• Life of Crime


    "Do you survive in a life full of drugs, violence and humiliation?"


    Let's talk!

    Ik twijfel nog wel even voor mijn fc, kan iemand me helpen pleas?

    1.


    2.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 15:43 ]

    Ik ben voor 2!
    Wat is het handigste als ik alles wat ik heb van mijn meisje vast online zet of gewoon eerst helemaal afmaak? Haar karaktereigenschappen staan wel al de rest van het innerlijk nog niet tho.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lyrea schreef:
    Ik ben voor 2!
    Wat is het handigste als ik alles wat ik heb van mijn meisje vast online zet of gewoon eerst helemaal afmaak? Haar karaktereigenschappen staan wel al de rest van het innerlijk nog niet tho.


    Maakt niet uit hoor! Je mag haar al online zetten als je wilt.

    Nou voor wie wil heb ik dan ook Deveny ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    - Mine. Meilani staat eventueel ook al open voor relaties.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik moet de rollen nog een keer lezen maar ik heb ook Blake voor wie wil.

    Anyhow, shoot me als het al gevraagd werd maar; waarom worden de dames eigenlijk ontvoerd? Moeten ze werken voor de bende, alsin gedwongen prostitutie of wat is de reden eigenlijk?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    @Sunny c:
    Tweede!

    @Canagan, Obeah&Lyrea
    Ik ga ff kijken,
    kijken jullie dan even naar Alexis? c:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 17:13 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Blake
    Alexis is integendeel wel intelligent, misschien kan ze hem in het geheim helpen met zijn spelling enz?

    Deveny
    Ik denk toch dat ik je innerlijk uitgeschreven wil hebben :p

    Meilani
    Ze zijn beide speels en hebben toch nog een aantal trekjes gemeen,
    misschien hebben ze een vriendschap opgebouwd naarmate de twee jaar samen gevangen zitten?


    ''With all due respect, which is none...''

    Obeah schreef:
    Ik moet de rollen nog een keer lezen maar ik heb ook Blake voor wie wil.

    Anyhow, shoot me als het al gevraagd werd maar; waarom worden de dames eigenlijk ontvoerd? Moeten ze werken voor de bende, alsin gedwongen prostitutie of wat is de reden eigenlijk?


    Eigenlijk werden ze in het begin ontvoerd om dan terug te worden verkocht, en dat gebeurt er nog steeds wanneer ze geld nodig hebben. Maar de jongens hebben gezien dat de meisjes ook best handig waren in het huis, voor het eten, het huishouden doen, en voor hun lichamelijk plezier.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 17:23 ]

    En ik denk dat ik een beetje verliefd word op Tahiri. :o


    ''With all due respect, which is none...''

    Sunrises schreef:
    (...)

    Eigenlijk werden ze in het begin ontvoerd om dan terug te worden verkocht, en dat gebeurt er nog steeds wanneer ze geld nodig hebben. Maar de jongens hebben gezien dat de meisjes ook best handig waren in het huis, voor het eten, het huishouden doen, en voor hun lichamelijk plezier.


    Oh op die fiets, is goed.
    T is dus niet dat ze t pokkeslecht hebben daar?

    @spiegelbeeld, ik moet je rol nog lezen maar ik vind het wel een héél tof idee. Wat mij betreft is het goed.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)

    Oh op die fiets, is goed.
    T is dus niet dat ze t pokkeslecht hebben daar?

    @spiegelbeeld, ik moet je rol nog lezen maar ik vind het wel een héél tof idee. Wat mij betreft is het goed.

    En Blake wil niet uit de stomme hoek komen, dus moeten ze er beiden over zwijgen. c:


    ''With all due respect, which is none...''

    Obeah schreef:
    (...)

    Oh op die fiets, is goed.
    T is dus niet dat ze t pokkeslecht hebben daar?

    @spiegelbeeld, ik moet je rol nog lezen maar ik vind het wel een héél tof idee. Wat mij betreft is het goed.


    Jawel hoor. Ze worden daar ook gewoon mishandelt en niet gerespecteerd.

    Lily is nog niet helemaal klaar, maar ze staat ook al open voor relaties. [pagina 4]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Hahah ik vrees dat Blake ongewild hoe dan ook wel uit de stomme hoek zal komen af en toe, maar ik snap je punt.

    Oh dan weet ik dat ook weer. Arme stakkers.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.