• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Waarom vindt mijn gemoedstoestand het leuk om random sad-buien in te lassen. stop it you bitch


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    i don't know what to think about this..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wacht, het is al gedaan?!


    <3

    Ze is zo LIEF en ik wil heel graag met haar rondhangen maar hoe leg je in vredesnaam tegen een heel prille vriendschap van 'hoi, sorry, ik ben bang dat ik niet met je meekan naar de dierentuin, want ik heb letterlijk nog maar tien pond waar ik nog voor twee dagen boodschappen van moet doen en dan ook drankjes bij de club waar we naartoe gaan en god ik ben zo blut'

    ik moet eigenlijk gewoon naar de stad gaan morgen en niet piepen en even pinnen want dit is niet echt aardig jip, dan maar eventjes die extra wisselkoers betalen, want socially awkward


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat was vijf weken werken.. wow. Time has flown by. Alleen nog dit weekend helpen schoonmaken en dan genieten van vakantie. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Honger. Again.


    Caution first, always.

    Mwhihi weer wat foto's gekregen van de fotoshoot en ik ben er zo trots op (bloos)


    26 - 02 - '16

    Ik heb er letterlijk haast tien jaar over gedaan, maar wow. 15000 posts. :W


    Caution first, always.

    Whiskey, check. Pyjama, check. Netflix, check. Let the selfcare begin.


    The truth is out there.

    Leonis schreef:
    Ik heb er letterlijk haast tien jaar over gedaan, maar wow. 15000 posts. :W


    (banana)


    26 - 02 - '16

    Leonis schreef:
    Ik heb er letterlijk haast tien jaar over gedaan, maar wow. 15000 posts. :W


    Yesss. (nerd) En vaarwel, I guess, want je kunt nu duidelijk nooit meer iets posten, want dan zou je dat ronde getal verpesten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh. Dit liedje komt helemaal verkeerd binnen ):
    Ik mis je en ik zal je altijd blijven missen :'(

    Maybe we'll meet again in another life
    Maybe we're better in another paradise


    26 - 02 - '16

    Dit had ik echt even nodig..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik weet niet waarom ik altijd zo geschokt ben als twee acteurs die ik allebei ken uit iets een relatie blijken te hebben (gehad), maar het is wel telkens opnieuw waar. Blijkbaar is Jadzia Dax uit Deep Space 9 net verloofd met de zoon van Spock??? Die tweede is niet eens een acteur ding, maar hij is gewoon letterlijk de zoon van Leonard Nimoy.

    En ik kwam er ná het kijken van ds9 achter dat Kira in de serie zwanger moest worden omdat de actrice een baby kreeg van de acteur van Bashir, maar voor Kira in de serie zou het niet heel logisch zijn geweest om zwanger te worden van iemand, dus in plaats daarvan werd een vrouw uit een ander koppel zwanger en vond er een ongeluk plaats waardoor de baby naar een andere baarmoeder verplaatst moest worden (door Bashir, de dokter) en vervolgens was er een scène waarin Kira tegen Bashir schreeuwde omdat hij die baby in haar had gestopt en??? Damn, dat is een grap waar veel dingen voor moesten samenkomen en die waarschijnlijk zo goed als niemand echt snapte, whoa.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet zeker dat onze ouders ons secretely shippen lol


    When time and life shook hands and said goodbye.