• Life of Crime


    "Do you survive in a life full of drugs, violence and humiliation?"


    Let's talk!

    Lyrea schreef:
    Ze lijken nog best veel op elkaar tho.
    Geen idee of het matcht eigenlijk. Gezien dat vaak of voor een band zorgt of gewoon intense haat.
    Ik weet niet of er bij jou meteen ideetje naar boven schiet?


    Hmh.. Misschien daardoor een beetje 50/50? Ik denk dat hij haar ergens wel interessant vind maar als hij weer een slechte bui heeft zou hij er weer niet tegen kunnen.


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    (...)

    Hmh.. Misschien daardoor een beetje 50/50? Ik denk dat hij haar ergens wel interessant vind maar als hij weer een slechte bui heeft zou hij er weer niet tegen kunnen.


    Ja dat kan denk ik wel!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    xJess schreef:
    (...)

    Still got Theo ^^ Zal zo eens naar je personage kijken :')


    Is goed, kijk ik zo ook even naar Theo.

    Iemand verder nog voor Meilani?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Is goed, kijk ik zo ook even naar Theo.

    Iemand verder nog voor Meilani?


    Micheal? (:


    El Diablo.

    Canagan schreef:
    (...)

    Is goed, kijk ik zo ook even naar Theo.

    Iemand verder nog voor Meilani?


    Ik heb ook Deveny ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Obeah schreef:
    Relatievoorstellen Blake

    Seraphine:
          Punchbag/Shoulder to cry on? Blake zou wel eens degene kunnen zijn die zonder problemen haar verwijten en aanvallen incasseert, misschien omdat hij af en toe ook haar zachtere kant ziet? Hij kan haar mening t.o.v. rijkdom wel of niet verdienen niet begrijpen, maar hij zou haar er ook zeker niet op afrekenen.

    Meilani:
          Ik denk niet dat Blake echt zou weten wat hih met haar aan moet. Enerzijds schrikken haar grillige kantjes hem behoorlijk af maar anderzijds zou ze hem dan ook weer heel erg om haar vinger kunnen winden. Ik kom niet echt tot een concreet voorstel, halp :'D

    Lydia:
          Ik zie behoorlijk wat gelijkenissen tussen Lydia en Blake en ik denk dat dat wel een intense band zou kunnen scheppen als ze elkaar beter leren kennen. Hij zou sowieso wel een beetje onder de indruk van haar zijn.

    Theo:
          Not sure yet.

    Lily:
          Bij Lily in de buurt zou Blake eerder onzeker worden, vanwege haar sarcastische benadering. Hij neemt dat alles heel serieus op en vat het best persoonlijk op. Ik denk dat hij haar liever ontwijkt.

    Michael:
          Blake is echt het ideale slachtoffer voor Michael, omdat hij het niet door heeft wanneer hij gemanipuleerd wordt. Hij zou oprecht geloven dat Michael "has got his back", toch zeker als die charmante en humoristische kant naar boven komt. Hij zou best wel eens door Michael overtuigd kunnen worden zijn vuile taakjes voor hem op te knappen.

    Alexis:
          Zij helpt Blake met het verbeteren van zijn taalkunde. Is er misschien iets dat Blake in de plaats kan doen?

    Tahiri:
          Ik weet niet erg zeker waarom maar ik denk dat naast het hele bende gedoe Blake en Tahiri goede vrienden zouden kunnen zijn.


    Deveny:
          Volgens mij zou Blake een beetje moeite hebben met haar drukte en sarcasme. Het is niet dat hij haar niet mag. Maar hij zou haar ook niet opzoeken.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Relatievoorstellen Blake

    Seraphine:
          Punchbag/Shoulder to cry on? Blake zou wel eens degene kunnen zijn die zonder problemen haar verwijten en aanvallen incasseert, misschien omdat hij af en toe ook haar zachtere kant ziet? Hij kan haar mening t.o.v. rijkdom wel of niet verdienen niet begrijpen, maar hij zou haar er ook zeker niet op afrekenen.

    Meilani:
          Ik denk niet dat Blake echt zou weten wat hih met haar aan moet. Enerzijds schrikken haar grillige kantjes hem behoorlijk af maar anderzijds zou ze hem dan ook weer heel erg om haar vinger kunnen winden. Ik kom niet echt tot een concreet voorstel, halp :'D

    Lydia:
          Ik zie behoorlijk wat gelijkenissen tussen Lydia en Blake en ik denk dat dat wel een intense band zou kunnen scheppen als ze elkaar beter leren kennen. Hij zou sowieso wel een beetje onder de indruk van haar zijn.

    Theo:
          Not sure yet.

    Lily:
          Bij Lily in de buurt zou Blake eerder onzeker worden, vanwege haar sarcastische benadering. Hij neemt dat alles heel serieus op en vat het best persoonlijk op. Ik denk dat hij haar liever ontwijkt.

    Michael:
          Blake is echt het ideale slachtoffer voor Michael, omdat hij het niet door heeft wanneer hij gemanipuleerd wordt. Hij zou oprecht geloven dat Michael "has got his back", toch zeker als die charmante en humoristische kant naar boven komt. Hij zou best wel eens door Michael overtuigd kunnen worden zijn vuile taakjes voor hem op te knappen.

    Alexis:
          Zij helpt Blake met het verbeteren van zijn taalkunde. Is er misschien iets dat Blake in de plaats kan doen?

    Tahiri:
          Ik weet niet erg zeker waarom maar ik denk dat naast het hele bende gedoe Blake en Tahiri goede vrienden zouden kunnen zijn.


    Deveny:
          Volgens mij zou Blake een beetje moeite hebben met haar drukte en sarcasme. Het is niet dat hij haar niet mag. Maar hij zou haar ook niet opzoeken
    .


    Geen idee of het voor jou wat uitmaakt, maar ik heb Deveny nu uitgeschreven en ik weet niet of ze precies is wat je dacht. Hoe dan ook anders vind ik het prima hoor ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oh ik heb net je rol even gelezen en dan ligt het inderdaad wel wat anders. Blake is namelijk nogal makkelijk rond de vinger te winden en hij stelt sociale mensen sowieso wel op prijs.
    Ik denk dat als Deveny haar sarcasme bij hem wat achterwege zou willen laten ze het wel kunnen vinden. Misschien heeft hij haar geleerd hem te helpen sleutelen aan zijn motor, zodat haar drukte wat minder wordt omdat ze dan iets om handen heeft en zich moet concentreren? Het is maar een idee.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Campeon schreef:
    (...)

    Micheal? (:


    Had je misschien iets in gedachten? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Obeah schreef:
    Oh ik heb net je rol even gelezen en dan ligt het inderdaad wel wat anders. Blake is namelijk nogal makkelijk rond de vinger te winden en hij stelt sociale mensen sowieso wel op prijs.
    Ik denk dat als Deveny haar sarcasme bij hem wat achterwege zou willen laten ze het wel kunnen vinden. Misschien heeft hij haar geleerd hem te helpen sleutelen aan zijn motor, zodat haar drukte wat minder wordt omdat ze dan iets om handen heeft en zich moet concentreren? Het is maar een idee.


    Ahh ja dat klinkt leuk! Ze is niet echt een stilzit-type :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Zou iemand misschien het we blijven tot laat op maatje van Deveny willen zijn?
    Gezien ze slaapproblemen heeft zal ze dus best gemakkelijk tot laat opblijven. Al hoeft t niet, desnoods gaat ze stofzuigen :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Canagan schreef:
    (...)

    Had je misschien iets in gedachten? ^^


    Niet direct.. Zoek je nog iets? c:


    El Diablo.

    Ik heb Sera nog voor iedereen, zal morgen een relatie/indrukken lijst maken


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wanneer willen jullie dat het speeltopic geopend wordt? Ik dacht misschien aan dinsdag? Of willen jullie liever een andere dag?

    Campeon schreef:
    (...)

    Niet direct.. Zoek je nog iets? c:


    Ik zoek voor haar op het moment vrijwel nog alles, dus alles kan haha. ^^

    Sunrises, ik vind alles prima. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'