• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    Oke tbh werk vandaag was echt goed voor mn ego want complimenten en fooi en yasssss


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eigenlijk moet ik teruggaan, want ik voel me hartstikke kut en al helemaal kut om thuis te zijn. Maar muh, ik ben nu alweer thuis.


    Smile. You're beautiful. <3

    Wat een geplan ineens. Halp. Vakantie. Help.


    The truth is out there.

    :c


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Verhuizen is echt een verschrikking. Je zou toch zeggen dat je kamer opgeruimder er uit moet zien als je alles in dozen stopt, maar niets is minder waar. *zucht*


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Werk vandaag was echt zo fucking fijn met hoeveel ik heb verkocht, helemaal dat iemand om een Wii spel vroeg maar ik hem uiteindelijk een complete PS4 bundel met 3 extra games heb verkocht ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ooooaaahhii lalad ooehai


    LaAt ZiEn WiE jE bENt


    Smile. You're beautiful. <3

    k u t k i n d


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Damn m'n telefoon wordt zo warm tijdens het opladen. I don't know if this is normal.


    •

    Hypocriete kuttrutten dat jullie zijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat ben jij toch ontzettend schijnheilig. Ik zou willen dat ik je nooit had ontmoet... It hurts.


    The sun will rise and we will try again.

    Guess I'll go to sleep as well, then.


    •

    Het spijt me heel erg, maar zodra de cast van je oh zo geweldige en baanbrekende film voor 95% uit (altijd cishet, meestal blanke) mannen bestaat, ben je mij zo goed als onmiddellijk kwijt. Ik wéét dat Hollywood is gevuld met watjes als het op zelfs de kleinste hints naar wat diversiteit aankomt, maar geef me op zijn aller-, allerminst wat vrouwelijke piraten, verdomme, in plaats van letterlijk één vrouwelijk personage en een berg seksisme waar we om horen te lachen. (no_chears)(no_chears)(no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik luister echt te veel naar Crystal Castles, Black Flag, Misfits en Joy Division maar wow ik vind die muziek echt geweldig oeps (':


    i wanna die with you once or twice.