• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?


    Schrijf hier dan alles van je af. ✨

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 9:53 ]


    She's imperfect but she tries

    "Win 1 van de 100 gratis party's voor jou-"
    *O*

    "en je 9 vriendinnen-"
    (no_chears)


    26 - 02 - '16

    volgens mij heb ik gekneusde ribben en een gekneusde neus en fuck help alles doet zoveel pijn

    misschien moet ik morgen maar eens naar de dokter gaan


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    volgens mij heb ik gekneusde ribben en een gekneusde neus en fuck help alles doet zoveel pijn

    misschien moet ik morgen maar eens naar de dokter gaan


    qing girlie what happened????


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil een discolamp


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Garvey schreef:
    Ik wil een discolamp

    https://www.kruidvat.nl/led-discolamp/p/4158876
    goedenavond


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I've killed the old me, but the new me isn't better. Guess I've to prepare a murder again.


    •

    En we wachten, we wachten, we wachten....


    Deep inside, I've never felt alive

    Fuck ik had geen foto's van m'n reis van vorig jaar terug moeten kijken. Wat is er met me gebeurd man? Ik was zo veel slanker daar.


    •

    Quorra schreef:
    Wat houd ik toch van de woorden "uw bestelling wordt verzonden" en nu al helemaal yay voor nieuwe docs


    Oeh foto als je ze hebt I LOVE docs! 😍


    The truth is out there.

    I really hope this thing will make you realize you are special.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leliana schreef:
    (...)

    Oeh foto als je ze hebt I LOVE docs! 😍


    I will c:
    Momenteel is de refresh-button van DPD track and trace dood aan het gaan heheheh. 😂


    26 - 02 - '16

    Ja joh, word lekker boos op me als ik aangeef dat ik doodga door de pijn en gister al bijna opgaf na 3 uur werken. Ik moet godverdomme vandaag het dubbele aantal uur, het doet 3x zoveel pijn en je verwacht dat ik met plezier mn bed uitkom?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb dit eery gevoel dat er iets mis is tussen ons. Maar ik wéét dat er niets mis is.
    En het gevoel blijft mij maar achtervolgen dat dit niet oneindig is, en dat is mijn hart gebroken ga hebben. Dat maakt mij bang als fuck.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahahaha en mn psycholoog zei gisteren nog dat ik mezelf moet pushen om mijn bed uit te komen op dagen zoals deze maar honestly I don't see the point anymore.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Adsthetic schreef:
    (...)

    qing girlie what happened????


    scouts happened hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys