• [Algemeen] één op één RPG's


    Writers aren't exactly people ———
    they're a whole bunch of people trying to be one person.


    Allerliefste Q'ers —
    Hierbij de geheel vernieuwde versie van het één op één (oftewel, ORPG) topic — waar Q'ers elkaar kunnen vinden om samen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 13:32 ]


    Scurll schreef:
    Even een mt voor nu, mocht ik weer eens een ORPG zoeken.
    Het topic ziet er echt geweldig uit. De spacing is on point, en dat mag ook gezegd worden.


    Dank je wel. (:
    Ik ben er zelf ook ontzettend blij mee.


    Pua - Actie, avontuur, DC/Marvel, Disney, fantasy, mythologie, piraten, superkrachten, demigods, Harry Potter, game of Thrones, maze runner en Miss Peregrine's

    Adsthetic

    Algemeen • Actie, apocalyptisch, avontuur, drama, fantasy, OP en romantiek.
          De dingen die ik hier niet heb geschreven, zijn onderwerpen waar ik weinig tot geen ervaring meeheb ─ maar waar ik gerust wel over kan schrijven. Zolang er een goede toelichting is op voorhand.

    Fandoms • The 100, Divergent, Harry Potter, The Hunger Games, The Maze Runner.
          Ik hou ook van verhaallijnen die lichtjes gebaseerd zijn op bestaande boeken maar met een eigen toevoeging. Bijvoorbeeld een verhaal dat wat weg heeft van Paper Towns. Andere fandoms doe ik eventueel ook met korte toelichting ─ tenzij het onderwerp me niet zo hard aanspreekt.

    Verder vind ik het zoals velen ook wel leuk om met enkele mensen ─ max. 5 ─ een kleine ORP te doen. Laat me iets weten ofzo.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2017 - 18:05 ]


    Heaven is a place that we all have

    Phorthos
          -Algemeen;
    Marvel, Disney, Avontuur, Romantiek, Drama, Historie, Romantiek, Mythologie, OP. Piraten
          -Fandom
    Reign, Supernatural, Harry Potter, Game of Thrones, Teen Wolf, Pretty Little Liars, Selection


    We've lived in the shadows for far too long.

    O o ik wil nog wel bij een paar nieuwe categorieën erbij!

    Algemeen - Apocalyptisch, historisch, psychologisch, superkrachten
    Fandoms - 13 Reasons Why, Hunger Games, Maze Runner, Pretty Little Liars, Reign, Selection, Shadowhunters

    Thankyou! En wat een superfijn nieuw forum trouwens (:

    1832 —
    Algemeen: Disney, Fantasy, manxman, Mythologie, Psychologisch, superkrachten, vrouwxvrouw
    Fandoms (van de genoemden): Divergent, Game Of Thrones, Harry Potter, Middle earth, Shadowhunters


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ophidian

          Algemeen —
    OP, fantasy, drama, romantiek, superkrachten, demonen/engelen.

          Fandoms —
    The 100, Divergent, The Mortal Instruments (Shadowhunters), Teen Wolf.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Voor mij kriebelt het om eerlijk te zijn ook wel een beetje om met iemand een ORPG op touw te zetten. 😊 De eventuele richting van de ORPG moet me aanspreken, maar voor de rest ben ik niet heel moeilijk en sta ik voor veel dingen open. Ik schrijf zelf middellange tot lange posts en zoek iemand die dit zelf ook doet. Aarzel vooral niet om me een berichtje te sturen om te brainstormen (zelfs niet als het idee cliché is, 'cause I'm a sucker for that as well), want ik bijt niet. ✨

    Voor de beginpost:
    Tad
          Algemeen
    • Actie
    • Avontuur
    • Drama
    • Fantasy
    • Mythologie
    • OP
    • Romantiek

          Fandoms
    • Harry Potter
    • Hunger Games
    • Nikita


    She's imperfect but she tries

    Bijgewerkt tot en met hier.


    Brekker > Minyard


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Penn --> Baci


    Faith is everything.

    Oh, helemaal vergeten door te geven. Canagan —> Virago.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    NymphadoraTonks --> Mater


    How far is far

    Rohirrim schreef:
    Bijgewerkt tot en met hier.


    Oh kan ik nog bij de selectie en thg lijst erop? c:


    --