• B E H I N D      T H E      C U R T A I N
    [url=ROLLENTOPIC: OO1 × PRAATTOPIC OO1 × SPEELTOPIC OO1
    © Penn & Scurll

    A hard beginning maketh a great ending...
    Een leven dat iedereen lijkt te willen leiden —— geld krijgen door enkel te doen waar je hart ligt en duizenden personen van het andere (of hetzelfde) geslacht aan je voeten. Velen lijkt dit het perfecte leven, maar wat dacht je eigenlijk van wat er achter de schermen gebeurt? De slapeloze nachten, oppervlakkige vriendschappen, aasgieren van paparazzi, schijnrelaties, overmatig gebruik van slaappillen, (best) bewaarde geheimen, zwarte lijsten, sadistische spelletjes achter de schermen en natuurlijk de druk van het presteren worden stuk voor stuk vergeten wanneer we het hebben over onze favoriete celebs. Wij denken dat hun interviews het zwaarste lijkt te zijn dat zij moeten ondergaan, maar in hun dagelijkse leven hebben ze het een stuk zwaarder dan wij op het eerste oog zien, en dat is precies wat wij hier naar voren laten komen.

    Verplichte impressie lijst ——
    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1 ♀
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1 ♀
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Greenlight » TBA ♀
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5 ♀
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart »JudithSuzann » 1.2 ♀

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1 ♂
    ♂ Max Rivers » Presentator » TBA » TBA » Soco » 1.2 ♂
    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac » 1.5 ♂

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 20:08 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Hey, vraagje. Zit er een bepaalde volgorde in het posten? Of mag je gewoon posten wanneer je wilt?

    In gesprekken zit meestal een volgorde, maar als je helemaal alleen bent, zit je daar niet aan vast


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    In gesprekken zit meestal een volgorde, maar als je helemaal alleen bent, zit je daar niet aan vast


    Oker (: Dankje

    demonpox schreef:
    (...)

    Oker (: Dankje

    Zolang je natuurlijk maar niet twee posts achter elkaar schrijft in je eentje, haha. ^^ Sowieso staat nu iedereen zowat op de dansvloer, dus je bent ook welkom om Silas gewoon op mensen af te sturen hoor. Niemand hoeft zich een buitenstaander te voelen (of te gedragen als een) in dit RPG. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Zijn we allemaal nog enthousiast over dit RPG? ^^


    Faith is everything.

    Ik wel! Maar moet nog wachten 😊


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yess, ik ga morgen schrijven, vandaag is het net wat te druk (groots worstelevenement / pay-per-view, wat betekent dat er hapjes en lekker eten is voor enkel mijn vriend en mij maar ach), maar ik heb er zeker nog zin in. Morgen is dit het eerste waar ik aan ga beginnen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Virago schreef:
    Ik wel! Maar moet nog wachten 😊


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Shit sorry guys. Ik schaam me rot dat iedereen op mij wacht. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nee joh, er wachten er nog meerder op andere (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb Altair voor wie wil. Hij doet niet veel


    Bowties were never Cooler

    My bad, ik dacht dat ik nog wachtte op een post van Maaike, maar ik heb er gewoon helemaal overheen gelezen lol. Ik zal morgen eens tijd maken om alles bij te werken :3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hallo! Ik ben weer aanwezig, is er iemand die nog alleen is waar ik Cesar heen zal sturen of zal ik hem gewoon alsnog naar de groep laten komen? Hoop niet dat, dat teveel is dan


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Duss Hopps (ook bekend als mijn zus) moest mijn post even plaatsen omdat mijn Wifi het niet deef rn het niet lukte om in te loggen op haat laptop. Even zodat jullie het weten en niet raar opkijken (:

    @h1gh, van mij mag hij er nog best bij komen. Meestal gaat iedereen toch wel weer kleinere groepjes vormen op een bepaald moment!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    h1gh schreef:
    Hallo! Ik ben weer aanwezig, is er iemand die nog alleen is waar ik Cesar heen zal sturen of zal ik hem gewoon alsnog naar de groep laten komen? Hoop niet dat, dat teveel is dan


    Wat mij betreft kan ie inderdaad ook gewoon naar de groep komen, vrijwel iedereen staat op de dansvloer nu, dus ik denk dat je daar de meeste aansluiting zal vinden. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'