• [Algemeen] één op één RPG's


    Writers aren't exactly people ———
    they're a whole bunch of people trying to be one person.


    Allerliefste Q'ers —
    Hierbij de geheel vernieuwde versie van het één op één (oftewel, ORPG) topic — waar Q'ers elkaar kunnen vinden om samen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 13:32 ]


    •

    Canagan -- OP, Drama, Romantiek, Avontuur, Fantasy, Thriller, Piraten, Disney, Walking Dead en Teen Wolf.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2017 - 12:45 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kiim09 -- Algemeen: Avontuur, Drama, OP, Romantiek, Supernatural, Thriller. Fandoms: Divergent, Harry Potter, Teen Wolf, Vampire Diaries.

    MT


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sacramental ——
    Onderwerpen:
          Algemeen: action, pirates, fantasy, horror (and thriller), romance, supernatural, m x m, f x f.
          Fandoms: walking dead, supernatural, dc, disney.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brekker — Actie, Avontuur, Drama, Fantasy, Horror, OP, Supernatural, Man x Man, Vrouw x Vrouw

          Ik ben ook altijd op zoek naar een paar ORPGS, eventueel met een kleine groep. Op zich ben ik niet heel moeilijk en is voor mij alles een optie, alleen het schrijven vanuit canon charachters en/of dieren is voor mij een no-go. Ik zal hier onder nog een lijstje dumpen met mijn fandoms, maar als je iemand zoekt voor een rpg met een origineel plot; roep!! Ik schrijf alles wat voor mij interessant klinkt c:

    Fandoms waar ik over kan/wil rpg'en;
          • Percy Jackson & The Heroes of Olympus
          • The Hunger Games
          • Divergent (al ben ik hier persoonlijk niet zo'n fan van)
          • The Selection
          • Six Of Crows
          • A Court Of Thorns And Roses
          • Carry On
          • The Maze Runner
          • Harry Potter
          • Miss Peregrine's Home for Peculiar Children (al heb ik alleen het eerste boek gelezen,)
          • Teen wolf ( - season 6)

    x

    [ bericht aangepast op 5 aug 2017 - 17:59 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Brekker schreef:
    Brekker — Actie, Avontuur, Drama, Fantasy, Horror, OP, Supernatural, Man x Man, Vrouw x Vrouw

          Ik ben ook altijd op zoek naar een paar ORPGS, eventueel met een kleine groep. Op zich ben ik niet heel moeilijk en is voor mij alles een optie, alleen het schrijven vanuit canon charachters en/of dieren is voor mij een no-go. Ik zal hier onder nog een lijstje dumpen met mijn fandoms, maar als je iemand zoekt voor een rpg met een origineel plot; roep!! Ik schrijf alles wat voor mij interessant klinkt c:

    Fandoms waar ik over kan/wil rpg'en;
          • Percy Jackson & The Heroes of Olympus
          • The Hunger Games
          • Divergent (al ben ik hier persoonlijk niet zo'n fan van)
          • The Selection
          • Six Of Crows
          • A Court Of Thorns And Roses
          • Carry On
          • The Maze Runner
          • Harry Potter
          • Miss Peregrine's Home for Peculiar Children (al heb ik alleen het eerste boek gelezen,)
          • Teen wolf ( - season 6)

    x



    The selectie, ACOTAR and Carry on spreken me vet erg aan maar heb geen plot of iets


    --

    FinnBalor
    Algemeen — Actie, avontuur, drama, horror, romantiek, thriller, OP, piraten
    Fandoms — Teen Wolf, (Fear) The Walking Dead, The 100, Stranger Things, 13 Reasons Why, Desperate Housewives, Pretty Little Liars, Harry Potter, The Maze Runner, The Hobbit, WWE, Assassins Creed, The Last Of Us, Until Dawn


    16 - 09 - '17

    MT.


    A girl who wonders.

    Genji

    Algemeen • Actie, avontuur, drama, romantiek, thriller, OP, historisch, (post-)apocalyptisch, man X man, vrouw X vrouw. Horror, thriller en fantasy sta ik ook voor open ─ alleen ben ik minder ervaren op dit vlak.

    Fandoms • The 100, Stranger Things, Pretty Little Liars, Harry Potter, The Maze Runner, Divergent. Voorstellen mogen altijd gemaakt worden! Ik ben vrij chill als het hier op aan komt.

          Overigens vind ik het ook wel leuk om met enkele andere mensen/een groep te ORPG'en. Laat gerust iets weten via oftewel PB en GB ─ dan probeer ik zo snel mogelijk te antwoorden! Ik verwacht wel dat de post minimaal 150 woorden bevat ─ zodat er veel mogelijkheid is om goed te kunnen reageren.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2017 - 1:13 ]


    Maybe I belong among the stars

    NymphadoraTonks.

    Drama, Romantiek, Piraten, OP, Man x Man, Disney, Harry Potter, SKAM, Marvel, The Walking Dead, Uncharted, Percy Jackson.


    How far is far

    Stormfly —

    Algemeen • Actie, avontuur, romantiek, drama, sci-fi, fantasy, supernaturial, historisch, OP.

    Fandoms • Disney, Divergent, Harry Potter.

    Ik heb nog nooit een ORPG gedaan, maar ik hou wel van experimenteren dus laat gerust iets weten als je wilt.

    Allerliefste ORPG'ers —
    Na veel pijn en moeite heb ik een topic gefabriceerd waar ik trots op ben en waar al mijn perfectionistische trekjes tevreden mee zijn. Nu heb ik de volgende vragen aan jullie:

    ——— Zijn er nog categorieën waar je niet aan hebt gedacht en waar je nog graag bij zou willen? Let me know.
    ——— Ben ik je ergens vergeten? Let me know.

    Liefs,
    Mirte


    •

    Ja eigenlijk wel 😀

    Dus even overnieuw:

    Stormfly —

    Algemeen • Disney, Mythologie, Psychologisch, Superkrachten, Supernatural. Oh en zou je me ook weg willen halen bij de categorie, Triller?

    Fandoms • Demigods, Hunger Games, Selection.

    Verder sta ik helemaal goed, alleen ik heb me niet ingeschreven voor Game Of Thrones haha c;


    How far is far

    Even een mt voor nu, mocht ik weer eens een ORPG zoeken.
    Het topic ziet er echt geweldig uit. De spacing is on point, en dat mag ook gezegd worden.


    I'm your little ray of pitch black.