• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Do you like sticks? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf dan hier alles van je af

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 18:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ahavah schreef:
    Wanneer je weer eens zit rond te neuzen op facebook en uiteindelijk een foto tegenkomt op iemands pagina waar je helemaal niet op hoort te kijken waarop
    1) een repertoirestudiemattie/medeleerling staat
    2) iemand die nog bij je op school staat
    3) een Q'er staat

    WAT
    de wereld is friggin' klein


    wie is de q'er? xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oké, zo zwaar níét geïnteresseerd in deze updates via Facebook. Flikker toch een eind op en begin gewoon een blog :W


    Deep inside, I've never felt alive

    I am not the one to cry. I am not the one to have panick attacks. I am not the one to throw a pity party. Als ik al niet in een goede afloop geloof, waarom zou zij dat dan in godsnaam wel doen? This is fucking not the right time om volledig toe te slaan.

    Not your disease. Not your disease. Not your disease.


    She's imperfect but she tries

    kom op qing

    you have to fucking rock this shit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Morgen ga ik pizza bestellen hell yes


    26 - 02 - '16

    Ik zal inderdaad maar weggaan, als dat werkelijk is wat iedereen wenst.


    i wanna die with you once or twice.

    Can I leave please


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oke waarom blijft mijn teen jeuken ookal heb ik al 10 keer gekrabd. Sos. Help. Jeuk.


    The truth is out there.

    Opzich zin in woensdag. Maar eigenlijk weet ik nu al dat het onwijs nep wordt en stiekem zit ik er er helemaal doorheen.


    Smile. You're beautiful. <3

    Deze kippenvel veroorzakende liefdesliedjes zijn geen goed idee nu ik twee weken bij mijn ouders' huis moet oppassen en ik mijn vriend dus amper ga zien. Ik zit nu al te janken help.


    26 - 02 - '16

    I'm trying. I really am.


    She's imperfect but she tries

    Thanks 'friends'...


    16 - 09 - '17

    Feels.


    26 - 02 - '16

    Critical Role is mijn leven oml


    Caution first, always.


    26 - 02 - '16