• [Algemeen] één op één RPG's


    Writers aren't exactly people ———
    they're a whole bunch of people trying to be one person.


    Allerliefste Q'ers —
    Hierbij de geheel vernieuwde versie van het één op één (oftewel, ORPG) topic — waar Q'ers elkaar kunnen vinden om samen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 13:32 ]


    Sugasyub schreef:
    (...)
    Nou ja, als jij niet inactief gaat (de komende tijd) dan is het goed. Even afwachten tot dit topic vol is. Is er ook pas net.


    Word het dan niet onoverzichtelijk qua bijwerken etc? Anders moet degene die het overneemt dadelijk 17 pagina's doorlopen (':


    Faith is everything.

    Baci schreef:
    (...)

    Word het dan niet onoverzichtelijk qua bijwerken etc? Anders moet degene die het overneemt dadelijk 17 pagina's doorlopen (':

    Kan toch ook gewoon in het topic zo'n post aanmaken/bijwerken? Anders worden er telkens nieuwe topics aangemaakt, omdat de users inactief/weg gaan. Dat vind ik persoonlijk onhandiger.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    We gaan achter de schermen even nadenken hoe we dit gaan oplossen. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Oke.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ben niet van plan om inactief te worden. Hij is inderdaad nog net nieuw maar nu kan die niet meer upgedate worden dat is ook niet echt handig.


    I love you 3000 <3

    We moeten even de oplossing afwachten. Misschien dat een moderator (of iemand van de crew) dit over kan nemen? Dat is toch iets meer zekerheid.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2017 - 22:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Let me dan even een oproepje hier plaatsen :']

    Ik zoek iemand(en) om een ORPG mee te starten.
    Fantasy, avontuur, Game of Thrones, romance, Harry Potter, genre maakt me niet erg veel uit. Mocht je toevallig een leuk idee hebben, hoor ik het graag. (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ben ook nog opzoek naar iemand, ik doe fantasy, actie, drama, romance, apocalyptisch, mythologie, etc. Van alles. En vind verhalen gebaseerd op THG, HP etc. ook prima ^-^

    Verder vind ik het fijn als we samen actief een verhaallijn kunnen bedenken. Ik zelf schrijf tussen 400/700 woorden, verleden tijd en derde persoon. Mijn voorkeur gaat (please don't hate me) meestal, vrijwel altijd, uit naar de vrouwelijke rol.

    Ik heb zin in een detective/crime ORPG. Iemand die hier ook interesse in heeft?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hyunju schreef:
    Ik heb zin in een detective/crime ORPG. Iemand die hier ook interesse in heeft?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hyunju schreef:
    Ik heb zin in een detective/crime ORPG. Iemand die hier ook interesse in heeft?


    I have seen my own sun darkened

    Ik zoek iemand voor veel drama en een weerwolf gerelateerd orpg.

    Hyunju schreef:
    Ik heb zin in een detective/crime ORPG. Iemand die hier ook interesse in heeft?

    Echt helemaal niemand?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Damsel schreef:
    Ik zoek iemand voor veel drama en een weerwolf gerelateerd orpg.


    Ik ben mogelijk geïnteresseerd (:


    Mhm?

    Barrel schreef:
    (...)

    Ik ben mogelijk geïnteresseerd (:



    Top ik stuur je zo een pbtje