• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:54 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw de afgelopen dagen voelde ik me echt vreselijk, hopelijk heb ik vandaag een betere dag. Ziek zijn erbovenop is veel te zwaar. T_T


    I'm your little ray of pitch black.

    Wieh, excited voor de meeting.


    Gisteren was echt geweldig. c: mwhi. :3


    Smile. You're beautiful. <3

    U gotta be kidding me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Deze Meeting is al zo gezellig ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mam, ik heb geen zes uur nodig om mijn valies te maken. Zelfs geen uur eigenlijk. Ik pak al sinds mijn dertiende elke week twee keer een kleine valies en ik heb ontelbare kampen, cursussen en vakanties gedaan. Pls. Lemme be 21. Je hebt me ongelooflijk veel vertrouwen geschonken dit jaar voor mijn studies, terwijl je alle redenen had om dat niet te doen. Het is goed gekomen. Dus, alsjeblief, heb wat vertrouwen in iets wat ALTIJD AL IS GOED GEKOMEN.
    Rant over.
    Ik ga mijn benen ontharen. En wenen om mijn lelijke, blauwe knie, gadverdamme.


    Mhm?

    Snapking heeft een nieuwe video clip! Niet kijken!


    Nobody Say It was easy

    Ik ben opeens terug zo verslaafd aan Dua Lipa help


    Maybe I belong among the stars

    Het voordeel van al drie weken geen contact met mijn ex, is dat er al drie weken geen ruzie is en niemand die me probeert om me psychologisch de grond in te stampen. En het nadeel is dat ik al drie weken niemand meer heb om gezellig mee te kletsen en ik hem mis en hij mij niet. Maargoed, we blijven lachen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I need huugss ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Seaworth schreef:
    I need huugss ):


    TWD season 4 spoiler

    HE KILLED HERSHEL HOW COULD HE NOO (cat)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2017 - 19:55 ]

    Vandaag was echt enorm gezellig! ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Garvey schreef:
    Vandaag was echt enorm gezellig! ^^


    I second this. c:


    The truth is out there.

    Ik ben het beu dat mensen me niet serieus nemen!


    Nobody Say It was easy