvloer, daar staan inmiddels wat mensen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik post uiterlijk morgenochtend weer! ^^


    Faith is everything.

    h1gh schreef:
    Sentimele Cherona is my favorite Cherona! Haha grapje, ik vind het ook superleuk om te lezen en te schrijven met jullie en hoop echt dat dit nog even gaat duren :Y)

    Ja ja, dat is dus helemaal geen grapje, haha. ^^

    En natuurlijk iedereen nog bedankt voor de ontzettend lieve woorden. Jullie laten me helemaal swoonen hier, lol.

    Ik hoop dat iedereen trouwens wat kan met Dahlia & Levon! c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Virago schreef:
    (...)

    Anders drop je hem op de dansvloer, daar staan inmiddels wat mensen?


    Ja, als dat goed is!


    Everything is illuminated by the light of our past.