• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Do you like sticks? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf dan hier alles van je af

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 18:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    All of the sudden, everything's going to hell and I don't know about to stop it.


    kindness is never a burden.

    Blijf me erover verbazen dat alle slecht geschreven verhalen op wattpad zo ontzettend veel lezers hebben en ik gewoon niemand. Like, ik zeg niet dat ik een top schrijfster ben, maar ik gebruik geen straattaal in m'n verhaal en er zit nog enigzins grammatica en zinsopbouw in :/


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hmm ik denk dat ik Elisabeth erop ga zetten... zullen m'n ouders leuk vinden hehe.

    BridgetJones schreef:
    Blijf me erover verbazen dat alle slecht geschreven verhalen op wattpad zo ontzettend veel lezers hebben en ik gewoon niemand. Like, ik zeg niet dat ik een top schrijfster ben, maar ik gebruik geen straattaal in m'n verhaal en er zit nog enigzins grammatica en zinsopbouw in :/

    Als je met straattaal letterlijk straattaal bedoeld, zal ik wel snappen dat die lezers trekken. Maar idd, grammatica en zinsopbouw zijn wel belangrijk en kan het oneerlijk voelen als iemand die daar geen moeite insteekt wel zoveel lezers krijgen.


    -

    Ik had mijn laptop mee moeten nemen naar beneden. Maar ik ben te moe om hem te gaan halen. Struggles.


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    Ik had mijn laptop mee moeten nemen naar beneden. Maar ik ben te moe om hem te gaan halen. Struggles.

    Heb je geen broer of zus die je rond kan bazen? :Y)


    -

    Game of Thrones will have me in shock for the rest of the week. Fucking hell.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    Game of Thrones will have me in shock for the rest of the week. Fucking hell.


    stAHP


    kindness is never a burden.

    Haha ik hoop dat je fucking veel last krijgt van die steek. Lekker voor je.


    The truth is out there.


    Smile. You're beautiful. <3

    Poncho schreef:
    (...)
    Als je met straattaal letterlijk straattaal bedoeld, zal ik wel snappen dat die lezers trekken. Maar idd, grammatica en zinsopbouw zijn wel belangrijk en kan het oneerlijk voelen als iemand die daar geen moeite insteekt wel zoveel lezers krijgen.


    Ja, ik bedoel echt iets als:
    'Ik werd wakker en dacht laat ik naar mijn dushii gaan vandaag.'
    Cringe zo hard als ik zoiets lees maar dan lees je hoe iedereen vind dat diegene geweldig schrijft en ugh. Snap ut nie :') Als het in dialogen gebruikt wordt is het natuurlijk iets anders.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    'Gender neutrale fiets'. Are you effing kidding me? :W


    Rohirrim schreef:
    'Gender neutrale fiets'. Are you effing kidding me? :W

    Huh?
    Ik ben all-in voor gender neutrale wc's etc maar huh??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    BirbBecky schreef:
    (...)
    Huh?
    Ik ben all-in voor gender neutrale wc's etc maar huh??


    Ja op de radio ging het over mannen/vrouwen fietsen en toen was het ineens van: 'moeten we ook een gender neutrale fiets hebben nu alles ineens gender neutraal is?' and I was like NOOO.


    HEBBES HAHA.
    not all caps



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt