• Life of Crime


    "Do you survive in a life full of drugs, violence and humiliation?"


    Let's talk!

    Spiegelbeeld schreef:
    Blake
    Alexis is integendeel wel intelligent, misschien kan ze hem in het geheim helpen met zijn spelling enz?

    Deveny
    Ik denk toch dat ik je innerlijk uitgeschreven wil hebben :p

    Meilani
    Ze zijn beide speels en hebben toch nog een aantal trekjes gemeen,
    misschien hebben ze een vriendschap opgebouwd naarmate de twee jaar samen gevangen zitten?


    Ik heb je rol even vlug doorgelezen en ik denk zeker wel dat de twee door de jaren heen een goede vriendschap opgebouwd kunnen hebben.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lilly

    Misschien kan Alexis haar soms even uit haar droom helpen, zoals alleen de goede eigenschappen in een jongen te zien? Misschien was Alexis de eerste die naar haar glimlachte toen ze terecht kwam in het huis. Alexis heeft haar toen een beetje geholpen met hoe het eraan toeging en zo werden zij ook wel goede vrienden?


    ''With all due respect, which is none...''

    Sera's innerlijk staat er ook dus relaties zijn welkom ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Spiegelbeeld schreef:
    Lilly

    Misschien kan Alexis haar soms even uit haar droom helpen, zoals alleen de goede eigenschappen in een jongen te zien? Misschien was Alexis de eerste die naar haar glimlachte toen ze terecht kwam in het huis. Alexis heeft haar toen een beetje geholpen met hoe het eraan toeging en zo werden zij ook wel goede vrienden?


    Lily heeft dat probleem wel alleen wanneer ze verliefd is.
    Maar het kan wel zijn dat ze het heel moeilijk heeft gehad in het begin om te wennen aan de situatie en dat Alexis haar geruststelde. En dat ze zo goeie vriendinnen zijn geworden?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Arioline schreef:
    (...)

    Lily heeft dat probleem wel alleen wanneer ze verliefd is.
    Maar het kan wel zijn dat ze het heel moeilijk heeft gehad in het begin om te wennen aan de situatie en dat Alexis haar geruststelde. En dat ze zo goeie vriendinnen zijn geworden?

    Is goed c:


    ''With all due respect, which is none...''

    Sempre schreef:
    Sera's innerlijk staat er ook dus relaties zijn welkom ;D

    Misschien probeert Alexis haar te helpen om de buitenwereld te laten zien wie ze echt is.
    Iemand die wel tijd heeft voor plezier? c:


    ''With all due respect, which is none...''

    Micheal staat er grotendeels dus kom maar op met die relaties c;


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    Micheal staat er grotendeels dus kom maar op met die relaties c;

    Adan Tahiri en Alexis staan natuurlijk weer open.
    Ze beginnen beiden met de A, verrassend.


    ''With all due respect, which is none...''

    Campeon schreef:
    Micheal staat er grotendeels dus kom maar op met die relaties c;

    Misschien weet Alexis dat hij die softe kant heeft en probeert hem te laten merken dat dat het beste is, alleen dat wil hij niet en daarom mogen ze elkaar niet?

    Edit: Ik word verliefd op Tahiri, maar heb geen idee welke relaties. :c

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 18:23 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    ^ Souds good! Misschien dat ze ooit (licht) gewond was geraakt en hij haar maar hielp, dat het daar een beetje duidelijk werd?


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    ^ Souds good! Misschien dat ze ooit (licht) gewond was geraakt en hij haar maar hielp, dat het daar een beetje duidelijk werd?

    Jep c:


    ''With all due respect, which is none...''

    Relatievoorstellen Blake

    Seraphine:
          Punchbag/Shoulder to cry on? Blake zou wel eens degene kunnen zijn die zonder problemen haar verwijten en aanvallen incasseert, misschien omdat hij af en toe ook haar zachtere kant ziet? Hij kan haar mening t.o.v. rijkdom wel of niet verdienen niet begrijpen, maar hij zou haar er ook zeker niet op afrekenen.

    Meilani:
          Blake en Meilani spelen een beetje onder één hoedje. Hij had het zelf enorm lastig te zien hoe ze vlak na haar ontvoering haar ouders miste. In het uiterste geheim heeft hij voor haar een brief op de post gedaan, waarin ze aan haar ouders uitlegde dat ze haar niet mochten zoeken, dat ze in leven was en het behoorlijk stelde. Meilani is hem hier enorm dankbaar voor, waardoor ze haar temperament bij hem een beetje onder controle probeert te houden en als er andere mannen in de buurt zijn zich net zo angstig tegenover Blake opstelt als tegenover hen, opdat hij niet door de mand zou vallen.
    Meilani weet heel goed op zijn gevoelens in te spelen en windt hem moeiteloos om haar vinger als ze wat wil bekomen.


    Lydia:
          Ik zie behoorlijk wat gelijkenissen tussen Lydia en Blake en ik denk dat dat wel een intense band zou kunnen scheppen als ze elkaar beter leren kennen. Hij zou sowieso wel een beetje onder de indruk van haar zijn.


    Theo:
          Not sure yet.

    Lily:
          Bij Lily in de buurt zou Blake eerder onzeker worden, vanwege haar sarcastische benadering. Hij neemt dat alles heel serieus op en vat het best persoonlijk op. Ik denk dat hij haar liever ontwijkt.

    Michael:
          Blake is echt het ideale slachtoffer voor Michael, omdat hij het niet door heeft wanneer hij gemanipuleerd wordt. Hij zou oprecht geloven dat Michael "has got his back", toch zeker als die charmante en humoristische kant naar boven komt. Hij zou best wel eens door Michael overtuigd kunnen worden zijn vuile taakjes voor hem op te knappen.

    Alexis:
          Zij helpt Blake met het verbeteren van zijn taalkunde. Is er misschien iets dat Blake in de plaats kan doen?


    Tahiri:
          Ik weet niet erg zeker waarom maar ik denk dat naast het hele bende gedoe Blake en Tahiri goede vrienden zouden kunnen zijn.


    Deveny:
          Deveny en Blake kunnen het best goed vinden met elkaar. Omdat hij echter niet zo goed om kan met haar drukte heeft hij haar geleerd hoe ze een motor moet onderhouden. Hij laat haar helpen sleutelen aan Bullet, zodat ze iets om handen heeft en zich moet concentreren.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2017 - 20:37 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ^ Is goed!


    El Diablo.

    Ik zoek nog een beste vriendin/vriend voor Alexis.

    Het is Tahiri (sad)
    Toch ist wel goed!


    ''With all due respect, which is none...''

    Spiegelbeeld schreef:
    Ik zoek nog een beste vriendin/vriend voor Alexis.

    Het is Tahiri (sad)
    Toch ist wel goed!


    Eigenlijk is het onlogisch dat Alexis een beste vriend of gewoon mannelijke vrienden zou hebben in het huis. Ze worden er mishandelt en misbruikt door de jongens, dan kan je toch moeilijk vriendjes zijn?

    Ondanks dat meisjes stoer/brutaal zijn, ze worden elke dag vernederd/verkracht/gebruikt dus het zou logischer moesten de meisjes bang zijn voor de meeste jongens. (:

    PS: onze personnages waren toch best friends? c:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 19:52 ]