• Life of Crime


    "Do you survive in a life full of drugs, violence and humiliation?"


    Let's talk!

    Canagan schreef:
    (...)

    Ik zoek voor haar op het moment vrijwel nog alles, dus alles kan haha. ^^

    Sunrises, ik vind alles prima. (:


    Ik las net weer even je rol door (toch makkelijker op je laptop haha)
    Misschien dat hij de jongen is waardoor ze bij de bende terecht kwam? Idk really :'D


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    (...)

    Ik las net weer even je rol door (toch makkelijker op je laptop haha)
    Misschien dat hij de jongen is waardoor ze bij de bende terecht kwam? Idk really :'D


    Ik heb je rol ook snel even doorgelezen en ik denk wel dat dat kan. Ik had in mijn rol wel staat dat ze met de jongen van te voren al even een relatie had, weet niet of je dat goed vind ?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het goed (:


    El Diablo.

    Obeah schreef:
    Relatievoorstellen Blake

    Seraphine:
          Punchbag/Shoulder to cry on? Blake zou wel eens degene kunnen zijn die zonder problemen haar verwijten en aanvallen incasseert, misschien omdat hij af en toe ook haar zachtere kant ziet? Hij kan haar mening t.o.v. rijkdom wel of niet verdienen niet begrijpen, maar hij zou haar er ook zeker niet op afrekenen.

    Meilani:
          Ik denk niet dat Blake echt zou weten wat hih met haar aan moet. Enerzijds schrikken haar grillige kantjes hem behoorlijk af maar anderzijds zou ze hem dan ook weer heel erg om haar vinger kunnen winden. Ik kom niet echt tot een concreet voorstel, halp :'D

    Lydia:
          Ik zie behoorlijk wat gelijkenissen tussen Lydia en Blake en ik denk dat dat wel een intense band zou kunnen scheppen als ze elkaar beter leren kennen. Hij zou sowieso wel een beetje onder de indruk van haar zijn.

    Theo:
          Not sure yet.

    Lily:
          Bij Lily in de buurt zou Blake eerder onzeker worden, vanwege haar sarcastische benadering. Hij neemt dat alles heel serieus op en vat het best persoonlijk op. Ik denk dat hij haar liever ontwijkt.

    Michael:
          Blake is echt het ideale slachtoffer voor Michael, omdat hij het niet door heeft wanneer hij gemanipuleerd wordt. Hij zou oprecht geloven dat Michael "has got his back", toch zeker als die charmante en humoristische kant naar boven komt. Hij zou best wel eens door Michael overtuigd kunnen worden zijn vuile taakjes voor hem op te knappen.

    Alexis:
          Zij helpt Blake met het verbeteren van zijn taalkunde. Is er misschien iets dat Blake in de plaats kan doen?

    Tahiri:
          Ik weet niet erg zeker waarom maar ik denk dat naast het hele bende gedoe Blake en Tahiri goede vrienden zouden kunnen zijn.


    Deveny:
          Volgens mij zou Blake een beetje moeite hebben met haar drukte en sarcasme. Het is niet dat hij haar niet mag. Maar hij zou haar ook niet opzoeken.


    Roze is mooier :p

    [ bericht aangepast op 6 aug 2017 - 19:40 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Spiegelbeeld schreef:
    (...)
    Roze is mooier :p


    Allemaal goed en wel maar dat is geen antwoord op m'n vraag :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nog een vraagje trouwens.

    Is er iemand van de dames die vrijwillig af en toe met Blake de lakens wil delen? En dan om de schijn op te houden tegenover de andere mannen zich wel een beetje angstig tegenover Blake toont.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik zoek ook nog naar relaties voor Lydia c:
    Ik heb op dit moment bijna niets dus alles is mogelijk.

    Sunrises schreef:
    Ik zoek ook nog naar relaties voor Lydia c:
    Ik heb op dit moment bijna niets dus alles is mogelijk.


    Ik heb Lily wel voor haar. Waarschijnlijk zou ze alles over haar leven willen weten, en respect hebben voor haar na alles wat ze heeft meegemaakt. Misschien kunnen ze vriendinnen zijn?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Sunrises schreef:
    Ik zoek ook nog naar relaties voor Lydia c:
    Ik heb op dit moment bijna niets dus alles is mogelijk.

    Deveny kan ook nog wel wat relaties gebruiken ^^
    Wat zou ze van haar vinden?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Obeah schreef:
    Nog een vraagje trouwens.

    Is er iemand van de dames die vrijwillig af en toe met Blake de lakens wil delen? En dan om de schijn op te houden tegenover de andere mannen zich wel een beetje angstig tegenover Blake toont.


    Hmm, ik wil sowieso iets met Alexis als tegen voordeel


    ''With all due respect, which is none...''

    Spiegelbeeld schreef:
    (...)

    Hmm, ik wil sowieso iets met Alexis als tegen voordeel


    Lijkt dat je dan iets of liever iets anders?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    *schuift Theo naar voren* die heb ik ook nog voor geïnteresseerden. Heb eigenlijk amper iets met hem dus sta nog voor alle ideeën op. Ik ben zelf vrij inspiratieloos voor ideeën :')

    xJess schreef:
    *schuift Theo naar voren* die heb ik ook nog voor geïnteresseerden. Heb eigenlijk amper iets met hem dus sta nog voor alle ideeën op. Ik ben zelf vrij inspiratieloos voor ideeën :')


    Ik zal is naar hem kijken, ik heb sowieso Deveny voor je ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lyrea schreef:
    (...)

    Ik zal is naar hem kijken, ik heb sowieso Deveny voor je ^^


    Hehe dan hoor ik het wel als je een idee hebt ^^

    Obeah schreef:
    (...)

    Lijkt dat je dan iets of liever iets anders?


    Misschien doen ze dat soms als smoesje als ze weer eens samen aan het leren zijn,
    maar toch gebeurt het echt wel eens?


    ''With all due respect, which is none...''