• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:54 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Beauchamp schreef:
    Still not sure if I should go to the HP Exhibition.


    Without a doubt.


    kindness is never a burden.

    Bedankt mam dat je weer duidelijk maakt hoe grote mislukkeling ik ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beauchamp schreef:
    Still not sure if I should go to the HP Exhibition.


    Ik sleep je anders wel mee als je niet zelf gaat


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    lange rant, hulp & liefde gezocht

    Gisteren heb ik weer heel lang wakker gelegen en gehuild vanwege mijn stem. Ik heb al van zolang ik me kan herinneren een lagere stem dan andere meisjes die ik ken en ik krijg er dus af en toe opmerkingen over.
    Tegenwoordig niet zoveel meer, maar bijvoorbeeld in de middenschool (ik ben nu 16 jaar) had ik zo een verschrikkelijk laag zelfbeeld gekregen door die opmerkingen. Ik kan me zelfs herinneren dat in de kleuterschool iemand ouder dan mij iets aan mij vroeg, ik antwoordde, en daarna verschrikt zei "wow die heeft een lage stem." Toen snapte ik het niet, maar nu herinner ik het me weer en het doet me echt wel pijn.

    In de middenschool, als ik bij mijn tweelingzus stond, kwamen er ooit eens 2 jongens op ons af, en ze vroegen "wie van jullie heeft de mannenstem?".
    Ik hield me sterk en zei "niemand van ons" maar het voorval achtervolgt me nog steeds.
    Ook als ik antwoordde, of tegen vervelende jongens riep dat ze moesten stoppen, deden ze me na in een verschrikkelijk vernederende lage stem.
    Zelfs de leerkrachten deden mee. Ik herinner me in de muziekles dat ik een stukje moest zingen en dat mijn leerkracht lachte en me nadeed, in een verschrikkelijke lage stem, en iedereen lachte ermee en jongens riepen "jij hebt geen meisjesstem." nadien ben ik beginnen huilen, en heeft die leerkracht in mijn dossier gezet dat ik 'gevoelig' was.
    Ook een meisje dat, ook weer in de middenschool, tegen me kwam zeggen dat jongens afknapten op mijn lage stem. Belachelijk, dacht ik, maar gisteren realiseerde ik me dat ik tot nu toe nog geen enkele serieuze relatie heb gehad, alleen ééntje die slechts twee maanden had geduurd. Ligt het aan mijn stem, denk ik dan.
    Ik vind van mezelf dat ik niet per sé een verschrikkelijk lage stem heb, vooral nu dat al de andere meisjes hun stemmen ook wat gezakt zijn, maar eind vorig schooljaar kwam het dan toch terug. Ik antwoordde in de les, onzeker van mijn antwoord en mijn stem dus lager als normaal, en de leerkracht deed me na.
    Het was al denk ik een heel jaar sinds iemand een opmerking had gemaakt over mijn stem, maar het gebeurde dus nog altijd. Ik was er zo kapot van, en eigenlijk nog altijd. Ik denk vaak dat ik gelukkiger geweest zou zijn met een andere stem, maar wat kan ik er aan doen, een stem heb je voor het leven dus moet je er maar van leren houden.
    En wel, ik hou niet van mijn stem, ik lach niet mooi, ik zing niet mooi, en ik wacht bang af op de volgende opmerking of vernedering.


    groetjes

    Ahh, ik ben weer een productief mens met een baantje. :Y) Ik ga zo veel leuke dingen doen in Zweden. Things are looking up.


    Caution first, always.

    @ Lene & Matty — okaaay okaaay I will go. ^^

    //

    My new lipstick is fabulous I look amazing.


    Haha wat na 3.5 dag al 7500 MB gebruikt??? ????? ?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Some days my mistakes just tear my apart.


    kindness is never a burden.

    yOU'VE WOKEN THE DrAGON!!!

    Waarom gaan RPG's altijd dood? It's frigging annoying. Geen tijd? Maak er dan geen / Schrijf je dan niet in. Ugh.


    Oke dat is gewoon rude :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had niet verwacht dat ik ooit zo nERVEUS zou kunnen worden van volleybal maar damnnnn

    Edit: SPANNING VOORBIJ maar wel op de verkeerde manier want Nederland had ZES MATCHPOINTS en CHINA WON MET HUN EERSTE waarom mensen waarom

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 15:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deze vakantie voegt echt niets toe aan mijn leven, behalve het feit dat ik me letterlijk ziek kan vervelen - which is nice. Not haha. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar: misschien is het helemaal niet verkeerd dat school weer begint. Al kijk ik wel een klein beetje op tegen de intro week. Want met de intake waren er wat mensen aanwezig die echt... brrr waren. Daar zou zelfs een extravert nog moe van worden.

    Also, wachten tot je broer met je McDonald's bestelling thuis komt is best wel een goed leven. En straks boodschappen doen aka ongezonde zooi voor het weekend halen is ook wel chill.

    Je kan ook gewoon minder rude zijn. Jesus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik word echt onpasselijk van die intieme gezondheid reclames.


    26 - 02 - '16