• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?


    Schrijf hier dan alles van je af. ✨

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 9:53 ]


    She's imperfect but she tries

    Oke. Eigenlijk heb ik nu best wel hele erge spijt. I should not have done this, ugh.


    Smile. You're beautiful. <3

    Oke, ik moest Precious niet weer kijken. I can't handle the crying.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb advies nodig...


    The sun will rise and we will try again.

    M'n infectie is bijna weg. *O* Geen stomme doeken meer om m'n elleboog wikkelen pff.

    Quorra schreef:
    (...)

    I will c:
    Momenteel is de refresh-button van DPD track and trace dood aan het gaan heheheh. 😂


    Hahahaha herkenbaar. c:


    The truth is out there.

    I feel like I'd swim across oceans for people who wouldn't even go out in the rain for me.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 11:08 ]


    •

    Wat zou het eigenlijk ook tof zijn als ik zou kunnen werken in Amsterdam.
    Ja, het kost me minstens een uur om er te komen met het OV, maar dat heb ik ervoor over. Want het is en blijft een stad die mij gelukkig maakt, ook al woon ik er niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Beauchamp schreef:
    I feel like I'd swim across oceans for people who wouldn't even go out in the rain for me.


    This.


    The sun will rise and we will try again.

    Beauchamp schreef:
    I feel like I'd swim across oceans for people who wouldn't even go out in the rain for me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hahahahahahaha, fucking pms. Ik heb geen motivatie, en ik maak drama in mijn hoofd om niets. super, super.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Maybe I should quit..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm scared


    The sun will rise and we will try again.

    Zo'n grote neiging, ugh.


    Smile. You're beautiful. <3

    Beauchamp schreef:
    I feel like I'd swim across oceans for people who wouldn't even go out in the rain for me.


    kindness is never a burden.

    Waarom raak ik zo snel gehecht aan mensen terwijl ze me toch altijd laten vallen?


    The sun will rise and we will try again.