• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    #HopenDatAllesGoedKomt


    We've lived in the shadows for far too long.

    Fcking kinderachtig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, als er iets is kan en mag je dat gewoon tegen me zeggen.


    Faith is everything.

    Ik zeg een ding wat me opvalt en je wordt meteen boos. Hoe bedoel je; je wordt snel aangevallen? 🙄🙄🙄 Fuuuuck hee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tbh die vegetarische bapaobroodjes zijn verdomd lekker


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Denken dat je geld moet afhalen en dan je kleingeld ding in je portefeuille opendoen en merken dat je rich bent (voor een student) <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    *deurbel gaat*
    Me: *opent deur*
    Jongen: hoi, ik ben hier namens stichting alzheimer en-... OOH IS DAT EEN HARRY POTTER TATTOO? DAT IS ZO GAAF

    I'm a bit cheered up now :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nee, hou op hoor. I'm done. Sooo done. Goodbye.


    The sun will rise and we will try again.

    Mijn internet werkt eindelijk weer een beetje! Was zo sloom de laatste paar dagen D:! Volgens mij was quizlet ook sloom, of lag dat alleen aan mijn internet??


    Seasons will change, but I shall remain

    Oké, dus iedereen vulde 1 in. Ik niet. Ik krijg een openbare shoot out voor mijn vertrouwen in het blijkbaar belabberd slechte team en dat is best wel heel gênant en ik weet niet of dit het moment is om maar op te geven of dat dit het moment is om hen gewoon keihard uit te lachen als ik gelijk heb. Underdogs ftw. No ragrets. Ik kijk nooit naar de eredivisie how am I supposed to fill this stuff in correctly anyway.


    She's imperfect but she tries

    Supermeh. Lekker gegeten, drankje, goede aankopen gedaan maar nog voel ik me super huilerig en leeg. Echt thanks to me weer. Wat een gedoe.


    The truth is out there.

    BridgetJones schreef:
    *deurbel gaat*
    Me: *opent deur*
    Jongen: hoi, ik ben hier namens stichting alzheimer en-... OOH IS DAT EEN HARRY POTTER TATTOO? DAT IS ZO GAAF

    I'm a bit cheered up now :3


    sounds as a hell of a good start for a charming love story ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat is selectief doof zijn zeg, damn. En dan zeggen ze dat ik nooit luister, terwijl het dat niet eens is. Roflolol.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2017 - 20:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jezus wat een hectische kutdag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nope. Ik kan dit niet meer, ik kan dit echt niet meer. Ik zit zo erg over mijn grenzen heen en er is echt werkelijk niemand die het ziet, die het boeit. En ik weet niet eens of ik dat zo erg vind of niet. Dan doe ik tenminste niemand pijn als ik dood zou gaan of zou verdwijnen of iets.


    i wanna die with you once or twice.