• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Je zou denken dat iedereen met een beetje verstand wel door zou hebben dat we geen zin hebben in tienduizend telefoontjes. Nee, we vinden het niet fijn als mensen onaangekondigd op onze stoep staan. Nee, we vinden het niet fijn om een miljard keer hetzelfde te moeten zeggen en horen. If we want to talk to you, we'll talk to you. So fuck off because i am trying so hard to comfort my parents while i am barely holding it together myself.


    She's imperfect but she tries

    Het moment waarop je beseft dat je bang bent om iets kwijt te raken, maar niet weet wat je er verder mee aan moet, omdat je het niet hebt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oke ik ben steeds blijer dat ik dat leren rokje heb gekocht. De outfit-ideeen stromen nu wel binnen.


    The truth is out there.

    Weer een huisbezichtiging gehad. Allemaal leuk, maar dit behoor ik eigenlijk niet te doen. Ik ben niet de kostwinner of hoofd van dit gezin and it's exhausting.


    ik ben kapot


    Deep inside, I've never felt alive

    Nou, dat was het dan. Damnn, dit is leeg


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nope, nu moet hij jou maar sturen.


    Queer zijn is gewoon alles

    am i going to do this... yeah


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    flinker een eind op koters, ik wil slapen


    Deep inside, I've never felt alive

    whoah ik heb mijn haar net nagemeten en het is way langer dan ik dacht??? like ik moet nog maar vier centimeter en dan is het lang genoeg om te doneren + nog haar tot ongeveer aan mijn kin te hebben en nu ben ik blij af want dat betekent dat ik binnen het halfjaar kan doneren en het kapsel kan hebben dat ik wil, yay *O*


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kijk, eigenlijk ben ik op het moment best happy met wie en waar ik (letterlijk en figuurlijk) ben, maar anderzijds heb ik vaagjes het gevoel dat ik me vooral goed voel omdat ik ook eigenlijk soort van... niets doe en alles voor me uitschuif wat een grotere taak is dan de afwas. En op de lange duur gaat dat voor problemen zorgen waardoor ik waarschijnlijk spijt zal hebben van mijn nietsdoen van nu, maar mijn brein is meer geïnteresseerd in nu dan morgen, laat staan een maand van nu verwijderd, dusss... ik heb geen idee wat de conclusie hier is. Ik heb alleen het gevoel dat er een omineuze grijze wolk vlak achter me hangt en ik me eigenlijk zou moeten omdraaien en een ventilator zoeken om die wolk weg te blazen, maar dat vergt een hoop handelingen waar ik niet naar uitkijk, dus in plaats daarvan binge ik per ongeluk vier seizoenen van Modern Family en bak courgettepannenkoekjes.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    So many memories en god wat ben ik blij op het moment. Twee jaar geleden waren we hier ook met een compleet andere insteek. Hij had zuurstof nodig, kon amper rondlopen en at amper. We kwamen toen bijna halsoverkop naar Frankrijk om dag te zeggen, om hem daarna nooit meer te zien. Nu zijn we hier twee dagen en hij is van het zuurstof af, heeft andere medicijnen voor zijn hart en kan zelfs weer lopen. He's not dead and yay for medicines and time and everything cause they are a huge part of my childhood memories.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rust. Eindelijk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MEnsen ik ben officiëel allergisch aan honden aka mopshonden doei levensdromen mag ik ij iemand huilen


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    MEnsen ik ben officiëel allergisch aan honden aka mopshonden doei levensdromen mag ik ij iemand huilen

    Awh ): Sterkte bij deze brutale verpester van je levensdromen Ads <3


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis