• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    BirbRon schreef:
    (...)
    je kunt het op subsmovies (ik mag geen link geven, maar als je het googelt ben je er zo) kijken, alleen ik wacht tot maandag toch maar (cat)


    Klopt het dat je moet inloggen om te kijken?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Shit, dit vind ik zo onwijs vervelend he. Geef gewoon mijn jack terug, ik vraag er al weken naar en in plaats van te reageren zie ik je telkens festivalfoto's plaatsen met dat ding aan. Had gewoon gezegd dat je hem wilde lenen ipv hem "perongeluk" mee te nemen. :/

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 19:45 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    I'm such an idiot -_-


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Ik ben echt jelly op mensen met een goede computer... Ik wil ook gamen, maar dat kan niet op een degelijke manier met de aardappelen die ik heb :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kayn schreef:
    Ik ben echt jelly op mensen met een goede computer... Ik wil ook gamen, maar dat kan niet op een degelijke manier met de aardappelen die ik heb :c


    Dit + mensen die een goedwerkende computermuis hebben. Ik doe nu alles half muis, half touchpad en dat is echt fucked up.


    26 - 02 - '16

    Kayn schreef:
    Ik ben echt jelly op mensen met een goede computer... Ik wil ook gamen, maar dat kan niet op een degelijke manier met de aardappelen die ik heb :c


    Je mag de mijne komen lenen hoor c:


    Heaven is a place that we all have

    Hmm. hm.


    The truth is out there.

    Mijn kat is zo ongelooflijk lui. Hij is in de ochtend na het eten van zijn brokjes op een stoel gaan liggen en is er de hele dag nog niet af geweest geloof ik. HAHAHA :'D Wat een leven


    26 - 02 - '16

    me 'maar bio-ingenieurswetenschappen is wel moeilijk tho'
    she 'bwaaaa farmaceutische wetenschappen is veel moeilijker en dat heb ik gedaan'

    fuck off
    ja dus???? als ik m'n been breek en jij breekt je twee benen WILT DAT DAN ZEGGEN DAT MIJN PIJN VERWAARLOOSD KAN WORDEN OMDAT DAT VAN JOU 'ZOVEEL ERGER IS'

    NEE NET ZOALS HET NOG STEEDS MOEILIJK IS kutmens.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 20:07 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh. Ok.


    She's imperfect but she tries

    Rewritten schreef:
    (...)

    Klopt het dat je moet inloggen om te kijken?

    nee, scroll verder maar beneden en dan moet je op de play button klikken


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ver-do-rie ik heb mijn beugel verkloot met die zuurstok en het is ZO IRRITANT


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mijn moeder vraagt via Facebook (ze is op vakantie met m'n vader en mijn broertje en ik pas op hun huis) of ik me een beetje vermaak. Nu wil ik haar vakantie niet verpesten door te vertellen hoe het daadwerkelijk gaat; dat ik me eenzaam voel en rot, dat ik mijn vriend mis en alles. Ik heb dan toch verteld dat het toch wel een beetje eenzaam is zo alleen in huis en begint ze een heel verhaal op te hangen dat ik genoeg mensen heb, gewoon moet bellen, gewoon... UGH! Nee, niks gewoon. Ik vind telefoneren doodeng en ik wil niemand tot last zijn. Jarenlang heb ik alles alleen moeten doen en ging er amper iemand met me om. Vind je het verdomme dan gek dat ik het moeilijk heb met sociale dingen en alles. For fucks sake, ga mij niet vertellen hoe ik met mijn sociale tekortkomingen om moet gaan als jij met je 100.000 vrienden geen idee hebt hoe het moet voelen om amper iemand te hebben en fucked up onzeker te zijn daarover.

    Nee, mam. Thanks for being so insensitive.


    26 - 02 - '16

    Tad schreef:
    The dragon is back.


    Muahahahaha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat ga ik doen als ik me verveel? Aan acties meedoen om dingen met korting te krijgen. Nu ga ik over enkele dagen voor een schijntje een wanddecoratie van acrylglas krijgen met een foto naar keuze. I like, I like <3


    26 - 02 - '16