• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    ik heb net het gras gemaaid en ik voel me zo volwassen like wow

    Aan de andere kant voel ik me net een klein kind want over twee dagen zie ik papa en mama weer en vijf weken geleden moest ik huilen toen papa wegging en nu komen ze weer en hoezo 21 jaar en al twee jaar op kamers lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil mijn gevoelens kwijt bij iemand in real. Maar allemaal wuiven ze me weg en wordt me verteld een glimlach op te zetten en dat het wel weer goed komt. Maar het gaat al járen niet goed met me, en door blijven lachen is niet te oplossing. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    I hate the way my body curves. I hate my body so much. Alles zou een stuk beter zijn als ik 2 cupmaten kleiner was en niet zo ongelofelijk dik.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tormienne schreef:
    yeah lol why do I even bother saying things. it's not like anyone cares.

    I do.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kalokagathia schreef:
    Ik wil mijn gevoelens kwijt bij iemand in real. Maar allemaal wuiven ze me weg en wordt me verteld een glimlach op te zetten en dat het wel weer goed komt. Maar het gaat al járen niet goed met me, en door blijven lachen is niet te oplossing. :/

    Really, this makes me sad to hear. Ik heb dit zelf ook echt vreselijk lang meegemaakt, en ik heb nog altijd geen idee hoe ik me daar doorheen geslagen heb. Weet je, mijn PB staat voor je open natuurlijk, maar ik begrijp ook zeker dat dat het laatste is waar je behoefte aan hebt. Kick ass, bijt jezelf er doorheen, betere tijden gaan zeker komen. Er gaat iemand (of iemanden) zijn die heel je "drama" op zich willen nemen, beter laat dan nooit. Het komt wel goed met je. c:


    Hmpf... over een uur moet ik daar zijn en mijn moeder heeft nog niets laten weten. Like, uhm, wil je nou nog wel mee of niet? Van mij hoeft het niet hoor, het zou beter zijn als je niet mee zou gaan. Maar de stress nu van wel / niet helpt me ook niet echt.


    Als die irritante krolse poes nou even uit onze tuin blijft zou dat geweldig zijn. Dat beest gaat nog eens aangevallen worden door mijn knuffelhusky, gezien dat niet de eerste keer zou zijn dat ze een kat aanvalt in de tuin. Wat een lef hebben katten tegenwoordig joh. Haast je huis binnenwandelen, terwijl de hond rustig in de tuin aan het wandelen is. Voer je beesten gewoon, asociaal volk.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 12:47 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Dit is zo'n kut situatie.. houd het dan nooit op met die tegenslagen?


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Godverdomme. Ik wil dood. Ik ben klaar. Het boeit me niks meer. teringzooi.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik mis je :c
    En ik heb geen idee wat ik met deze situatie aan moet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sollicitatie morgen en denk dat ik nog liever doodga


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Deze hoofdpijn ;__;


    Caution first, always.

    Over twee weken zie ik mijn lieve kinderen weer terug na 7 weken vrij *O*
    We spreken nog niet over het feit dat school en mijn examenjaar weer gaan beginnen. Nee, ik vind het alleen leuk dat ik de kinderen weer zie.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ah haha haha. Een van de meest schaamtelijke momenten ooit mee gemaakt met mijn lief. Gelukkig had hij niet door wat aan de hand was, maar damn ga ik hier nog lang schaamte voor voelen. Crap.
    En wow, toch fijn als je beste vriendin en je lief je berichtjes op gelezen laten en niet reageren. Super. Nu nog proberen te leren terwijl je dood op bent. Leven is leuk, niet waar? :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Whoop whoop, ik heb m'n eerste bijles leerling gekregen ^^ Nu hopen dat het geen probleem is dat ik nog anderhalve week op vakantie ben.


    Stenenlikker

    3 films klaar, nog 4 te gaan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    BirbBecky schreef:
    3 films klaar, nog 4 te gaan.

    y e s


    LaAt ZiEn WiE jE bENt