• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:54 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HAHA NEE DUDE NEE. Sorry man kans verkeken niet met hangende pootjes terug komen omdat je nieuwe chickie niet all that was. Eigen schuld dikke bult zeggen we dan maar. Zorgt wel voor heel wat lachstuipen van mijn kant om je zo te zien strugglen. Thanks voor dat echt HAHA.


    The truth is out there.

    Bowtytee schreef:
    lange rant, hulp & liefde gezocht

    Gisteren heb ik weer heel lang wakker gelegen en gehuild vanwege mijn stem. Ik heb al van zolang ik me kan herinneren een lagere stem dan andere meisjes die ik ken en ik krijg er dus af en toe opmerkingen over.
    Tegenwoordig niet zoveel meer, maar bijvoorbeeld in de middenschool (ik ben nu 16 jaar) had ik zo een verschrikkelijk laag zelfbeeld gekregen door die opmerkingen. Ik kan me zelfs herinneren dat in de kleuterschool iemand ouder dan mij iets aan mij vroeg, ik antwoordde, en daarna verschrikt zei "wow die heeft een lage stem." Toen snapte ik het niet, maar nu herinner ik het me weer en het doet me echt wel pijn.

    In de middenschool, als ik bij mijn tweelingzus stond, kwamen er ooit eens 2 jongens op ons af, en ze vroegen "wie van jullie heeft de mannenstem?".
    Ik hield me sterk en zei "niemand van ons" maar het voorval achtervolgt me nog steeds.
    Ook als ik antwoordde, of tegen vervelende jongens riep dat ze moesten stoppen, deden ze me na in een verschrikkelijk vernederende lage stem.
    Zelfs de leerkrachten deden mee. Ik herinner me in de muziekles dat ik een stukje moest zingen en dat mijn leerkracht lachte en me nadeed, in een verschrikkelijke lage stem, en iedereen lachte ermee en jongens riepen "jij hebt geen meisjesstem." nadien ben ik beginnen huilen, en heeft die leerkracht in mijn dossier gezet dat ik 'gevoelig' was.
    Ook een meisje dat, ook weer in de middenschool, tegen me kwam zeggen dat jongens afknapten op mijn lage stem. Belachelijk, dacht ik, maar gisteren realiseerde ik me dat ik tot nu toe nog geen enkele serieuze relatie heb gehad, alleen ééntje die slechts twee maanden had geduurd. Ligt het aan mijn stem, denk ik dan.
    Ik vind van mezelf dat ik niet per sé een verschrikkelijk lage stem heb, vooral nu dat al de andere meisjes hun stemmen ook wat gezakt zijn, maar eind vorig schooljaar kwam het dan toch terug. Ik antwoordde in de les, onzeker van mijn antwoord en mijn stem dus lager als normaal, en de leerkracht deed me na.
    Het was al denk ik een heel jaar sinds iemand een opmerking had gemaakt over mijn stem, maar het gebeurde dus nog altijd. Ik was er zo kapot van, en eigenlijk nog altijd. Ik denk vaak dat ik gelukkiger geweest zou zijn met een andere stem, maar wat kan ik er aan doen, een stem heb je voor het leven dus moet je er maar van leren houden.
    En wel, ik hou niet van mijn stem, ik lach niet mooi, ik zing niet mooi, en ik wacht bang af op de volgende opmerking of vernedering.


    Allereerst een virutele knuffel voor jou!

    Mensen op de middelbare school kunnen echt gemeen zijn en je kwetsen. Negeren die mensen, want ze missen een geweldig persoon om te kennen en dat is hun verlies. Daarnaast wat kinderachtig om zulk soort opmerkingen te maken. Zegt in ieder geval meer over hen dan over jou. Hopelijk had die leerkracht ook een dossier en is daarin komen te staan dat ie ongevoelig is en dat het pesten van leerlingen niet door de beugel kan. Die leerkracht is fout geweest en om dan in je dossier te zetten dat je 'gevoelig' bent is onzin. Iedereen had daar emotioneel op gereageerd, want je wordt gewoon voor schut gezet en dat is alles behalve oké.

    Een lage stem hebben, is niet slecht. Het is gewoon dat (tot nu toe) andere mensen er slecht op hebben gereageerd en dat is niet jouw fout. Nogmaals zegt meer over hen dan over jou.

    Wat dit soort dingen betreft, moet je gewoon een dikke huid hebben en je er niks van aantrekken. De meeste mensen die van die rotopmerkingen maken zijn uit op je reactie. Ik weet dat het verdomd moeilijk is om niet te reageren of emotioneel te worden, dus misschien kan je volgende keer iets terug zeggen. Bijvoorbeeld: Kun je mij nu iets vertellen wat ik nog niet weet? Ik ben al .... jaar en in al die jaren heb ik dat echt wel gemerkt. Maar bedankt dat je het nog even meld.

    Op die manier maak je ze waarschijnlijk duidelijk dat het je niks kan met hun opmerking en dat het gewoon niet oké is om een rotopmerking erover te maken. Want je weet al dat je een lage stem hebt en je kan er niks aan doen dus het is gewoon nutteloos wat ze doen.


    Physics is awesome

    Zo fijn als je afgewezen bent en om dan een andere mogelijkheid te krijgen die er precies op lijkt. (Ik praat nu niet over mensen)


    Physics is awesome

    Ik voel me zo beroerd als wat en ja, dan is het niet leuk wanneer mensen het niet waarderen als ik toch moeite doe om dingen voor elkaar te krijgen die zij zelf toch niet doen.


    26 - 02 - '16

    Ik voel me echt een topicspammer... maar het komt gewoon omdat het zo stil is op het forum vandaag haha.

    Ik heb eindelijk een naam gevonden waaronder ik ooit een boek zou willen uitgeven- aangezien mijn achternaam véél te lang is. :Y)

    Ya thanks for the anxiety attack dad
    Also thank you for crushing my dreams. I hate this family.


    This ain't no place for no better man.

    Ik houd niets meer binnen. Niks, noppe, nada. Body clearly not amused. Mind not amused either. Please just let me sleep all day.


    She's imperfect but she tries

    *Speelt Final Fantasy XV tot de laatste missie en maakt het spel niet af*
    *Begint aan Final Fantasy X*
    *Speelt X tot de laatste missie en maakt het spel niet af*
    *Gaat terug naar XV*


    Caution first, always.

    V O L T R O N


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Awkward en cute. Hartverwarmend zelfs maar zo awkward om hierover te praten. :')


    The truth is out there.

    Ugh, ben onwijs benieuwd hoe morgen zal gaan. Super zenuwachtig, oeps.


    Smile. You're beautiful. <3

    Honestly er is echt een shitload aan joints en een lange tijd weg voor nodig om een beetje van deze stress uit mijn lichaam te krijgen. Dat hij dood gaat is een ding, maar dat je het nu duidelijk aan hem begint te zien is gewoon hartverscheurend. Ik kan hier echt niet mee leven.

    Uh hoeveel ik je ook veracht, ik maak me ontzettend veel zorgen over morgen en over jou en over het feit dat ik je zolang niet ga zien en je door zoveel heen moet gaan straks, verdorie


    i wanna die with you once or twice.

    Hoogseizoen? Waar?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I think I'm going to throw up.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered