• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    "Dan bel je papa, misschien heeft hij wel iets wat je wil eten."

    I can't believe you just said that.


    •

    Sorry dat ik wilde dat je een betere band krijgt met mijn ouders en ik ons met zijn allen naar de McDonalds liet gaan, want het is niet alsof mijn ouders erom geven. Die deden dat totaal niet voor jou. Sorry dat ik mijn drinken liet vallen en dat mijn ouders en ik asociaal (zoals je dat zo prachtig verwoordde) bezig waren. Sorry dat je mij vervolgens precies hetzelfde behandelde als mijn ouders, en uiteraard nogmaals sorry omdat ik dan vervolgens thuis kwaad wordt omdat ik voor gek verklaard wordt omdat jij mij niet begrijpt. Jezus. Soms word ik hier zo moe van.


    I'm your little ray of pitch black.

    Fuck, my mind is dark.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Adele klinkt echt als een piepende deur :W


    Caution first, always.

    Mijn verlanglijstje op Zalando bevat veeeeel te veel. Huilen. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    James playing Stormy Ascent was funny. Michael playing it is gonna make me die out of laughter. I feel it. Thanks MIcooo. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    nooooooo!


    -

    guys gaan we nu uit of niet

    gotta know otherwise i'm going to study


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I just kinda, sorta, maybe wanna go home. Like now.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sad.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Urf is echt het beste wat me ooit is overkomen


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hopelijk krijg ik deze baan. Het lijkt me wel onwijs leuk. _O_


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik word hier zo chagrijnig van. Wat ik ook doe, het is nooit goed genoeg.


    26 - 02 - '16

    All I want is... Christmas! Just f-ing CHRISTMAS!


    16 - 09 - '17

    Eindelijk inspiratie gevonden voor m'n verhaallijn. yay c:


    • His arms feel more like home than any house ever did. •